بازدید 3930

حذف ناباورانه قهرمان چینی آسیا از لیگ قهرمانان

تیم گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان منطقه شرق آسیا از گروه H میزبان سیدنی بود که شاگردان اسکولاری با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند اما این پیروزی فایده‌ای برای آنها نداشت و از رقابت‌ها حذف شدند.
کد خبر: ۵۸۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 03 May 2016
مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا با وجود پیروزی امروز از گردونه این رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم گوانگژو چین مدافع عنوان قهرمانی در  آخرین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه شرق آسیا از گروه H میزبان سیدنی بود که شاگردان اسکولاری با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند اما این پیروزی فایده‌ای برای آنها نداشت و از رقابت‌ها حذف شدند.

در بازی همزمان دیگر اوراواردز کره جنوبی مقابل پوهانگ استیلرز به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعودش قطعی شود.

در این گروه سیدنی اف سی با 10 امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد. تیم اوراواردز با این تساوی 9 امتیازی  و گوانگژو با این پیروزی 8 امتیازی شد تا با یک امتیاز کمتر سوم شود و از راه‌یابی به مرحله بعد باز ماند.

همچنین سوون سامسونگ کره در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان منطقه شرق آسیا از گروه G میزبان شانگهای بود که در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.گل‌های نماینده کره را هیم کیم(7)، سانگ جی(53) و هی کیم(55) به ثمر رساندند.
در بازی همزمان دیگر در این گروه ملبورن ویکتوری استرالیا که رقابت تنگاتنگی با نماینده کره داشت، مقابل گامبا اوزاکا با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و توانست به مرحله بعد به عنوان تیم دوم صعود کند.

در این گروه تیم شانگهای با 12 امتیاز پیش از این صعودش قطعی شده بود ولی ملبورن ویکتوری در جدال با سوان سامسونگ موفق شد به مرحله بعد راه یابد.دو تیم در امتیاز 9 مساوی بودند اما در نهایت استرالیایی به دلیل برتری در بازی رودررو به مرحله بعد رسیدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر