بازدید 13546

ناجا : رنگ سبز ما رنگ پیروی از ولایت است

حکومت دو بال مشروعیت و مقبولیت دارد و مشروعیت شرط لازم و اساسی برای حکومت الهی است.
کد خبر: ۵۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۶ 22 July 2009
فرمانده انتظامی کشور گفت: رنگ سبز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی رنگ پیروی از رهبری و ولایت است و این نیرو نه در شعار که در عمل خود را حامی ولایت فقیه و رهبری می داند.

به گزارش خبرنگار مهر در بجنورد، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر چهارشنبه در جمع یگانهای نیروی انتظامی در بجنورد اظهار داشت: هیچ کسی نمی تواند با سوء استفاده از رنگ سبز و ایجاد جنجال نیروی انتظامی را از میدان به در کند و ما همیشه در خط امام و رهبری قرار داریم.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی نه در شعار که در عمل خود را تابع خط اصیل امام رحمت الله علیه می داند.

سردار احمدی مقدم گفت: نیروی انتظامی درخط اسلام و ولایت فقیه قرار دارد و نگران جوسازیهای عده ای افراد نیست و حساب این افراد از گروهها و جریاناتی که در چارچوب قانون اساسی فعالیت دارند, جداست.

وی افزود: کسانی خود را تابع قانون اساسی می دانند، باید فرمایشات مقام معظم رهبری را براساس همین قانون فصل الخطاب بداند و قانونگرایی این افراد با عمل آنها تناقض دارد.

فرمانده انتظامی کشور با ابلاغ رضایتمندی مردم از عملکرد نیروی انتظامی اظهار داشت: رضایتمندی مردم و مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی مسئولیت این نیرو را در برابر مردم بیشتر می کند و نیروی انتظامی باید با صلابتر وارد میدان شود.

سردار احمدی مقدم با اشاره برخی جنجالهای اخیر مبنی بر حذف جمهوریت گفت: کسانی به دنبال حذف جمهوریت هستند که از رای 40 میلیونی مردم تمکین نمی کنند و این افراد به دنبال حذف جمهوریت هستند.

وی افزود: حکومت دو بال مشروعیت و مقبولیت دارد و مشروعیت شرط لازم و اساسی برای حکومت الهی است.

احمدی مقدم گفت: مقبولیت مردمی نیز شرط کافی برای حکومت الهی است و اگر اکثریت مردم به دنبال مسئله ای باشند که حق نباشد، آنچه چیز علیرغم برخورداری مقبولیت، مشروعیت دینی و الهی نخواهد داشت.

وی افزود: امروز برخی در این کشور می خواهند اسلامیت را از جلوی جمهوریت خذف کنند و تمام تلاش خود را در این مباحث به کار گرفته اند.

در پایان آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان خراسان شمالی از هشت نفر از پرسنل نیروی انتظامی که در ارزیابی سالانه حایز رتبه برتر شده بودند با اهداء لوح تقدیر و کمک نقدی قدردانی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
با تشکر ولی واقعا رنگ سبز مجزه ایران است
قربان اشتباه به عرضتون رسوندن کسی نمی خواهد اسلامیت رو حذف کنه یه عده ای جمهوریت رو حذف کردن!!!!
ضمنا شما گفتید ما همیشه در خط رهبری و امام قرار داریم اگه اینطور هست پس ...
بعضيها جمهوريت را حذف كرده اند، اين آقا ميگويد ميخواهند اسلام را حذف كنند!
جالبه چطور احمدی نژاد مشایی رو با وجود فرمان رهبر بر کنار نکرده و اونجا رهبر فصل الخطاب نیست اما واسه بقیه فصل الخطابه؟ هرچند من فکر می کنم که این یه بازیه که سز مردم رو گرم کنن
مگر رنگ سبز دیگران نشانه چیست؟
احسنت سخنان بسیار دقیق و درستی گفته اند. معلوم می شود رییس نیروی انتظامی فرد اهل مطالعه و دقتی است.
ما با تنفر از اغتشاشگران و مخالفین ولایت و نظام در کشور شال سبز سیادت را به کوری دشمنان ولایت به گردن میاندازیم تا همگان بفهمند رنگ سبز در اصل رنگ ولایت است نه بازیچه کودتای مخملی .
من كه خيلي رضايتمندم!!!خيلي خوب كتك خوردم!!دستتون درد نكنه!!پايدار باشيد برادران
کسی هم نگفته ناجا حامی مردمه که اینجوری دستپاچه شدی!
نیروی انتظامی سبز تو هم قشنگه
همین که قبول کرده اند مقبولیت ندارند و اکثریت مقابل آنهاست خوب است
بهتر است نیروی انتظامی وارد مباحث و جنجال های سیاسی و طرفداری از احزاب نشود که اگر چنین شد به فرموده امام خمینی نابودی آن قطعی است.
کسی از آقی سردار مسایل شرعی سوال نکرده است.
اولا رنگ سبز به معنی حمایت از موسوی است.
ثانیا: مردم از باطوم ها وگاز های اشک آور در صفوف نماز جمعه از نیروی انتظامی تشکر کردند ؟ یا از تحویل دانشجویان کوی دانشگاه در ساعت3 نصف شب از دست لباس شخصی ها؟ و عدم شناسایی حتی یکنفر از لباس شخصی ها؟ که دل رهبری از آنها خون شده است؟!!!!!
هر چه کمتر اظهار نظر سیاسی باشد به نفع همه و پلیس است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر