بازدید 7826
۷

کنایه مشاور احمدی نژاد به اظهارنظر توکلی

اختلاف در بین جبهه اصولگرایی حالا و بعد از ائتلافی که طیف میانه رو اصولگرایان با اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلسین کردند بیشتر و ملموس تر از قبل شده است. در این بین اما حلقه گسسته زنجیره اصولگرایی فردی است که حالا دیگر مورد حمایت بدنه سنتی اصولگرایان نیست و از سویی دیگر بسیاری اما همچنان او را بهترین مهره اصولگرایان می دانند: محمود احمدی نژاد!
کد خبر: ۵۸۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 30 April 2016
در آخرین ساعات هفته گذشته و با رسیدن به روز انتخابات مجلس در مرحله دوم احمدتوکلی، چهره اقتصادی و البته پارلمانی اصولگرایان در کانال تلگرامی خود از رئیس جمهور سابق ایران نوشت. وی در پیامی کوتاه نوشت: «سلام! آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد مساله اصلاح‌طلبان است نه اصولگراها. به قدرت کفایت دلیل شرعی و قانونی برای ردصلاحیت رییس جمهور سابق وجود.« اظهاراتی که به نظر در پاسخ به گفته های بسیاری مبنی بر حضور دوباره محمود احمدی نژاد به عرصه سیاست و شرکت در انتخابات است.

به گزارش پارسینه موضوع بازگشت محمود احمدی نژاد طی هفته های گذشته و به خصوص با سفرهای این رئیس جمهور سابق به شمال کشور و شهر ورامین بیشتر از هر وقت دیگری شنیده می شود. بسیاری نیز شکست اصولگرایان در انتخابات ۷ اسفند را به عدم حضور جدی محمود احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات گره می زنند. و این در حالی است که برخی دیگر علت عدم توجه مردم به اصولگراین را اقدامات اشتباه محمود احمدی نژاد و مخالفت های صریح او با قوانین می دانند.

احمدتوکلی اما ظاهرا نظر خود نسبت به محمود احمدی نژاد را تغییر داده است. موضوعی برخی علت آن را شکست اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم می دانند. عبدالرضا داوری از چهره های سیاسی حامی محمود احمدی نژاد با اشاره به اظهارات اخیر احمد توکلی به خبرنگار پارسینه گفت: آقایان به نظر دچار بحران تحلیل شده اند!

وی با تاکید بر اینکه احمد توکلی سابقا حامی محمود احمدی نژاد بوده است افزود: آقای توکلی هفتم فروردین نود و پنج یعنی سی و چهار روز پیش مصاحبه ای کردند با سایت خبرآنلاین که منتشر شده است. ...آقای توکلی ای که امروز پافشاری می کنند برای رد صلاحیت آقای احمدی نژاد در این مصاحبه می گویند اگر آقای احمدی نژاد دوباره کاندید شود و برگردد و در مقابل فتنه گران بایستد، من وباره به آقای احمدی نژاد رای می دهم.

وی ادامه داد: «من فکر می کنم شکست این دوستان در انتخابات تهران  اینها را دچار بحران تحلیل کرده است.»

داوری در مصاحبه با پارسینه افزود: بنظر من شکست آقایان در انتخابات تهران، آنها را دچار بحران تحلیل کرده است و آنها را دچار پراکنده گویی کرده است. ایشان سی و چهار روز قبل راجع به حمایت از احمدی نژاد صحبت کرده است اما امروز به یک موضوع دیگری رسیده است.  بنظر من این پراکنده گویی را باید در چارچوب فشار سنگینی که به آنها آمده است و ناشی از شکست در انتخابات تهران است ببینیم.

گفتنی است، عبدالرضا داوری پیش از این مصاحبه مطلبی در این باره در کانال تلگرام خود منتشر کرد. وی در یادداشت خود نوشت: «حضرت احمد توکلی، افسرده‌دل و پریشان حال از عدم جلوس بر کرسی خضرای "مجلس عشر"، مصلحت را در فرمان حمله به رییس دولت سابق یافته و بی محابا آخرین ضربت را بر کاسه مقبولیت خود در میان ناس وارد ساخته، گویی پس از آزمودن بخت خود در این شهر، بنا کرده رخت خویش را نیز ازین ورطه بیرون کشد و تیغ زبان آخته و بر رییس دولت سابق تاخته و در تلغرام خود فتوا بر ردصلاحیت "محمود احمدی نژاد" داده است.»

اظهارات بیشتر از هر چیز اختلاف در بین اصولگرایان را نشان می دهد. حالا اما باید دید زنجیره گسسته اصولگرایی یکبار دیگر متصل خواهد شد و یا در انتخابات دوازدهم نیز محود احمدی نژاد عامل این گسست خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۷
واقعا دلم میخواد آقای احمدی نژاد کاندید بشن و وقتی رایشون از آرای باطله کمتر شد دیگه واقعا بهشو اثبات بشه که مردم خودشون بهترین تحلیل گر هستند!
خیلی ها می دانند که عبدالرضا داوری یک احمدی نژاد دوم است استاد جنگهای روانی و ترور شخصیت
جوابت به پیر سیاست و دروغ عالی برود. هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
مشکل شخصیت های سیاسی ما کلا به اطرافیان برمی گردد و امثال عبدالرضا داوری و مشایی ها و بقایی ها .
فیتیله احمدی نژاد را اینها پایین آوردند. حالا هی لقظ می خوانند.
آدم فکر می کنه داره یه روزنامه عرب زبان رو می خونه یعنی نمی شه راحت تر و با کلمات متداول تر حرف زد واقعا؟؟؟؟؟؟ (حضرت احمد توکلی، افسرده‌دل و پریشان حال از عدم جلوس بر کرسی خضرای "مجلس عشر"، مصلحت را در فرمان حمله به رییس دولت سابق یافته و بی محابا آخرین ضربت را بر کاسه مقبولیت خود در میان ناس وارد ساخته، گویی پس از آزمودن بخت خود در این شهر، بنا کرده رخت خویش را نیز ازین ورطه بیرون کشد و تیغ زبان آخته و بر رییس دولت سابق تاخته و در تلغرام خود فتوا بر ردصلاحیت "محمود احمدی نژاد" داده است.)
سلام
تلگرام نه تلغرام...
با سلام اگر دکتر رخصت نماید و بیاید ما نیز همی به او رأی خواهیم داد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان