بازدید 3162

شرشر شيرآب خبر از قتل مي‌داد

کد خبر: ۵۸۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 30 April 2016
زن ميانسالی هنگام شستن ظرف داخل آشپزخانه خانه‌اش در جنوب تهران هدف ضربه چاقو قرار گرفت و كشته شد.

به گزارش جوان، ساعت 9 صبح چهارشنبه هشتم ارديبهشت ماه قاضي سيد سجاد منافي آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 161 ابوذر از قتل زني در خانه‌اش باخبر و همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شد.

 تيم جنايي در محل حادثه كه آپارتمانی در طبقه دوم ساختماني مسكوني بود با جسد خونين زن 55 ساله‌ افغاني روبه‌رو شدند كه با اصابت چاقو به گلويش به قتل رسيده بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول از مدتي قبل همراه شوهرش و پسر بزرگش در اين خانه زندگي مي‌كرده است و صبح روز حادثه بعد از اينكه شوهر و فرزندش به محل كار رفته‌اند، اين حادثه رخ داده است.

بررسي‌هاي محل حادثه حكايت از آن داشت مقتول زماني كه در حال شستن ظرف در آشپزخانه بوده از سوي قاتل يا قاتلان غافلگير شده به طوري كه پس از حادثه همچنان شير آب باز بوده است و همچنين قفل در خانه هم سالم بود كه نشان مي‌داد عامل يا عاملان به زور وارد خانه نشده‌اند.

مأموران در بررسي‌هاي بعدي محل حادثه با به هم ريختگي وسايل خانه روبه‌رو شدند، اما بررسي‌هاي خانه نشان داد عامل يا عاملان اين حادثه هيچ چيزي از خانه مقتول و حتي وسايل قيمتي هم سرقت نكرده‌اند.

يكي از همسايه‌ها كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: وقتي از خانه‌ام بيرون آمدم متوجه صداي شرشر آب و صداي تلويزيون از داخل آپارتمان طبقه دوم شدم. كنجكاو شدم و چند پله بالا رفتم كه ديدم در خانه باز است. هر چقدر زن همسايه را صدا زدم، كسي جواب نداد تا اينكه وارد خانه شدم و ديدم مقتول خونين در آشپزخانه افتاده است و بلافاصله با اداره پليس تماس گرفتم.

 همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد مقتول به دستور قاضي منافي آذر براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي عامل يا عاملان اين حادثه آغاز كرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان