بازدید 4747
فوری

عدم برگزاری انتخابات فوتبال قوت گرفت

اگر در دور اول دو سوم آرای مجمع برای کسی جمع نشود، مجمع این فرصت را دارد چند دور دیگر هم رای گیری کند اما شرط دوسوم پابرجا باقی خواهد ماند و اگر نامزدی در دورهای بعدی هم به دو سوم آرا نرسد انتخابات ۱۸ اردیبهشت بی نتیجه باقی می ماند!!
کد خبر: ۵۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 02 May 2016
جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دقایقی پیش به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی ، در این جلسه که ظاهرا با تنش هایی بین علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال و شهاب الدین عزیزی خادم عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و کاندیدای رد صلاحیت شده همراه بوده، دو مصوبه مهم داشته است.

به نوشته سایت برنامه نود؛ اول اینکه رئیس فدراسیون فوتبال بر اساس دو سوم آرای اعضای مجمع انتخاب می شود و این بر اساس نص صریح اساسنامه است. در واقع اگر در دور اول دو سوم آرای مجمع برای کسی جمع نشود، مجمع این فرصت را دارد چند دور دیگر هم رای گیری کند اما شرط دوسوم پابرجا باقی خواهد ماند و اگر نامزدی در دورهای بعدی هم به دو سوم آرا نرسد انتخابات ۱۸ اردیبهشت بی نتیجه باقی می ماند و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می تواند تنفس چندماهه برای برگزاری مجدد انتخابات و ثبت نام های جدید بدهد.

مصوبه دوم این است که تا زمانی که هیات دولت تاییدیه اساسنامه فدراسیون فوتبال را ندهد، انتخابات برگزار نشود. هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دستور شفاهی وزارت ورزش و جوانان را ملاک قرار نمی دهد و مهم مصوبه دولت یا تعهد کتبی وزارت ورزش است.

به این ترتیب اگر مصوبه هیات دولت یا ضمانت کتبی وزارت ورزش درباره اساسنامه نرسد، انتخابات برگزار نمی شود. به احتمال زیاد در یک هفته آینده هم این مصوبه نمی رسد و به همین دلیل به نظر نمی ر سد انتخابات روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵ برگزار شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر