بازدید 23942

خودکشی به‌ خاطر نداشتن هزینه پذیرش بیمارستان

کد خبر: ۵۸۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 01 May 2016
اين حادثه بعدازظهر جمعه در يكي از بيمارستان‌هاي دولتي تهران رخ داد. به گفته شاهدان، مرد ميانسال درحالي‌كه از درد به‌خودش مي‌پيچيد، وارد بيمارستان شد تا پذيرش شود. مسئولان پذيرش اما گفتند كه تاريخ دفترچه‌اش منقضي شده و او بايد 300هزار تومان واريز كند تا پذيرش شود.
 
به نوشته همشهری مرد اما پولي همراهش نبود و هر چه او و همراهانش اصرار كردند كه تا واريز شدن پول، او را پذيرش كنند، كسي گوشش بدهكار نبود. لحظاتي بعد مرد از درد روي زمين افتاد و در مقابل چشمان ده‌ها شاهد مي‌غلتيد و فرياد مي‌زد اما وقتي ديد كسي به دادش نمي‌رسد، در نهايت خود را از طبقه سوم به پايين پرت كرد.
 
اين حادثه افراد حاضر در اين بيمارستان دولتي را شوكه كرد. برادر مرد ميانسال ماجراي حادثه را اينطور توضيح مي‌دهد: برادرم علي شفيعي نام دارد و در بويين‌زهرا زندگي مي‌كند و راننده نيسان است. او حوالي ظهر جمعه دچار درد شديد شكم شد طوري كه از شدت درد به‌خودش مي‌پيچيد.
 
2 نفر از آشنايان به كمكش رفتند و او را با ماشين به تهران منتقل كردند تا به بيمارستان... برود. وقتي به بيمارستان رسيدند، برادرم دفترچه‌اش را داد اما گفتند كه تاريخ دفترچه گذشته و بايد 300هزار تومان پرداخت كند. برادرم گفت كه بيمه است و تنها چند روز از تاريخ دفترچه گذشته و آنها مي‌توانند از سيستم‌شان استعلام بگيرند.
 
اما حرف مسئولان پذيرش يكي بود. آنها 300هزار تومان مي‌خواستند. نه برادرم و نه همراهانش، پولي نداشتند. در آن زمان من براي راي‌گيري به روستايي دورافتاده رفته بودم و امكان اين را نداشتم كه اين پول را كارت به كارت كنم. با خواهرم تماس گرفتند و او گفت كه خودش را مي‌رساند و پول را واريز مي‌كند. اما با اين حال برادرم هر چه اصرار كرد كه تا رسيدن خواهرم او را پذيرش كنند، قبول نكردند.
 
ده‌ها نفر ديدند كه چطور برادرم از شدت درد روي زمين مي‌غلتيد و فرياد مي‌زد. آنها حال برادرم را ديدند و كاري نكردند. تحمل درد آنقدر برايش سخت شده بود كه در نهايت تصميم گرفت خودش را از طبقه سوم به پايين پرت كند. درست چند دقيقه بعد از اين حادثه بود كه خواهرم به بيمارستان رسيد اما دير شده بود. اين اتفاق هولناك در حالي رخ داد كه بسياري از مراجعه‌كنندگان به بيمارستان شاهد آن بودند و در تماس با همشهري اين حادثه را تأييد كردند. علي شفيعي پس از اين حادثه به‌دليل شدت جراحاتي كه ديده بود به كما رفت و حالا در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري است.
 
برادرش با گريه مي‌گويد: به‌خاطر 300هزار تومان، كاري كردند كه برادرم چنين تصميمي بگيرد. او متاهل است و 2بچه زير 10سال دارد. حالا مي‌گويند كه او در كماست. يكي مي‌گويد مرگ مغزي شده و ديگري مي‌گويد ديگر اميدي به بازگشتش نيست. ما از بيمارستان شكايت كرده‌ايم و اميدواريم مسئولان به اين شكايت رسيدگي كنند. براساس اين گزارش، تلاش  زیادی شد تا با مسئولان بيمارستان درباره اين حادثه گفت‌وگو شود اما تماس‌هاي مكرر با بيمارستان بي‌فايده بود اما پرسنل بيمارستان اصل وقوع اين حادثه را تأييد كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲۵۲
انتشار یافته: ۱۱۵
عزیزان بخدا قسم نمیدونید در بیمارستانها چه غوغای تیغ زدن از جیب مردم برقرار است. به والله العظیم در بیمارستان ... دکتر زنان رسما 3 میلیون زیر میزی برای زایمان میگیرد و زایمانی که طبق بیمه تکمیلی 1 میلیون 500 هزینه اش است برای مردم 5 میلیون و هشت صد هزارتومان حساب می کنند! آقای وزیر بهداشت به داد مردم برسید! روا نیست این مردم زجر دیده اینگونه توسط پزشکان پول پرست چپاول شوند! البته پزشک خوب هم هست ولی نایاب!
تبریک عرض می کنیم! هم ایشون و هم کسی که از پل میرداماد خودش را آویزان کرده بود ....
وزیر محترم بهداشت؛همه را مثل هم ببین.
داریم به کدام سمت میریم؟!!!!!!!چرا همیشه باید شاهد این ماجراها توی بیمارستانها باشیم؟
وزیر بهداشت.استعفا بدهید.شما اینکاره نیستید.
عیبی نداره، سخت نگیر
طرح تحول سلامت رو عشقه
وزیر بهداشت عزیز دوباره عکس بگیرید و از زندگی لذت ببرید
آقای وزیر بهداشت الان نتیجه زحماتت رو ببین
بابا همش سیاه بازیه و اینور واینور رفتنوتون هم فیلمه
این ماجرا خیلی حرفها برای گفتن داره!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
کو گوشی برای شنیدن
احتمالا آپاندیسیت داشته.
شرم بر جامعه پزشکی که یکی پس از دیگری چنین فضاحت هایی را رقم می زنند!
طرح خودگردانی بیمارستان ها یعنی همین!
امروز اين خبر رو ديدم ، ديروز حلق آويز كردن در خيابان ميرداماد پريروز خبر خودسوزي يك ايراني در استراليا در اعتراض به شرايط بد اردوگاه.
خدايا چه بلايي سر جامعه ما اومده كه براي مردان اين سرزمين چاره اي جز خودكشي و مرگ باقي نميمونه؟
یعنی به کجا رسیدیم؟

یه انسان، یه هم وطن داره از درد به خودش میپیچه، زجر میکشه و کادر بیمارستان، کسانی که به خاطر التیام درد افراد به این کار گمارده شدند ، عرصه رو انقدر به اون بنده خدا تنگ میکنند که برای رهایی از درد خودش رو از طبقه سوم پرت میکنه تا با مرگ از درد رهایی پیدا کنه.

باید به حال این سیستم درمانی گریه کرد، باید به حال این فرهنگ گریه کرد و باید به حال این انسانیت منحط شده زار زار گریست.

اگه این خبر همانطور که نوشته شده باشه، واجبه تا با تمام مقصرین حادثه از رییس بیمارستان گرفته تا اون کادر پذیرش به سخت ترین وجه مجازات بشن.

خدایا خودت به همه رحم کن
کجایی مهران مدیری یادت بخیر.
جانم فدای برادران حماس ولبنان
ریس بیمارستان و پرسنل ان باید جوابگو باشه و علاوه براینکه باید اخراج بشه باید مدرک دکتری شون ازشون بگیرند تا نتونن کار کنند درد فقرو بچشن
داعش بیا پزشک ها و پرستارها و بیمارستان های ما رو بخور.

نظام پزشکی از گرفتن حقوق چند ده برابری در قیاس با سایر مشاغل گرفته تا بیمارستان هایی که در بخش دولتی سردخانه است و در بخش خصوصی بنگاه دچار فساد عمیقی است.
سلام
درود بر مسئولان بیمارستان که چنین نوعدوستی کردند و دو کودک یتیم به جامعه اضافه کردند ! اجر شما با خدا !
متاسفم برای مسئولین این بیمارستان و کسانی که آنجا نظاره گر بودند
آن 7000هزار مامور نیروی انتظامی پس کجا هستند آیا این اسلام واقعی هستش برادران مجلسی پس کجا هستند
واااااای . اوضاع مملکت مارو باش.
مهم تن و بدن پولدارهاست که سلامت باشه
اقدام و عمل
متاسفم
باز برید برای امریکا و اسرائیل مقاله انحطاط و نابودی بنویسید. اگر این جیغ بنفش صدای انحطاط اخلاقی یک جامعه نیست پس چیه؟
بنده خدا حتما آپاندیس داشت .ولی هم بیمارستان مقصره و هم مردمی که داشتند نگاه میکردند و با موبیلشون فیلم می گرفتند هیج کدومشون پول تو جیباش نبود؟ همه می گند بمن چه .... که نتیجه اش شد همین . مگه توی ادبیات دینی نگفتند نجات یک انسان برابر نجات تمام مردم جهانه .پس کو ؟
اگر تامين اجتماعي شماره بيمه ها را بر اساس كد ملي فرد در نظر بگيرد و در ضمن اقدام به صدور كارت درمان بجاي دفترچه هاي بيمه مي نمود و با توجه به پرداخت ماهانه حق بيمه به تامين اجتماعي اعتبار كارت به روز بود و حتي اگر فردي كارت درمان همراهش هم نبود با ثبت كد ملي فرد از اعتبار داشتن بيمه آن مطمئن شده و فرد از خدمات درماني بهره مي برد ولي بيمار با وجود داشتن درد ضرر سيستمي نبودن تامين اجتماعي گرفتار شده و در ضمن هزينه اتلاف وقت و هزينه بنزين و ايجاد ترافيك براي تمديد دفترچه بر روي جامعه تحميل گرديده و هزينه چاب دفترچه و استخدام پرسنل جهت تمديد دفترچه بر هزينه هاي تامين اجتماعي اضافه گرديده در صورتي كه بجاي دفترچه كارت هاي درماني باشد و بلطبع كليه اطلاعات درماني و داروهاي مصرف شده در اين كارت محفوظ بوده و حتي تشخيص بيماري با توجه به امكان بررسي سوابق بيمار در كارت درماني امكان سريع تجويز دارو وجود دارد و جلوي سوء استفاده هاي احتمالي گرفته مي شد
اسفناكه. هيچ كسي به داد آدما نميرسه.خجالت آوره. ..بيچاره مردم...
کارکنان بیمارستان اگر پسر عمو یا دختر خالشان بود کار این بنده خدا را راه میداختند حالا که این کار را نکردند منتظر عذاب الهی باشند
چقدر این پزشکان زحمت کشن .
اصلا چیزی نمینویسم چون ارزشی نداره
مقصر امریکاست.
خدایا تو شاهد باش و خودت قضاوت کن و مجازات ....
کدام بیمارستان این کار را کرده؟ لطفا اعلام کنید تا مردم حداقل در این مواقع مراجعه به انجا نکنند
کدام بیمارستان این کار را کرده؟ لطفا اعلام کنید تا مردم حداقل در این مواقع مراجعه به انجا نکنند
از همین حالا مشخصه که اتفاقی نخواهد افتاد. در بهترین حالت تمام پرسنل بیمارستان تبرئه و ازشون دلجویی هم خواهد شد. مرحوم هم ممکنه بخاطر مشوش کردن اوقات مسئولین بیمارستان محترم غیابا محکوم و بازماندگان مجبور به دلجویی از بیمارستان شوند.
ای کشورم کی به استاندارد جهانی می رسی ؟ کی جان انسان و درد انسان و کرامت انسان برایت مهمتر از هر اعتبار دیگری خواهد بود؟ کی؟
ای کاش در وجود اون مسئول ذره ای ایمان به خدا وجود داشت هیهات به کجا می رویم ...
ای کاش در وجود اون مسئول ذره ای ایمان به خدا وجود داشت هیهات به کجا می رویم ...
با سلام
واقعا جای تاسف هست که تو مملکت اسلامی اینجور رفتار با مردم و قشر مستضعف صورت میگیره آقای وزیر بهداشت تبریک میگم
چشم آقای وزیر خیلی خیلی خوب بهداشت روشن !!
بابا انصافتون رو شکر
من بیشتر از ده ساله تو اورزانس دولتی کار می کنم بی نظمی کم نیست اما ممکن نیست این اتفاق بیفته حساب کتاب مریض اخر انجام میشه نه اولش هر کسی یه بار گذرش به اورزانس دولتی افتاده باشه اینو میدونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
اتفاقا من تا بحال سه بار پسر شیرخوارم رو برای ویزیت اورژانسی در ساعاتی که دکترش تو مطب نبود و به دکتر احتیاج داشت به دو تا اورزانس بیمارستان دولتی بردم. هر سه بار هم بعد از رفتن به صندوق و پرداخت هزینه ویزیت انجام شده.
به شدت باید برخورد شود تا حد اعدام
ضمن همدردی با این عزیز

و تاکیید بر صحبت های امام که فرمودن هر کس که به بیمارستانها رجوع کرد فقط باید به فکر درمان باشد نه چیز دیگری
اما متاسفانه نه این که هیچ کس به حرف آقا گوش نمیکنند بلکه همه ما به این شرایط در بیمارستانها مواجه شده ایم
خدا به هرکس در این مریض میشه رحم کنه
چون رحم و مروت بین انسانها از جامع پر کشیده
برای من هم همین مشکل در بیمارستانی در کرج اتفاق افتاد و من ناچار شدم شبانه مبلغ پول درخواستی را بهم تا فردا صبح که رفتم بیمه و دفترچه را تمدید کردم.واقعا این قانون مسخره باید برداشته شود حتی اگر اون بنده خدا بیمه هم نبود باید در شرایط اورژانسی پذیرش می کردند.
خدا لعنتشون کنه
نمی دانم چه کسی؟ ولی............... با افتخار کلاهشان را بالاتر بگذارند. آدم ها شب ها آسوده تر بخوابید هیچ اتفاقی نیفتاده است.
چقدر برای این خبر اظهار تاسف کنند خدا می دانند و البته علاج نخواهد شد این اهانت ها به مردم .
به چه رویی مسئولین بیمارستان پاسخگو خواهند بود
جامعه اکثرا مسلمونندوپراز ادعا وپستهای انسان دوستانه در اینستاگرام اما از ابن ملجم بدترند
دل شاد از دل زارش خبر نی
//
سلامت روز بیمارش خبر نی
شاهکاری دیگر از میان شاهکارهای ما
تابناك جان وقتي پرسنل بيمارستان موضوع راتاييد ميكنند چرا ازاعلام نام بيمارستان خوددارى ميكنيد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
بيمارستان ميلاد
حرفي براي گفتن ديگه نمونده. هر حرفي تكراريه
آخر.... یکنفر که نیاز به کمک دارد و میآید بیمارستان با پای خودش باید اینگونه با ایشان برخورد شود؟ لابد فردا با یک عده برخورد میشود و از پس فردا همین آش و همین کاسه.
از اصول قانون اساسی ناقص این نظام بهداشت و درمان رایگان بود
هر جایش را به نفعشان است اجرا هر جایش را به نفع خویش تفسیر و به ظلمشان ادامه میدهند شرم کنید از خدا بترسید.
مشکلات ریشه ای هستند تا کی هی میتوانید بیاندازید گردن یکدیگر یا گردن اجنبی.
تنبیه ادامه دارد.
پر شده کشور از نانردی
تابناک دیروز نوشته بود که دولت وحشی داعش به شهروندان یکی از شهرهای تحت اشغال، اجازه خروج از شهر نمیدهد اما "بیماران" را جهت درمان به شهرهای مجاور میفرستد.
عزیزم
چیزی که در این مملکت ارزش نداره جون انسان است
از نوع فقیر . ندار. کارمند کارگر
روزانه کلی از این خبرها هست
مهم نیست
حالا فردا دکتر هاشمی دو تا عمل چشم مجانی انجام میده تا همه چی درست بشه!
ضمنا شما اگر دعوای قومی قبیله ای ندارید اون خودکشی خیابان میداماد رو هم رسانه ای کنید!
خدایا خودت از سر تقصیر بندگان بی عاطفه و پول پرستت بگذر
همه چیز تظاهر شده جلو دوربین خیر زیاد است ولی در خفا نه
کلاه تون رو بالاتر بذارید
این حادثه اگر در کشورهای پیشرفته روی می داد مسئول وزارت بهداشت ان ضمن استعفا معذرت خواهیی می کرد اما متاسفانه در ایران با سیاستهای وزارت بهداشت در کشور بجای افزایش تربیت پزشک متخصص با طرحشان فقط جیب پزشکان را پر کرده اند و به فکر هم صنفان خود هستند تا پزشکان از محل دریافتیهای کلان از مردم این پولهارا برای خود و خانواده هایشان در اروپا یا سواحل انتالیا خرج کنند و دریافتی پزشکان در ایران به راحتی چندین برابر پرستاران و سایر اقشار تحصیلکرده باشد ایران بهشت پزشکان است به قیمت خالی کردن جیب مردم محروم
این از وضع بیمارستان های دولتی . بانک ها هم که مشغول ربا خواری هستند.
آقایون دولتمردان محترم،
لطفا برای رفاه حداقل مردم برنامه ای ترتیب بدهید. یواش یواش داره وضع وخیم میشه ها.
یعنی این واقعیت راسته؟ پس چرا هیچ اتفاقی نمی افته؟ چرا داره این فجایع عادی میشه؟
اينجا ايران است مهد پول پرستان دينمان شده پول
داري زندگي كن نداري بمير
لعنت خدا بر بی انصافی.
بی عدالتی و...
واقعا توقعی بیشتر از این دارید?
خوبه.
اینا که گفتی مهم نیست بگو رای دادی یا نه . این موهوممه
خخخخخخخ
کو مسئول کو پاسخگو؟ کو عدالت؟ کو دلسوز؟؟؟
مملکتی که روی پول خوابیده انوقت مردمانش اینطور باید زندگی کنند.
هیچ کجای دنیا متولی بهداشت نمی تونه از پذیرش بیمار اورژانسی طفره بره یا بخاطر نداشتن پول اونه رد کنه، بجز ایران. در حالی قانون هم بند های خاص برای کسانی که پول ندارن رو مشخص کرده.
... ای وای... به خاطر 300 هزارتومان ... او 2 بچه زیر ده سال دارد... ای وای ... به کجا می رویم ... به کجا...
انسانیت طرف کجا رفته،حتی اگر طرف دشمنت هم باشه هم چین در خواستی نباید بکنی اون کارمند بیمارستان را باید زندانی کرد مگر نمی دید که ان بیچاره چه طور به خودش می پیچید
یک روز که لوله خونتون گرفت
به یک لوله باز کن بگویید پول ندارم بیا لوله ما را باز کن
ببینید چه می گوید.
یا وکیل
یا بقالی محل
یا تاکسی و هر شغل دیگری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
ناصر خان!!!
جون آدما رو با بازکردن لوله ی خونتون مقایسه نکن.
اگه در مورد خودتم این اتفاق می افتاد همین نظرو داشتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
شرف لوله بازكن بهتر از پزشكاي ايرانيه كه فقط دزدي ميكنن!
ناشناس
| United States |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
شما میتونی همت کنی استیناتو بالا بزنی لوله رو درست کنی ولی هیچ وقت نمیتونی چاقو بگیری دستت آپاندیستو درآری. وای به حال جامعه ای که بین جان مردم و در و تخته تفاوتی قائل نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
اول خواستم در پاسخ به نطرت یه متن کامل منطقی تایپ کنم اما بعد که دیدم شعورت در این حده که جون انسان رو با لوله گرفته مقایسه میکنی دیدم ارزش پاسخ مناسب نداری. و پاسخ لایق تو چیزیه که تابناک منتشر نمیکنه.
احساساتی نشید و اینقدر بدگویی نکنید.ایراد ما ایرانی ها اینه که زود جو گیر میشیم.دفترچه ای که اعتبار نداره باید تمدید میشده.باید یاد بگیریم که قانونمند زندگی کنیم.کسی که افسردگی داره دست به خودکشی میزنهوبیمارستان رو مقصر ندونید.همه با درد میرن بیمارستان چرا همه خودکشی نمی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
ايشالله به همون روز بيفتي ببينيم بازم همينو ميگي!
برديا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
فكر كنم شما از عوامل همون بيمارستان هستيد !!! وقتي پاي جوون كسي در ميونه ميشه بعضي قوانين كه ضرري براي امنيت و اجتماع و ديگران ندارن رو چند ساعتي ناديده گرفت برادر من !!!!
خیلی خیلی متاسفم برای وزیر بهداشت و درمان آموزش و پزشکی برای اجرای قانون و مدیریتی که به خرج میدهند.
طرح تحول سلامت!!!!!!
این اتفاق به خاطر مسلمان بودن کادر بیمارستان اتفاق افتاده اگر غیر مسلمان بودند این کار رو نمیکردن
این خبر رو باید با اون خبری که پرسیدین مسولین میتونن با حقوق کارگری زندگی کنند چاپ کرد و از هر کدوم یک نسخه فرستاد برای مسولین و اقازاده های کشور
این موارد نتیجه قوانینیه که از مغز وکلای مجلس تراوش میشه وبه دستگاهها وادارات ابلاغ میشه واونها هم ملزم به اجرا هستن زیرا نگاهشون سرمایه داریه ونتیجه ش موارد بسیار زیادیه که بخشیش رو میبینیم واین نیست مگر بی توجهی به قوانین که توسط نمایندگان تصویب میشه
با سلام
به نظر من دولت بايد تمام مراكز درمانى رو براى تمام افراد دارى كارت ملى رايگان بكنه،و همه پزشكان و افرادف كه در اين مراكز كار ميكنن كارمند دولت بشوند،همانند اروپا و آمريكا،اون پزشكي كه درد اين بيمار رو ميبينه و باز به فكر منافع مادي هست هم بايد اعدام بشه،
مرگ بر اون مسوولین بیمارستانی که این فرد رو پذیرش نکرد و مرگ بر این روزگاری که یک نفر به خاطر فقر دست به خودکشی بزنه !!!!!
وزیر بهداشت کجایی پاسخ بده...
اگه این بد بخت بخت برگشته خودش را لبنانی یا سوری جا می زد بدون یک ریالی درمان و سکه طلا هم بهش میدادنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر فلسطيني يا لبناني بود دولت ايران چه غوغايي مي كرد اما حيف ان يك ايراني بود
بیمارستان میلاد بوده
هر دم از این باغ بری میرسد....
البته ببخشید که از کلمه باغ استفده کردم، بیشتر باید اسمشو بذاریم جنگل
غلط کرد دنیا یک روز غم است یک روز شادی باید هردو را پذیرا بود خود کشی گناه کبیره است
بيمارستان ميلاد بود بهترين کارو کرده ببين تو خصوصی ها چه خبره ،با ديگران برخورد کردن نتيجه چه شد فک کنم لپشو نو کشيدن
کجایی مهران مدیری در حاشیه دیگری بساز راستی یادت باشه در بیمارستانی در خمینی شهر اصفهان بخیه کودکی را کشیدن این رو حتما فیلم کن ...
در دردهای شدید برای پیشگیری از شوک درد حتی اگر علایم معاینه جراحی ضعیف شود ، مجاز است مسکن
در اورژانس بزنیم ، در شوک درد تصمیم گیری غیر مغزی می شود ، بخاطر همین همراهی بیمار اهمیت حیاتی دارد. این هشدار جهت نصب در اتاق تریاژ یا پزشک اورژانس پیشنهاد می شود.
یعنی اعتیاد و افسردگی چه میکنه! در ضمن مگه نمیدونید صورتحساب را آخر میدهند ! چقدر زود قضاوت میکنید!
این اتفاق در بیمارستان دولتی میلاد در قلب پایتخت افتاده -
لطفا گریه کنیم
مرگ بر امریکا
320 نظر منتشر نشده !!!!!!
آنوقت هي وزير بهداشت بيايد جراحي هاي نمايشي نشان دهد.
آقا مداوايش كنيد بعد هم در صورت عدم تسويه برخورد قانوني. پس سيستم مشكل دارد.
بسمه تعالی
با سلام وزیر محترم بهداشت جناب دکتر هاشمی بفرمایید پاسخ دهید. آیا می خواهید چگونه به این مردم پاسخ دهید؟
مهم اینه که پشت هم نیستیم وداره اینجوری بلاسرمون میاداگه بقیه خودشونوجای اون بابامیزاشتن وبیمارستان وسرریس ومسول مالی خراب میکردن دیگه شاهداین غلط های زیادی توسط ازمابهترون نبودیم
وای وای وای وای ......
مسوولان محترم سرتان سلامت سرتان را بالا بگیر ید مرد که مرد خیلی ها با این دردها می میرند شما حقوق چند ده میلیونی بگیرید و خوش باشید میز تان را محکم بچسبید مردم چه اهمیتی دارند
واقعا جای تاسف دارد .چی شده اوضاع .در ضمن این قانون های عذاب اور باید عوض بشود .
اين بود خدمت به محرومان، مستضعفان و پا برهنگان؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل