بازدید 4836
۳

لطیفه ها و سوتی های عجیب خیابانی و خنده حضار

خیابانی ، در حالی که نصرتی به خاطر عمل جراحی مصدوم بود به حضار گفت که در سالن هم می‌توان مصدوم شد و مصدومیت برای فوتبالیست است. خیابانی در این لحظه فکر کرد که نصرتی در مراسم مصدوم شده است!
کد خبر: ۵۸۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 04 May 2016
مراسم رونمایی از لباس تیم ملی از ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در هتل ارم تهران آغاز شد و این در حالی بود که جواد خیابانی که از سهامداران نمایندگی شرکت ایتالیایی اسپانسر پوشاک تیم ملی محسوب می‌شد،امروز همه کاره مراسم بود و از کارگردانی مراسم گرفته تا مجری‌گری آن را خودش بر عهده داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، حواشی زیادی در این مراسم خلق شد که محور اصلی اغلب آنها خود خیابانی بود. در ابتدای مراسم برادر جواد خیابانی پشت در ماند که با هماهنگی‌های انجام شده خود را به سالن رساند. برای استقبال از کفاشیان، خیابانی تا جلوی در هتل آمد،‌اما طولانی شدن گفت‌وگوی کفاشیان با خبرنگاران، خیابانی قید استقبال را زده و به سالن برگشت.

جواد خیابانی مجری مراسم با زبان انگلیسی با لهجه‌ای خاص حضور جیووآنی را خیرمقدم گفته و در ادامه برای مردم ایران و محمدرضا شجریان آرزوی سلامتی کرد. جیووآنی مدیرعامل شرکت ایتالیایی سخنانش را با «سلام عزیزم» آغاز کرد و در مورد قرارداد با تیم ملی صحبت‌هایی را مطرح کرد که ترجمه شده این مطالب روی پرده‌ای به نمایش درآمد.

قبل از اینکه جیووانی به روی سن بیاید خیابانی رو به وی گفت: شما یک تفاوت عمده با مردم ایران دارید. در حالی که مردم ایران طرفدار یوونتوس، میلان،‌اینتر و رم هستند شما طرفدار ناپولی هستید.
* در پایان تیزر شهدای مدافع حرم خیابانی که گاف‌هایش تمامی نداشت رو به حضار اعلام کرد که مرده‌ها نمی‌میرند و زنده‌اند!

در این مراسم هواپیمای دو موتوره اسپانسر تیم ملی قرعه‌کشی شد که خیابانی گفت اگر هواپیمای 6 موتوره هم به من بدهند سقوط می‌کند چه برسد به دو موتوره!

 خیابانی یک سوتی دیگر هم داد و در حالی که نصرتی به خاطر عمل جراحی مصدوم بود به حضار گفت که در سالن هم می‌توان مصدوم شد و مصدومیت برای فوتبالیست است. خیابانی در این لحظه فکر کرد که نصرتی در مراسم مصدوم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
هی بگفتی ، خنده کردی ای ببم
عقل را شرمنده کردی ، ای ببم!
فوتبال سالنی منظورش بوده وبنظرم تنها سوتیش مرده‌ها نمی‌میرند و زنده‌اند!
شما اصرارتون بوداره
او ادم بسیار بی خاصیتی است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل