بازدید 8940
۹
سوژه

اتفاق عجیب،مشاوره آنالیزورهای کی روش به منصوریان برای توقف پرسپولیس!

پرسپولیس روز گذشته در حالی مقابل نفت تهران به بن بست رسید که این شایعه مطرح شده دستیاران و آنالیزورهای کی روش منصوریان را کمک کرده اند.
کد خبر: ۵۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 29 April 2016
به گزارش تابناک ورزشی، روز گذشته پرسپولیس در حالی مقابل نفت تهران  متوقف شد که شاگردان برانکو در این مسابقه عملکرد خوبی نداشتند.
بعد از پایان مسابقه  کمک های علیرضا منصوریان هم اعلام کردند که تیمشان اتلتیکویی بازی کرد. اینکه چرا تیم برانکو بعد از هفته ها اینگونه مقابل نفت تهران متوقف شد سوالی بود که تمامی اعضای کادر فنی پرسپولیس از آن بهت زده بودند.
حالا بعد از گذشت یک روز شایعه شده که تیم آنالیز کارلوس کی روش و دستاران وی به علیرضا منصوریان مشورت داده اند که چگونه پرسپولیس برانکو را متوقف کند. البته این مساله هنوز تائید نشده اما ظاهرا این مساله به واقعیت نزدیک است.
اینکه چرا تیم آنالیز کی روش به منصوریان مشورت داده هنوز مشخص نیست اما می تواند باعث ایجاد حواشی زیادی شود. حواشی از جمله اینکه برانکو یکی از جایگزین های احتمالی کی روش در تیم ملی است!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۹
کیروش حیا کنه
بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی تلافی اش را خواهند کرد . در بازی ملی باختن بدتره
اگه اینطور باشه باید واقعا واسه فدراسیون افسوس خورد که هزینه هاش به سمتی میره که بجای موفقیت تیم ملی به سمت شکست پرسپولیس میره..واقعا باید یکی بیاد و این مافیای فوتبال رو جمع کنه..کار کفاشیان نیست که بتونه با مافیای فوتبال مقابله کنه..
این گفته برای این است که ضد فوتبال منصوریان را به کی روش منتصب کنند مربیگری روز گذشته علی منصوریان معروف است به فوتبال علی اضعری که مربوط به دهه شصت می باشد این نوع فوتبال ارایه کردن در قرن 21 نوبر است با این وضع اگر اشتباه داوری در اعلام افساید نبود نفت هرگز پیروز نمی شد
اگه این کاروکردن واقعاخیانت به هواداران پرسپولیس شده که واقعاخجالت اوره
دوتا گل استقلال به سایپا هم خطا بود فدراسیون دنبال چیه؟
این حرف و حدیث ها به کی روش که یک مربی سطح اول جهان نمی چسبه
از الان استقلال رو قهرمان كنين خلاص، چرا رو اعصاب تيمهاي ديگر ميرين ديگه
پرسپولیس گوشت قربانی فدراسیون برای ذبح در جلوی پای استقلال است.تاسف بر مدیریت ورزش و فوتبال
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر