بازدید 22438
فوتو نیوز تابناک

از«بی‌حجابی ضد حقوق‌بشر است» تا «دعوت از مردان برای عضویت در فراکسیون زنان»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز، «فوتونیوز» حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش خودشان الصاق می‌کند، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۵۸۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 03 May 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۳
حقوق بشر است که حق انتخاب داشته باشد
نتیجه اخلاقی : همه انحرافات ناشی از خانم های بد حجاب است و آقایان هیچ نقشی در انحرافات ندارند . این همه به بابک جان گفتیم با زنان بدحجاب معاشرت نکن اخلاقت خراب میشه گوش نکرد و اختلاس یادش دادند .
دویست ماشین به ارزش هفت میلیون میشه هر ماشین ۳۵ هزاردلار . یعنی هر ماشین ۱۲۰ میلیون تومان.
جناب عارف شما اگر شرط براى آمريكا بگذاريد جاى تعجب است!!!!!
حرف هاي آقايان قرائتي و علم الهدي را بايد قاب گرفت و در تمامي مجالس آويزان كرد
1.2 میلیارد بدون محاسبه حقوق!
اینان می خواهستند از مردم فقیر و از ... حمایت کنند و دم از ... می زدند!؟
تبعیض!
خدایا آدم آرزوی مرگ میکند ، برادر اگر بیت المال رو دزدیدند و بردند باعث بیکاری و فقر و فحشا میشود که یک هزارم درد بی حجابی نیست ... یک میلیاردو دویست و پنجاه میلیون تومان ؟! خدایا این چه عدلیست ؟! خداوندا چرا نیم نگاهی هم به این مملکت نداری ؟!
باید مهره امریکایی ها از امریکا استقبال بی شرط کند و اون اقای که می فرمایند بی حجابی بد تر از دزدی است باید کمی در مورد روانشانسی جنایت بخوانند....
حتما اضغر قاتل هم عضو تلگرام بوده!
تشنگی برطرف شد ؟
انسان اگر حرفی برای گفتن ندارد بهتر است حرف نزند تا انکه بیهوده ونامربوط بگوید.
یعنی چی فیلم مستهجن دیده تحریک شده؟؟ اگر قرار باشه همه با دیدن فیلم پاشن به ناموس مردم تعرض کنند که تو این مملکت سنگ رو سنگ بند نمیشه!!
از کوچکی ماست بی کفایتیمون رو گردن ابزار آلات بندازیم. اگر تلگرام نبود قاتل بدون هیچ وسیله دیگری فیلم مستهجن نگاه نمیکرد.....چه ربطی به ....داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر