بازدید 4333

اعلام حمایت از کمپین «آری به تولید ملی»

کد خبر: ۵۸۵۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 01 May 2016
رئیس کانون زنان بازرگان ایران گفت : من به نمایندگی از زنان بازرگان ایران حمایت خود را از کمپین آری به تولید ملی اعلام می نمایم تا با حمایت از مصرف محصولات ایرانی گامی مثبت در جهت توسعه اقتصادی کشور برداریم .

فاطمه مقیمی با بیان این مطلب اظهار داشت : بنا به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل " می بایست توجه ویژه به تولید داخلی داشت بالاخص تولیدی که نه تنها از ورود کالاهای خارجی و به طبع آن خروج ارز جلوگیری  خواهد نمود ، بلکه به عبارتی با رویکردصادرات محور، سلیقه بازارهای بین المللی را تامین بنماید .

وی همچنین افزود : ما باید بتوانیم با ایجاد و فراهم سازی  بستر مناسب اشتغال در کشور و همچنین ورود ارز ، اقتصاد  را از منابع غیر نفتی به شکوفایی برسانیم .

رئیس کانون زنان بازرگان ایران با اشاره به کتاب خود با عنوان اقتصاد مقاومتی در سال 93 ادامه داد : اینجانب با عنایت به نشر کتاب اقتصاد مقاومتی اعلام حمایت خود را نیز از کمپین "آری به تولید ملی " اعلام میدارم تا با حمایت از مصرف محصولات تولید ایرانی و کالای ساخت کشور گامی موثر و مثبت در جهت توسعه اقتصادی کشور برداریم .

اعلام حمایت از کمپین «آری به تولید ملی»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار