بازدید 16530

دست کم 22 کشته و 75 زخمی در انفجار تروریستی تازه در ترکیه

رویترز به نقل از یک منبع امنیتی نوشته است، یک خودروی بمب‌گذاری شده به هنگام عبور یک مینی بوس حامل نیروهای ویژه پلیس ترکیه منفجر شده است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است، ولی منابع ترک دوبار انگشت اتهام را به سمت پ‌ک‌ک نشانه گرفتند.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 31 March 2016
بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر دیاربکر ترکیه در کنار مینی‌بوس نیروهای پلیس، دست کم 22 تن کشته و 75 تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش «تابناک»، وقوع انفجاری قدرتمند در شهر دیاربکر واقع در جنوب شرق ترکیه و در نزدیکی یک ایستگاه اتوبوس، منجر به کشته شدن دست کم 22 تن و زخمی شدن دست کم 75 تن دیگر شد که شمار قابل توجهی از زخمی‌های نیروهای پلیس هستند.

دست کم 22 کشته و 75 زخمی در انفجار تروریستی تازه در ترکیه

رویترز به نقل از یک منبع امنیتی نوشته است، یک خودروی بمب‌گذاری شده به هنگام عبور یک مینی بوس حامل نیروهای ویژه پلیس ترکیه منفجر شده است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است، ولی منابع ترک دوباره انگشت اتهام را به سمت پ‌ک‌ک نشانه گرفتند.

مناطق جنوبی ترکیه در ماه‌های گذشته، صحنه درگیری‌های خشونت‌بار بین نیروهای ارتش ترکیه و شبه نظامیان حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) بوده است. این درگیری‌ها موجب شده تا چندین شهر کردنشین جنوب شرق ترکیه متحمل خسارات سنگین شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان