بازدید 20621
خبر

انتقال بیرانوند به پرسپولیس قطعی شد

پاشنه‌ آشیل اصلی پرسپولیس اما آن‌قدر این تیم را در طول فصل آزار داد که حالا خبر رسیده مسئولان این باشگاه برای حل این مشکل حتی تا آغاز فصل نقل و انتقالات هم صبر نکرده‌اند و از همین حالا مذاکرات‌شان را با بیرانوند نهایی کرده‌اند
کد خبر: ۵۸۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 02 May 2016
پرسپولیس در فصلی که گذشت مشکلات فراوانی را درون دروازه خود تجربه کرد اما خبر خوب برای هواداران پرسپولیس، نهایی شدن قرارداد دروازه‌بان ملی‌پوش نفت تهران با این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، شاید اگر انتقال بیرانوند به پرسپولیس در نیم‌فصل انجام می‌شد، این تیم حالا با خیالی آسوده جشن قهرمانی‌اش را برپا کرده بود اما این انتقال در نهایت به سرانجام نرسید تا مشکلات پرسپولیس با حضور لوبانوف ازبکستانی و البته سوشا مکانیِ پراشتباه حتی سرسوزنی کمتر نشود.

انتقال بیرانوند به پرسپولیس قطعی شد

پاشنه‌ آشیل اصلی پرسپولیس اما آن‌قدر این تیم را در طول فصل آزار داد که حالا خبر رسیده مسئولان این باشگاه برای حل این مشکل حتی تا آغاز فصل نقل و انتقالات هم صبر نکرده‌اند و از همین حالا مذاکرات‌شان را با بیرانوند نهایی کرده‌اند. بر اساس اخبار منتشر شده پرسپولیس قرار است در پایان فصل رضایتنامه بیرانوند را از نفتی‌ها بگیرد و با مبلغی حدود یک میلیارد تومان برای یک فصل، این دروازه‌بان ملی‌پوش را پرسپولیسی کند.

اتفاقی که قطعا می‌تواند بخش زیادی از دغدغه‌های برانکو در فصل آینده را از همین حالا برطرف کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان