بازدید 62589
بسته خبری تابناک؛

شعار جدید انتخاباتی احمدی نژاد/ واکنش رئیس جمهور کره به پراید/ نظر مشاور روحانی پیرامون رهبری شورایی/ رئیس جمهور ورود خالقی به مجلس را تایید کرد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«دلیل قطع سخنرانی روحانی در جمع کارگران»،«جایگزین جدید عارف برای ریاست مجلس!»،«نظر حداد عادل درباره مصادره دو میلیارد دلار»،«حداقل دستمزد واقعی چقدر است؟»،«دلیل شکست اصولگرایان از دید یک اصلاح طلب»و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۸۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 01 May 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.


دلیل قطع سخنرانی روحانی در جمع کارگران

در حالی که حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در حال سخنرانی در مراسم بزرگداشت کارگر بود قطع برق سبب شد لحظاتی سخنرانی وی قطع شود.کارگران هم با کف و سوت و شعار "درود بر روحانی" جای سخنان رئیس جمهور را پر کردند.باشگاه خبرنگارن این مطلب را منتشر کرده است.


 میثاق‌نامه‌ای در حمایت از عارف امضا شده است؟

کاظم جلالی منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به سئوالی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر امضاء میثاق‌نامه بین 30 منتخب لیست امید برای حمایت از ریاست عارف، با ابراز بی اطلاعی از وجود چنین میثاق‌‌نامه‌ای، گفت: میثاق‌نامه‌ای را تاکنون ندیدم و کسی هم از ما امضایی نخواسته و من هم هیچ چیزی را امضا نکردم.وی درباره تعیین ریاست مجلس در فراکسیون امید یا رهروان ولایت، افزود: ریاست مجلس را کل نمایندگان تعیین می‌کنند، اما باید به یک فرآیند عاقلانه‌ای که شکاف ایجاد نکند، رسید. به نظرم نمایندگان مجلس باید هیئت‌رئیسه را به سمت همکاری جهت حل مشکلات مردم ببرند.جلالی تصریح کرد: برخی از نمایندگان هنوز شناخت کامل و کافی برای تعیین مسیر فراکسیون و آینده کاری مجلس ندارند، لذا باید این مسائل(ریاست مجلس) را برای بعد از 8 خرداد محول کرد.وی درباره فشارهای وارده به عارف برای کناره‌گیری از ریاست مجلس هم گفت: از این موضوع خبری ندارم و باید از خودش پرسید.تسنیم این مطلب را منتشر کرده است.


شعار جدید انتخاباتی احمدی نژاد

در برنامه های انتخاباتی که توسط کارشناسان دفتر احمدی نژاد تهیه و به تایید رسیده، توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بویژه طبقات فرودست در اولویت قرار گرفته است.بر اساس این طرح، چنانچه احمدی نژاد نامزد انتخابات شود، جذاب ترین شعار انتخاباتی وی، ایجاد اشتغال برای حداقل یک فرزند هر خانوار است. در این طرح چنانچه در هر خانواده ای چند فارغ التحصیل بیکار وجود داشته باشد، دولت متعهد خواهد شد یک نفر از اعضای این خانواده را استخدام کند.به گفته طراحان این برنامه، هر خانواده ای در دولت آینده احمدی نژاد یک سهمیه استخدامی خواهد داشت و بر اساس پیشنهاد اعضای خانواده، دولت یک نفر را استخدام خواهد کرد.همچنین در صورت نامزدی احمدی نژاد در انتخابات، او وعده افزایش یارانه های نقدی را خواهد داد اما نه به میزان ۲۵۰ هزار تومان که اخیرا در رسانه ها عنوان شده است.به گفته طراحان برنامه های انتخاباتی احمدی نژاد، میزان یارانه نقدی باید رقمی باشد که هم قابل اجرا بوده و هم به مردم برای رای دادن دوباره به احمدی نژاد انگیزه بدهد. بر اساس برآوردهای کارشناسی، رقم ۲۵۰ هزارتومان اگرچه برای مردم جذاب است اما قابلیت اجرا ندارد.در برنامه های انتخاباتی احمدی نژاد همچنین قرار است به هر استان برای حضور در هیات دولت سهمیه داده شود. طراحان این برنامه پیشنهاد داده اند وی در سفرهای استانی خود اعلام کند که از هر استان، یک وزیر یا معاون رئیس جمهور و یا قائم مقام وزیر از میان نخبگان و چهره های سرشناس آن استان انتخاب و منصوب خواهد کرد.سایت پایش این مطلب را منتشر کرده است.


محرومیت عجیب دو رزمی‌کار ایرانی!

امیر اکبری و اکبر ملکی دو ورزشکار ایرانی از حضور در مسابقات المپیک جهانی هنرهای رزمی محروم شدند.«خبر شرکت نکردن این دو ورزشکار ایرانی در مسابقات جهانی هنرهای رزمی سال 2016 جهان خیلی عجیب است. عجیب از این نظر که اتفاقات غیر ورزشی اجازه حضور در مسابقات را به این دو ورزشکار نداد. جریان از این قرار است که آنها با این که ویزای ورود به روسیه را داشتند اما در فرودگاه سنت پترزبورگ با رفتار زشت روس‌ها مواجه شدند و اجازه رفتن به محل برگزاری مسابقات را پیدا نکردند. عجیب‌تر این که این دو ورزشکار ایرانی را با یک پرواز به آذربایجان فرستادند!رئیس بخش کنسولگری در این رابطه می گوید که هیچ رابطه‌ای بین ما و مرزبانی روسیه نیست و کاری از دست ما برنمی‌آید!»خبرآنلاین این مطلب را منتشر کرده است.


جایگزین جدید عارف برای ریاست مجلس!

مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران درباره ریاست مجلس دهم اظهار داشت: هنوز به طور قطعی فراکسیون شکل نگرفته است. فراکسیون باید شکل بگیرد و در آنجا تصمیم‌گیری‌ها و انتخاب‌ها انجام گیرد. منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: درصورت عدم تمایل عارف برای ریاست مجلس خودم کاندیدا خواهم شد.


تشکیل فراکسیون مستقلان در مجلس دهم

عبدالرضا هاشم‌زائی نماینده منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو لیست امید با اشاره به تقسیم‌‌بندی‌های سیاسی در مجلس و تشکیل چند فراکسیون در آن، گفت: بنده با برخی نمایندگان منتخب مجلس دهم که به‌صورت مستقل رأی مردم را کسب کرده‌اند، صحبت داشتم که اکثر آنها می‌گویند که تمایلی به پیوستن به فراکسیون‌های جناحی ندارند و بر همین اساس فراکسیون مستقلان را تشکیل داده‌اند.وی با بیان اینکه در مجلس دهم حداقل سه فراکسیون تشکیل خواهد شد، گفت:از 289 نماینده منتخب مجلس دهم حدود 80 نماینده به‌صورت مستقل وارد مجلس شده‌اند که همین تعداد فراکسیون مستقلان را با 80 عضو تشکیل داده‌اند.تسنیم این مطلب را منتشر کرده است.


چرا امام جمعه مشهد مقدس از «اعظم» یادی نکرد؟!

هنوز یک هفته از انتشار خبر دریای درد و رنجی که اعظم و دخترانش مدت ها در آن غوطه ور بودند و مراجعه شان به نهادهای قانونی هم نتوانسته بود به رهایی شان منجر شود، گویی حکایت این خانواده رنج کشیده مشهدی فراموش شده؛ آنقدر که مسئولان استان برای محکوم کردن بلایی که بر سر ایشان رفته هم تمایلی ندارند. از این رو از فراموشی این حکایت دردناک سخن می‌گوییم که به یاد می‌آوریم اعظم و دخترانش پس از سالها رنج کشیدن، در یکی از آخرین بلاهایی که از سر گذارنده‌اند، پس از ۲۱ روز اسارت در منزل و شکنجه های غیر قابل باوری که مرد خانه به ایشان روا داشته، به شکلی اتفاقی رنگ دنیای بیرون از شکنجه گاهشان را دیدند، اما برخی مسئولان به گونه ای در این خصوص رفتار می‌کنند که انگار نه انگار چنین فاجعه ای بیخ گوششان رقم خورده است.اتفاقی که توقع رقم خوردن آن را نداشتیم. به ویژه از جانب مسئولانی همچون آیت اله علم الهدی، امام جمعه سرشناس این شهر که سخنانش مورد توجه بسیاری از مسئولان است و مخاطبان فراوانی دارد. امام جمعه ای که بارها و بارها با نطق های آتشین، انتقادات صریحی متوجه عملکرد مسئولان دانسته اما در ماجرای اعظم سکوت را ترجیح داده است. این گزارش را پارسینه منتشر کرده است.


نظر حداد عادل درباره مصادره دو میلیارد دلار

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در توقیف اموال ایران، این اقدام را نقض برجام دانست و گفت که باید مجلس درباره اقدام متقابل از وزیر خارجه سؤال کند.غلامعلی حداد عادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌و‌‌گویی درباره عکس العمل دولت در مقابل بدعهدی آمریکا گفت: باید مطابق قانونی که خودشان (دولت) امضا کردند، عمل کنند. این گفت و گو را با باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» منتشر کرده است.


نظر مشاور روحانی پیرامون رهبری شورایی

حجت‌الاسلام علی یونسی اخیرا در گفت‌وگویی در خصوص مسائل جاری کشور از جمله نقد نظریه شورای رهبری، موقعیت حسن روحانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری و نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با نگاه به منافع ملی کشور داشته است.وی با تاکید بر اینکه سخنان آیت‌الله هاشمی در خصوص رهبری شورایی بیان مساله‌ای تاریخی بوده است، تاکید کرد: با شناختی که از آیت‌الله هاشمی دارم بعید می‌دانم ایشان هم‌اکنون معتقد به رهبری شورایی باشند، چرا که رهبری شورایی ناکارآمد و فاقد اقتدار و بن‌بست‌شکنی در موارد لازم است.وی همچنین در این گفت‌وگو به اظهارات اخیر غلامعلی حداد عادل درباره انتخابات گذشته مجلسین و حضور تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد پاسخ داد و گفت: عقلای اصولگرا دیگر هزینه حضور احمدی‌نژاد در مدیریت کشور را نمی‌پردازند. این گفت و گو را روزنامه آفتاب منتشر کرده است.


تحلیل احمد خاتمی از هدف طرفدران حذف شعار مرگ بر آمریکا

آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری عصر امروز(یکشنبه) در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، اظهار داشت: کشور به عالمان متعهد و متخصص نیاز دارد و دانشگاه عالی دفاع ملی یکی از مجموعه‌های پرورش عالمان این چنینی است. عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که قصد دارند ریل انقلاب را عوض کنند می‌گویند به مردم بگویید که دیگر مرگ بر آمریکا نگویند. این اظهارات را تسنیم منتشر کرده است.


حداقل دستمزد واقعی چقدر است؟

آنگونه که وزیر کار می‌گوید بین تورم و افزایش مزد درچند دهه گذشته ۳۰.۲۲درصد فاصله افتاده که حالا ۲۸.۵ درصد شده؛ بنابراین حداقل مزد فعلی به جای ۸۱۲هزارتومان باید یک میلیون و ۴۳ هزارتومان باشد. علی ربیعی در جدیدترین اظهارنظر خود درباره اوضاع معیشتی نیروی کار کشور و همچنین وضعیت دستمزدهای دریافتی به نسبت رشد واقعی تورم در دهه های گذشته گفت: شکاف مزد و تورم وحشتاک بود و افزایش تورم باعث افت قدرت خرید کارگران شده است. مهر این خبر را منتشر کرده است.


ژل لب باعث بیکاری یک بازیگر!

شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گویی گفت: یکی از عواملی که باعث ایجاد فاصله بین من و نقش آفرینی در سریالهای تاریخی شد تزریق ژل در لبم بود البته خودم از این کار پشیمان شدم به دلیل تزریق این ژل عده ای در سریالهای تاریخی من را انتخاب نمی کردند چون می گفتند در زمانهای گذشته چیزی به نام ژل لب نداشتیم این موضوع مدتی من را کم کار و درگیر کرد اما باید بگویم به کمک یک پزشک خوب این ژل لب را تخلیه کردم و در حال حاضر یک سال و نیم است که ژل لب ندارم و به حالت سابق بازگشته ام. این گفت و گو را میزان منتشر کرده است.


واکنش رئیس جمهور کره با دیدن پراید

چند روز پیش خبری مبنی بر توافق نامه ای میان کشور های ایران و کره جنوبی رسانه ای شد که شرح آن از این قرار بود: شهروندان دو کشور از این پس با گواهی نامه های رانندگی خود می توانند در کشور طرف مقابل رانندگی کنند.حالا رئیس جمهور کره جنوبی خانم" پاک کوئن های" با هیئت همراه قصد سفر به ایران را دارد و طبق روال همیشگی میهمانان خارجی از خیابان های تهران تا رسیدن به محل استراحت خود عبور خواهند کرد .نکته جالب و قابل تامل در این سفر این است که سازندگان اصلی پراید یعنی کره ای ها شاید هرگز فکرش را هم نمیکردند بعد از طراحی این خودرو ،تا این اندازه آپشن و ویژگی های جدید باعث تغییر شکل و شمایل پراید شده باشد و شاید هم با دیدن این تعداد خودروی پراید در ایران آن قدر تعجب کنند تا دوباره مجبور شوند به بازسازی خط تولید این خودروی سواری شوند.گفتنی است به جز خودروی پراید بسیاری از مدل های کره ای سواری در خیابان های ایران دیده می شوند که نشان می دهد کره ای ها سهم زیادی در واردات خودرو به ایران دارند. احتمالا واکنش رییس جمهور کره به ایران با دیدن پرایدها به همان شکل و شمایل چندین سال پیش بسیار جالب خواهد بود. ین گزارش را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.


دلیل شکست اصولگرایان از دید یک اصلاح طلب

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌و‌گویی بیان داشت که برخی از دلایل شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر نیز، بر می‌گشت به عملکرد نهاد نظارتی مانند شورای نگهبان؛ اینکه ما شاهد رد صلاحیت‌های گسترده اصلاح طلبان و حامیان دولت بودیم و اصلا این موارد شاید دلایل روشن تری برای بیان آن شکست‌ها باشد تا پرداخته شدن به آن اتهامات بی‌اساس و بی‌سند که فقط برای دلخوشی هواداران خودشان مطرح می‌کنند. این گفت و گو را ایلنا منتشر کرده است.


واکنش دادگان به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال

محمد دادگان در گفت‌وگویی، درباره ارزیابی‌اش از انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل، اظها‌ر کرد: اگر مصاحبه‌های سه نامزد ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل را بخوانید می‌بینید که آنها می‌گویند اگر فلانی و فلانی می آمدند در انتخابات شرکت نمی‌کردم. این حرف نشان می‌دهد که آنها می‌دانند این کار خارج از توانمندی‌شان است و می‌دانند شاید تحمل بار سنگین فوتبال کشور را نداشته باشند و تنها به خاطر این که سوار بر موج ایجاد شده شوند در انتخابات شرکت کرده‌اند. دادگان در پاسخ به این سوال که یعنی فکر می‌کنید مدیریت کفاشیان در فو‌تبا‌ل دوران بهتری نسبت به دوران مدیریتی هر یک از این سه نامزد خواهد بود، گفت: نباید فراموش کنیم که فو‌تبا‌ل ما را کفاشیان به این روز انداخت، اما اگر او 70 درصد عامل ویرانی این فو‌تبا‌ل بود هر یک از این سه نامزد موجود می‌دانند که وضعیت بهتری پیش‌رو نخواهند داشت. این گفت و گو را ایسنا منتشر کرده است.


نمره 20 کارشناس به کارنامه 1000 روزه دولت

در جدول این گزارش، نمره‌های اقتصاددانان، فعالان اقتصادی و کارشناسان به عملکرد اقتصادی 1000 روزه دولت آمده است. این خبر را روزنامه ایران منتشر کرده است.


علت اصرار اصلاح طلبان بر ریاست عارف

محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: اصرار بر ریاست آقای عارف بر پارلمان اصرار بر هویت اصلاح‌طلبی است.وی در این پیام اینستاگرامی خود تاکید کرده است: حداقل توقع امید‌آفرینان ریاست عارف است و مهمتر از آن اهمیت دادن به مردم‌سالاری است. ریاست آقای عارف با پشتوانه رای یک میلیون و دویست هزار نفری درمقابل رای صدوشصت هزار نفری آقای لاریجانی بهترین حرمت‌گذاری به مردم است.ابطحی نوشته است:‌ پیشنهاد آقای لاریجانی برای ریاست مجلس مثل پیشنهاد آیت‌الله جنتی برای ریاست خبرگان است که بی‌اعتنایی به میزان رای مردم است.ضمن اینکه آقای لاریجانی دیگر قدرت تصحیح ارتباطات سطح ملی اصلاح‌طلبان با نهادهای قدرت را هم ندارد. باز هم دکتر عارف بیشتر مورد اعتماد نهادهای قدرت است،البته انتخاب رئیس حق نمایندگان است.


تحلیل سردار نقدی از علت مصادره دو میلیارد دلار توسط امریکایی ها

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع معلمان و فرهنگیان بسیجی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران با تبریک روز معلم و تاکید بر جایگاه ارزشمند معلمی در جامعه گفت: معلم باغبان عشق، مودت و محبت است. او آگاهی و دانش و معرفت را رشد می دهد و خدای متعال خود را به معلمی توصیف کرده و پیامبر برگزیده و اولیای الهی را معلمان بشریت معرفی کرده است.رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این چیز کمی نیست که با این همه مدارا، نرمش توافق و قرارداد، امریکا به بهانه حادثه ای در 33 سال گذشته 2 میلیارد دلار از اموال ملت ایران را غارت کند. وی در پایان گفت: چطور در 33 سال گذشته چنین جرأتی نداشت؛ دلیل آن این است که به آنها رو داده شد و اگر همچنان کوتاه بیاییم نظیر این چپاول گری ادامه پیدا خواهد کرد. این اظهارات را فارس منتشر کرده است.


روحانی ورود خالقی به مجلس را تایید کرد!

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یک‌شنبه در مراسم روز جهانی کارگر، با تبریک و تهنیت آن به همه کارگران کشور، گفت: راه برای سرمایه‌گذاری خارجی و افزایش تولید، در دوره پسابرجام گشوده شده و امروز نیازمند کار و تولید هستیم و این دو بدون سرمایه و تکنولوژی امکان‌پذیر نیست. رییس‌ جمهوری همچنین با تجلیل از حضور بانوان در پای صندوق رأی و نیز در لیست نامزدهای راه‌یافته به مجلس شورای اسلامی، گفت: برای اولین بار 18 نماینده خانم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند که یک رکورد است و خوشحالیم که بانوان عزیز کشورمان در همه صحنه‌ها و بویژه در سیاست، حضور دارند و این نیز از آثار بعثت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است که زنان را به صحنه آورد و فرمود که مرد و زن، عرب و عجم، کوچک و بزرگ، روستایی و شهری و سیاه و سفید بجز در تقوا بر یکدیگر برتری ندارند. سخنان روحانی درحالی است نمایندگان زن در مجلس دهم با حضور مینو خالقی به 18 نفر می رسند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۵۱
پراید (با اسم اصلی فورد فستیوا) تولید مشترک فورد از آمریکا و مزدا از ژاپن با طراحی مزدا از ژاپن هست و کره مثل ایران حق امتیاز تولید و منتاژ اون رو خریده. به هر حال طراحی پراید غیر از اضافه کردن صندوق در مدل صندوقدار ربطی به کره نداره. بهتر بود در انتخاب تیتر دقت بیشتری میشد.
پاسخ ها
کاوه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
بهمن جان ، چرا آمار اشتباه میدی برادر ؟؟؟دوستان یک جستجو کوچولو تو نت بزنند میبینند که .....
فراموشی فقرا در این دولت و کابینه اقتصادی خاصش ، نقطه ضعف بزرگی برایش ایجاد کرده که امکان موفقیتش را بسیار پایین می آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
بله. متاسفانه دولت به پخش سیب زمینی در میان فقرا توجهی ندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
خیلی بهت فشار اومده
ناشناس
| Australia |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
رییس جمهور سابق خیلی به فکر فقرا بود؟
كجاي اين خبر واكنش ريس جمهور كره به پرايد بود دروغگوها !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
اینجا نیامده ولی میگن تا اینهمه پرایدو دیده گفته واای پسر چقدر پراید !!!
..............ند بعد از طراحی این خودرو ،تا این اندازه آپشن و ویژگی های جدید باعث تغییر شکل و شمایل پراید شده باشد....


کدوم آپشن منظورتونه؟ میشه اسم ببرید؟
پاسخ ها
مختار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
فرمان چرخ .در. شیشه .بازم بشمارم!!!!!!!!!!
لعنت بر پراید و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
اوه اوه! به پراید چه ربطی دارد اگر اینطوریه پس:

و بر وارد کننده و سازنده و راننده و فروشنده و خریدار و تعمیر کار و قاتل و مقتول !
این که نمیشه آقا!
"چطور در 33 سال گذشته چنین جرأتی نداشت"
خیلی هم بیشتر از اینا هم توسط دادگاههای امریکا از پول ایران که از زمان شاه بوده برداشت شده.مثله اینکه مشکل فقط مربوط به دولت روحانی است چون همه اگاهان نه کفن پوشان می دونن علت این اتفاق از دولت .... نژاده

"چرا امام جمعه مشهد مقدس از «اعظم» یادی نکرد؟!"
چون بدحجابی بدتر از اختلاس و به هزاران دلیل دیگه که خودتون می دونین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
حالت خوبه؟ یه چرخی تو شهرت بزن بعد از دولت کلید حمایت کن.
تنها دولت فاقد پایگاه اجتماعی دولت یازدهم مشخصا شخص رییس جمهور است جدا از هاشمی و حق کدخدامنشانه خاتمی و احمدی نژاد هر کدام موجب ایجاد طیفی از هوادارن شدند اما روحانی نتوانست جریان شناسنامه داری اگر چه اقلیت و اندک بنام طرفداران روحانی برای خود ایجاد کند
پاسخ ها
ژانعلی
| United Kingdom |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
"حق کدخدامنشانه خاتمی و احمدی نژاد"!!!!!
واقعا که با همین جمله زدی به شناسنامه سیاسی خود و هیکل سیاسی معجزه هزاره سوم !
کدوم واکنش صحیح خبرپخش کنید
آقای سردار هواپیمای مسافربری با 270 مسافر کشته شدند شما جه جواب وانتقام وخسارتی گرفتید
33 سال که کشور را تحریم کردند شما چه جوابی به آنها دادید
هزاران مورد وجود داردکه شما نمی خواهید ببینید
علت اصرار اصلاح طلبان بر ریاست عارف

بابا شما را به خدا بگذارید عارف رییس شود این به اصطلاح اصلاح طلبان بدجوری دارند خودشان را می کشند.
اجمدی نژاد8 سال با در آمد بالا در نتوانست مشکل بیکاری کاهش دهد چه شده جالا به فکر افتاده
مجیدجان دلبندم اون "دادکان" هست نه "دادگان"
اول بگویید مبلغ یارانه را با ادله چند تومان است. وسپس بگویید این شعارها فقط به همان شعار بیشتر می ماند تا اینکه بخواهد به واقعیت برسد .ونیز بزیه نمیر بهار میاد .کمبوزه وخیار میاد.
نمره 20 کارشناس؟؟؟
از قضیه ی اعظم میخواستی استفاده کنی واسه تخریب امام جمعه؟مگه مشهد شهردار یا دادستان یا فرماندار نداره؟اونوقت امام جمعه چی باید میگفت مثلا؟حرف حسابی بزن.
در زمان کدام رییس جمهور پراید از 7میلیون به 20 میلیون پرید؟؟؟؟
زنهار آقای روحانی! اگر اعتبارنامه خانم خالقی صادر نشود، بی اعتباری بزرگی برای خود و دولتت در تاریخ ثبت خواهد شد.
مردم ازبیکاری وگرسنگی درحال مرگند ....
20 کارشناس نشان دادن کدامشان یارانه بگیر هستند !!
خدا بداد دانشجویان اقتصاد دانی که نمره 3 داده برسه!
آخه 3 به احمدی نژاد چند داده؟!
نمره ای که اون اقای مرتبط با چین داده نشون دهنده این هستش که دولت راهش را داره درست میره
باید جلوی محصولات بی کیفیت وبالاخص چینی را گرفت
سلام
زمانیکه دکتر رئیس جمهور بود بسیاری از طرحهای ایشون اجرایی نشد حال که هیچ قدرتی ندارند با چه جراتی این افرادچنین ادعایی دارند...لابد دکتر وقتی رئیس جمهور شد میخواد بگه من چنین چیزی نگفتم، مثل اون زمان که گفت بیایید از مغازه دمه خونه ما گوجه بخرید ارزونه...
ها ها ها ها ها این آقای ک.اکبیان چقدر جاه طلبه دیگه اگه عارف کاندید نشه من خودم کاندید میشم . خیلی کارها بامزه هست .
واقعا شعار انتخاباتی احمدنژاد جای تامل و تاسف دارد که این فرد با تیم اقتصادیش کار بجایی رسانده اند که بیکاری در جوانان چنان فراگیر شده است که در خانواده کاملا نمود دارد حال ایشان بجای جواب دادن به این مشکلات راه حل یک نفر در هر خانواده را شعار خود کرده است.
بله
زمانی که ایرانخودرو نمی تونه یا لازم نمی بیند برای وانت آریسان یک فرمان طراحی کنه و فرمان سمند رو روش نصب نکنه، کشور فسقلی کره به اروپا و امریکا و آفریقا خودرو صادر می کنه. دلیل عقب ماندگی صنعت خودرو ایران دوولتی بودن و انحصاری بودن آن است وقتی شما هر خودرویی بسازید ملت مجبورند بخرند و می خرند چه اجباری است خودتان را به دردسر بیاندازید بشینید برای آن موتور جدید و آپشن و کیسه هوا و فلان بهمان بزارید. فضا که رقابتی نباشه بدتر از این هم خواهد شد
آقاي احمدي نژاد براي راي آوردن نبايد در اين دوه رياست جمهوري شركت كنند بعد از اتمام دوره 8 ساله آقاي روحاني شركت كنند هم راي مي آورد و هم محبوب تر ميشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
عزیز جان اشتباه نکن. احمدی نژاد کلا نباید شرکت کند
اگر دولت امریکا دو میلیارد دلار مارو نمی دهد .دولت ایران هم پول 933000نفر سپرده گذار میزان دادگستری خراسان را 16 ماه است که نداده .این به اون در.امریکا به دولت ایران فشار می اورد .دولت ایران به مردم (سپرده گذاران میزان دادگستری خراسان)
میشه بفرمایید در جدولی که خودتون نمایش دادید کدوم کارشناس نمره 20 به کارنامه دولت داده؟
تابناک تیتر هایی که میزنی دور از واقعیت هستن،خودت رو کم اعتبار کردی
آرزوی رهبری شورایی روبگورخواهیدبرد.مرگ برضدولایت فقیه.جانم فدای رهبر
با عدم پاسخگویی این دولت به مطالبات مردم بخصوص قطع یارانه بنده ،،امیدوارم مردم به روحانی رای ندهند ووووهر کی بیاد از اینا بهتره
سهمیه استخدام برای هر خانواده چه شود ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چه شعاری چنین چیزی امکان نداره
در باب شکست اصولیون در انتخابات یک نکته نباید فراموش شود اینکه آنه همه نهاد های موثر بر انتخابات را در اختیار داشتند و اگر انتخابات عادلانه تر برگزار می شد 260 به هیچ می شدند. این رقابت سیاسی بیشتر به جنگ بدر و نابرابری مسلمانان و 10 به یک بودن آنها شبیه بود
در سال 91دلار سه برابر شد ولی حقوق تو اون سال فقط 14 درصد بالا رفت!! این شکاف خیلی بیشتر از 37 درصد هست

نمره 7 اتاق بازرگانی چین و ایران هم کلی معنی داشت! معنیش 20 بود!
... ژل زدم به لبم...
خدا شفا بده!!!
مردم دنبال یک قرص نان صبح تا شب سگ دو می زنن اونوقت یک عده الکی خوش هخم ژل می زنن!!!
آقاي علم الهدي ذهن مباركشون را معطل مسائل غيرضروري!!!نميكنند.حوزه تخصصي ايشان تاريخ و ديپلوماسي و سياست هاي كلان نظام است
جرا یک قاضی درمملکت پیدا نمیشه برای این همه جنایتی که امریکا درحق این ملت انجام داده حکم مقابله به مثل وتوقیف کشتیهای تجاری امریکادرخلیج فارس راصادرنمیکند ودولت ان حکم رااجراکند
من به همه کسانیکه پراید سفید هاچبک با شیشه دودی دارن شک دارم!
شعبان بی مخها یادشون رفته که ان دومیلیارددلاردرزمان احمدی نژاددرامریکاسرمایه گذاری شده(عوام فریبان)
بلاخره آقای عارف می گوید خانه نشین بوده بگذاریدس رئیس تابه آرذویش برسد
منظور 20 نفر کارشناس نظر دادن. نه نمره 20 کارشناسان به عملکرذ دولت
سلام دكتر جان بيا حوصله مون سررفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار