بازدید 5567
۴

نظر دوپهلوی وزارت بهداشت درباره یک‌بار مصرف

اگر مستنداتی دال بر آسیب رسان بودن استفاده از سفره‌های یک بارمصرف وجود داشته باشد، ابتدا وزارت بهداشت اطلاع رسانی عمومی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 02 May 2016
معاون فنی اداره سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تایید خطر مصرف سفره‌های یک‌بار مصرف را مشروط به بررسی‌های وزارت بهداشت دانست و تاکید کرد: اگر مستنداتی دال بر آسیب رسان بودن استفاده از سفره‌های یک بارمصرف وجود داشته باشد، ابتدا وزارت بهداشت اطلاع رسانی عمومی می‌کند.

به گزارش ایسنا، محسن فرهادی در واکنش به هشدارهایی درباره خطر استفاده از سفره‌های یک‌بار مصرف گفت: مستنداتی که بر اساس آن آسیب رسان بودن مصرف سفره‌های یک بار مصرف اعلام شده، هنوز به دست ما نرسیده است. تا امروز نیز ما در بررسی‌های خود به چنین نظری نرسیده‌ایم.

وی افزود: ما این نظر را نه رد می‌کنیم و نه تایید؛ چون نیاز به بررسی دارد، ولی تا زمانی که مستنداتی در خصوص آن نداشته باشیم، تایید نمی‌کنیم.

فرهادی گفت: حتما اگر مستنداتی دال بر آسیب‌رسان بودن استفاده از سفره‌های یک‌بارمصرف داشته باشیم، ابتدا خود وزارت بهداشت اطلاع‌رسانی عمومی می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
وقتی یک سری انسان بیگناه در اثر استفاده این مصنوعات نفتی آشغال چینی جان باختند اونوقت وزارت بهداشت زحمت کشیده شاید ورود کنه و بگه بیماری زاست .
همیشه در این موارد وزارت بهداشت از جامعه عقب تر است بعد از ایجاد مشکل ورود می کنند.
خودشان مشکلی نباید داشته باشند ولی چاپشان رنگ پس می دهد نان داغ بگذارید رنگی می شود
کجاش دو پهلو بود؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر