بازدید 3468

زمینه تحقق شعار سال مهیا است

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری متناسب با مقتضیات زمانه و تحولاتی که در کشور رخ داده است همه ساله ،سال را نامگذاری می کنند، گفت:زمینه تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"مهیا است.
کد خبر: ۵۸۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 01 May 2016
محمدرضا تابش درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره  شعار  اقدام وعمل،گفت:اقتصادمقاومتی شامل 24 بند ماده ابلاغ شده است،بنابراین این قانون فراروی تمام  مسئولان کشور قرار  گرفته  است.

شعار "اقتصادمقاومتی اقدام و عمل" را با اهرم قانون در بودجه و برنامه ششم توسعه محقق می کنیم

نماینده  مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  ما می توانیم  شعار "اقتصادمقاومتی اقدام و عمل" را با اهرم قانون در بودجه و برنامه ششم توسعه محقق کنیم،ادامه داد:مجلس علاوه بر بودجه در برنامه ششم  توسعه هم گروهی  را منصوب کرده است تا سیاست های کلی برمبانی شعار سال تحقق  بپذیرد.

تابش  افزود:دولت نیز در راستای تحقق شعار امسال عزمش را جزم کرد و این درحالی است که معاون اول رییس جمهور فرماندهی ستاد تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" را برعهده گرفته  است.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه  و محاسبات مجلس،یادآورشد:امیدواریم  مجلس و دولت با کمک قوه قضاییه  این شعار را محقق  کنند؛اما  این نکته بسیار حائز اهمیت  است که ما باید با اتکا به سرمایه های مادی  و معنوی  کشور را اداره  کنیم  تا  از محصولات خارجی بی نیاز شویم  و  این امر موجب  بیمه شدن کشور در مقابل  تهدیدات  می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل