بازدید 4153

یک پاکستانی شهردار لندن می‌شود

همه نگاه ها به انتخابات شهردار لندن معطوف است و این در حالی است که یک انگلیسی پاکستانی تبار در نظر سنجی ها بیشترین بخت را برای پیروزی دارد.
کد خبر: ۵۸۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱ 06 May 2016
شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: همه نگاه ها به انتخابات شهردار لندن معطوف است و این در حالی است که یک انگلیسی پاکستانی تبار در نظر سنجی ها بیشترین بخت را برای پیروزی دارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این شبکه درباره انتخابات بریتانیا گزارش داد: مردم انگلیس باید اعضای جدید صد و بیست و چهار شورای شهر این کشور را انتخابات کنند. همه نگاه ها معطوف به لندن است که احتمال دارد برای اولین بار یک مسلمان شهردار آن شود.

«صادق خان» نمود کامل مفهوم جهانشهری بودن لندن است. وی پسر یک راننده اتوبوس پاکستانی است و احتمال می رود چهل و هشت درصد از آرای مردم لندن را به خود اختصاص دهد. از میان وعده های انتخاباتی او می توان به تثبیت قیمت وسایل حمل و نقل عمومی به مدت چهار سال و دسترسی راحت تر به مسکن اشاره کرد.

فردی در این باره گفت: «آرزو داشتم روزی خانه ای بخرم اما به تدریج متوجه شدم که عملاً این اتفاق هرگز نمی افتد. فوق العاده است که شهردار بتواند برای جوانانی مثل من کاری کند. فهرست دستیابی به مسکن اجتماعی نیز بسیار طولانی است.»

در مقابل صادق خان که نامزد حزب کارگر است، محافظه کاری به نام «زاک گلد اسمیت» قرار گرفته است. براساس نظرسنجی ها زاک که فرزند یک میلیاردر است، تنها سی و دو درصد از آرا را بدست می آورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان