بازدید 3547

مجلس دهم از قرآن پژوهان حمایت خواهد کرد

کد خبر: ۵۸۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 01 May 2016
منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به اهتمام مجلس شورای اسلامی در حمایت از فعالان قرآنی گفت: حمایت از قرآن پژوهان یکی از اقداماتی است که به تحقق پروژه های قرآن پژوهی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سید محمد جواد ابطحی منتخب مردم خمینی شهر در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری سی و سومین مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یکی از راه های موثر صدور پیام انقلاب اسلامی ، برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در سطح جهان اسلام است.

وی افزود: هر سال این مسابقات پرشکوه تر از قبل برگزار شده است و اهتمامی که مسئولان سازمان اوقاف به این کار داشته اند؛ باعث شده که این مسابقات در سطحی فوق العاده در ایران برگزار و انعکاس گسترده ای داشته باشد.

ابطحی در خصوص اقدامات مجلس شورای اسلامی برای حمایت از مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: ما برای مسابقات بودجه ویژه ای را قائل هستیم و ضرورتاً انجام فعالیت های قرآنی به حمایت های مالی نیازمند است.

منتخب مجلس دهم خاطرنشان کرد: در مجلس دهم برای افزایش بودجه قرآنی تلاش خواهیم کرد و معتقدیم دادن یارانه به دانش پژوهان قرآنی باعث خواهد شد که فضایی قرآنی ایجاد و طرح های بزرگ تحقیقی به ثمر بنشیند.

وی در ادامه به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و اظهارداشت: مقام معظم رهبری در بحث تدبر در مفاهیم قرآنی و عمل به قرآن تاکیدات فراوانی داشته اند که در این زمینه باید تمام قوا تلاش ویژه داشته باشند و باید بدانیم که صرفا با برگزاری مسابقات قرآن کریم دین خودمان را به این کتاب ادا نخواهد شد بلکه باید کل زندگیمان رنگ و بوی قرآنی بگیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر