بازدید 20073
۹

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب متقاضی وام ازدواج

کد خبر: ۵۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 15 February 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

آذرماه سال جاری جهت دریافت وام ازدواج به بانک رفاه شعبه آپادانا کد197 مراجعه نمودم. با اینکه صراحتا در سامانه تسهیلات ازدواج با رنگ قرمز ذکر شده که بازپرداخت 36 ماهه است به بنده با بازپرداخت 24ماهه پرداخت شد و در جواب اعتراض بنده گفتند: "این شعبه 24ماهه پرداخت میکند!" و یک کاغذ دست نویس حاوی اطلاعات بازپرداخت به بنده داده شد. مراتب را در سامانه شکایات بانک رفاه مطرح نمودم هیچ جوابی دریافت نشد و حتی هیچ شماره پیگیری هم این سامانه نمیدهد. در سامانه شکایات بانک مرکزی با شماره پیگیری 4001312688 W  در تاریخ 94/10/2 مطرح نمودم که فقط یک ایمیل اتوماتیک مبنی بر ثبت شدن شکایت دریافت نمودم. با بازرسی بانک رفاه تماس گرفتم گفتند شکایت شما از بانک مرکزی به دست ما خواهد رسید، پیگیری میشود و پاسخ برای شما ارسال میشود. اما هیچ اتفاقی نیافتاد!

پاسخ:

باسلام
احتراما ، بازگشت به نامه شماره 113/453 مورخ 94/11/11در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند ، براساس بررسی های صورت گرفته توسط بازرسی اداره امور شعب منطقه یک تهران و پاسخ ارسالی از سوی شعبه آپادانا ، نامبرده در زمان انعقاد قرارداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواجشان اظهار داشتند که توانایی پرداخت ماهیانه خیلی بیشتر از مبالغ اقساط تسهیلات را دارند . لذا شعبه به پیشنهاد ایشان مدت قرارداد را 24ماهه تنظیم نموده و نامبرده با آگاهی کامل برگه قرارداد تایپ شده را مطالعه و امضا نموده است.

اداره روابط عمومی


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۹
پس بیمار بوده اینقدر پیگیری کرده ؟!!!
جواب اداره روابط عمومی منطقی به نظر نمی رسد.
مردم کدام برگه تایپ شده بانک را مطالعه می کنند و امضا می نمایند.
به نظر بنده این توجیه است.
شاه دامادرادرک کنید.
بانک مرکزی بهتره سامانه شکایتش رو حذف کنه چون اصلا پیگیری نمی کنه اگرم بکنه این جوابشه!!
چه پاسخ قانع کننده ای!!!!!!!!
متقاضی به خاطر نیازش این قرارداد را امضا میکند مجبور است کافی است لب به اعتراض باز کند تا انرا فسخ کنی ایا بانکها در مورد کله گنده های سفارشی هم این سخت گیریها میکنند ای بی انصافها روزی هم وعده داده شده بترسید از ان روز اینقدر مردم را ازار ندهید خدایی هم هست
سایت بانک انصار اهواز کی باز میشود
سلام ،من برای وام ازدواج به بانک تجارت استان کرمانشاه شعبه الهیه مراجعه کردم ،ولی این بانک بدلیل رسمی ازمایشی بودن واینکه ضامن شهرستان کار میکنه قبول نکردن ایا این حرف منطقی ؟
وام ازدواج هم برای پولداراست فقرا از اونم بی بهره اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر