بازدید 5709

سیگار کشیدن سرمربی لیگ برتری در زمین تمرین!

کد خبر: ۵۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 05 May 2016

یورگن کلوپ پانزده سال پیش کفش های خود را آویزان کرد اما پس از این سال ها هنوز دست از عادات دوران بازیکنی اش برنداشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، از مربی لیورپول در شرایطی که در زمین تمرین ملوود در حال سیگار کشیدن بود، عکس گرفته اند. او پیش از اینکه بازیکنان با اتوبوس تیم وارد زمین شوند، مشغول سیگار کشیدن بوده است.

کلوپ که سعی می کرد برای سیگار کشیدن پشت یک دیوار مخفی شود، یک سیگاری حرفه ای است. این حرف را دیوید واگنر هم تیمی سابق او در مورد او زده است. اوایل سال گذشته بود که واگنر درباره این موضوع سخن به میان آورد. واگنر افشا کرده است زمانی که آنها در سفر و دور از خانه هایش با یکدیگر هم اتاقی بودند، به کلوپ اجازه می داد در توالت اتاق‌شان سیگار بکشد.

وی افزود: برخی اوقات من بیشتر از اینکه شب ها را در کنار همسرم باشم با او گذرانده ام. او خروپف نمی کند اما سیگار می کشد با این حال من به او اجازه می دادم که تنها در توالت سیگار بکشد، در غیر این صورت او به بالکن می رفت.

کلوپ که در اکتبر سال گذشته در مرکز شهر لیورپول در حال سیگار کشیدن دیده شد، هفته شلوغی را پیش رو دارد و باید تیمش را برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا آماده کند تا در مقابل ویارئال به میدان برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس