بازدید 11224

دانشگاه پیام نور یاسوج پلمب شد

شهردار یاسوج گفت: دانشگاه پیام نور واحد یاسوج به علت تغییر کاربری بدون مجوز از واحد مسکونی به واحد اداری پلمب شد.
کد خبر: ۵۷۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 12 March 2016
شهردار یاسوج گفت: دانشگاه پیام نور واحد یاسوج به علت تغییر کاربری بدون مجوز از واحد مسکونی به واحد اداری پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی جاوید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ابزارهای که برای اعمال قانون در اختیار شهرداری قرار دارد کمیسیون ماده 100 است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اعضای این کمیسیون را نماینده دادستان، نماینده وزارت کشور و نماینده شورای شهر تشکیل می‌دهند عنوان کرد: کلیه ساخت و سازهای بدون مجوز و غیرمجاز در کمیسیون ماده 100 مطرح شده و پلمب، تخریب و صدور رای از اختیارات این کمیسیون است.

جاوید نقش رسانه‌ها را در اصلاح فرهنگ مهم خواند و گفت: فرهنگ‌سازی را باید از نسل جوان آغاز کنیم که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند این کار مهم را به خوبی بر عهده بگیرند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور بدون هماهنگی و استعلام از شهرداری اقدام به خرید یک واحد مسکونی در خیابان گلستان 6 شهر یاسوج کرده است ابراز کرد: مسئولین این دانشگاه بلافاصله بدون اخذ مجوز اقدام به تغییر کاربری این واحد مسکونی به اداری کرده و بدون افزودن ظرفیت پارکینگ سبب ایجاد مزاحمت و مشکلات ترافیکی برای ساکنین محله شدند.

جاوید بیان کرد: با توجه به اینکه در گذشته چندین بار مکاتباتی را با مسئولان دانشگاه پیام نور دانشگاه یاسوج برای رفع این مشکل داشتیم و به علت کم توجهی آنها پرونده به کمیسیون ماده 100 ارجاع و این کمیسیون رای به پلمب این واحد دانشگاهی صادر کرد.

جاوید اظهار داشت: دانشگاه می‌تواند در صورت جلب نظر کارشناسان کمیسیون ماده 5 تغییر کاربری داده و پلمب این ساختمان باز شود.

وی با بیان اینکه تخلفات ساختمانی بسیاری در شهر یاسوج رخ می‌دهد تصریح کرد: امسال حدود 2 هزار پرونده در رابطه با تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار