بازدید 2263

تعادل بازار نفت در سال‌ آینده با کاهش دکل‌های نفتی آمریکا به پایین‌ترین میزان دهه‌های اخیر

وزیر انرژی آمریکا پیش بینی کرد طی یک سال آینده، عرضه و تقاضای نفت در بازار جهانی با کاهش دکل‌های نفتی آمریکا به پایین‌ترین میزان دهه‌های اخیربه تعادل برسد.
کد خبر: ۵۸۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 02 May 2016
وزیر انرژی آمریکا پیش بینی کرد طی یک سال آینده، عرضه و تقاضای نفت در بازار جهانی با کاهش دکل‌های نفتی آمریکا به پایین‌ترین میزان دهه‌های اخیربه تعادل برسد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا، اعلام کرد انتظار می رود طی یک سال‌آینده عرضه و تقاضای نفت در بازار جهانی انرژی به تعادل برسد.

این وزیر آمریکایی که در حاشیه نشست وزرای انرژی گروه 7 در ژاپن سخن می گفت، اعلام کرد افزایش قیمت کنونی چیزی نیست که بر اساس آن شرکت های نفتی اقدام به تغییر رویکرد سرمایه گذاری خود بر مبنای آن کنند.

وی افزود در حال حاضر تعداد دکل های نفتی آمریکا به پایین ترین میزان خود در چند دهه گذشته رسیده اند و همین امر نشان می دهد که تعادل در عرضه و تقاضا در یک سال‌ آینده ممکن خواهد بود.

وی افزود ما همچنان به تولید در سطوح بسیار بالا ادامه خواهیم داد.

مونیز افزود پیش بینی صورت گرفته توسط وزارت انرژی آمریکا نشان می دهد تولید نفت آمریکا در سال جاری 600 هزار بشکه در روز نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت.

این مقام آمریکایی ادامه داد در حوزه تولید LNG نیز پس از لغو ممنوعیت صادرات بیش از 120 میلیارد متر مکعبی سالانه این گاز به کشورهای خارج از قراردادهای تجارت آزاد با آمریکا،‌ صادرات آن از آمریکا رشد داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار