بازدید 2795

واکنش ساکت به شایعه انتخابش به عنوان دبیر کلی فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۵۸۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 01 May 2016

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر اینکه محمدرضا ساکت به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود شنیده شده اما عضو هیات رئیسه سازمان لیگ این موضوع را رد کرد.

ساکت در مورد این شایعه که درصورت انتخاب تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون، او به‌عنوان دبیرکل تاج انتخاب خواهد شد، گفت: من و تاج هیچ برنامه‌ای برای پست دبیرکلی بنده در فدراسیون فوتبال نداریم، البته بنده در همه زمینه‌ها با تاج همکاری کرده و ارتباط صمیمانه‌ای با او داشته و دارم و سابقه دوستی ما به سالیان درازی برمی‌گردد. هرچند دوستان دیگر مانند عزیزمحمدی و آجورلو برایم قابل احترام هستند، اما اینکه مطرح شده تاج می‌خواهد طیف خاصی را به فدراسیون بیاورد و یا من دبیرکل ایشان هستم، حرف بی‌ربطی است.

عضو هیأت رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه رسانه‌ها اصول اخلاقی را رعایت کرده و از درج اخبار غیرواقعی جلوگیری کنند، یادآور شد: تلاش کنیم تا فوتبال هر روز پیشرفت کند و ما مطمئناً در این رشته ورزشی نیاز به همراهی، همدلی و اقدام و عمل گسترده در همه ابعاد داریم، همان‌طور که در سال‌های اخیر، با اقدامات خوبی که توسط آقایان صفایی فراهانی، دادکان و کفاشیان انجام شده، توانسته‌ایم در تشکیلات، ساختار و قهرمان‌پروری در سطح آسیا گام‌های خوبی برداریم و ادامه این راه نیز نیاز به همراهی همه دارد.

وی گفت: لذا به‌عنوان یک عضو کوچک فوتبال خواهشمندم برخی رسانه‌ها از انتشار اخبار غیرواقع خودداری کرده و به وفاق ملی کمک کنند. در کشورمان زمینه‌های زیادی برای ایجاد انشقاق داریم، اما باید روی نقاط وحدت ملی و همراهی و همدلی دست بگذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل