بازدید 6287

تویسرکان از بیکاری جوانانش رنج می برد

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 23 April 2016
شهرستان تویسرکان شهری خوش آب وهوا زیبا با طبیعتی بکر و دست نخورده و دارا بودن صدها اثر تاریخی و فرهنگی و طبیعی متاسفانه با مشکل امار بالای بیکاری وسیل مهاجرت مردمش به کلان شهرهای تهران وکرج روبه روست.

تویسرکان با توجه به داشتن پتانسیل بالا در ضمینه گردشگری می تواند با سرمایه گذاری در بخش گردشگری قطب گردشگری غرب ایران باشد زیرا هم از نطر گردشگری طبیعت گردی با داشتن طبیعت زیبا و رودخانه های روان  و هم از نظر گردشگری تاریخی با اثار تاریخی دوره صفویه از جمله بازار و مدرسه و کاروانسرا ومساجد دوره صفویه وآرامگاه شاعر ساقی نامه میرزضی الدین ارتیمانی و همچنین ارامگاه حضرت حیقوق نبی (ع) و هم از نظر گردشگری مذهبی حضور حرم مطهر پیامبر الهی حضرت حیقوق نبی (ع) و دهها آمامزاده از جمله آمامزاده ناضر و امام زاده زید جاذبه های گردشگری تویسرکان را بی نظیراست. و حضور صنایع دستی با چوب گردو و همچنین بازار خشکبار و گردو در تویسرکان همه و همه تویسرکان را شهری ایده آل برای گردشگری تبدیل می کند. اما متاسفانه تویسرکان از نطر جذب گردشگران که صنعتی بسیار اشتغال زا می باشد و می تواند مشکل بیکاری جوانانش را برطرف کند نا موفق است. وگردشگران بی بهره از این پتانسیل هستند. علت این مسیله نیز نبود زیر ساخت های گردشگری در تویسرکان است. به طور مثال آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی سالهاست نا به سامان است. وکمپ ورودی گردشگری تویسرکان سالهاست نیمه کاره رها شده است.و در جوار حرم مطهر حضرت حیقوق نبی (ع) نیز امکانات زیارتی حداقلی ، حتی یک مسجد مناسب برای ادای فریضه نماز و دعا وجود ندارد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها