بازدید 3903

درآمد لستر از حق پخش تلویزیونی امسال:470میلیارد تومان!

در شرایطی که در فصل گذشته ده بازی لستر به صورت زنده پخش شد، تاکنون 16 بازی آن ها در این فصل پخش شده است. سودی که در انتهای فصل وارد باشگاه می شود، 93 میلیون پوند خواهد بود و این 21 میلیون افزایش را نشان می دهد.
کد خبر: ۵۸۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 30 April 2016
در سه هفته مانده تا پایان مسابقات لیگ برتر انگلستان در فصل 16-2015 لستر سیتی بالاتر از تاتنهام، صدرنشین است. این موضوع در شرایطی رخ داده که روباه ها فصل قبل را با رتبه 14 به پایان برده بودند.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته میرر، حضور در کمرکش جدول در فصل گذشته 72 میلیون پوند برای باشگاه لستر درآمد از پخش تلویزیونی به وجود آورد. قرارداد فعلی (که تا پایان این فصل اعتبار دارد و از سال آینده تفاوتی بزرگ خواهد داشت) به این گونه است که به جز 54 میلیون پوندی که تیم ها به دلیل حضور در لیگ برتر دریافت می کنند، به تعداد بازی هایی که از شبکه های اسکای و بی تی اسپورت پخش می شود، 880 هزار پوند صاحب می شوند.

در شرایطی که در فصل گذشته ده بازی لستر به صورت زنده پخش شد، تاکنون 16 بازی آن ها در این فصل پخش شده است. سودی که  در انتهای فصل وارد باشگاه می شود، 93 میلیون پوند خواهد بود و این 21 میلیون افزایش را نشان می دهد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار