بازدید 2393

وزیر اطلاعات: این دولت جناح نمی‌شناسد

وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال آرامش و نظم در جامعه است و به همه آحاد ملت احترام می گذارد.
کد خبر: ۵۸۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 11 May 2016
وزیر اطلاعات گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال آرامش و نظم در جامعه است و به همه آحاد ملت احترام می گذارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سيد محمود علوي در جمع مردم شهرستان رابر كرمان با تاكيد بر اينكه دولت يازدهم دولت جناحي نيست اظهار كرد: اين دولت جناح نمي شناسد بلكه ملتي سربلند و اسلامي مي شناسد.

وزير اطلاعات گفت: اين دولت به دنبال فراهم كردن زمينه اشتغال در جامعه است و مي خواهد از نيروهاي مستعد و كارآمد جامعه استفاده كند.

وي با اشاره به اينكه اقتصاد و امنيت لازمه جامعه پويا هستند تصريح كرد: اين خواسته رهبر معظم انقلاب در قالب شعار سال 95 در سايه وحدت و همدلي محقق مي شود.

حجت الاسلام علوي گفت: همه با هم مي توانيم در تحقق اين شعار با كار و توليد داخلي سهيم باشيم و هرچه ميزان توليد در كشور ما بالا برود اقتصاد كشور نيز مقاوم تر مي شود.

وي نسبت به تامين اعتبار و رفع موانع مطرح شده از سوي مسئولان و مردم رابر و همچنين تسريع در روند اجراي پروژه ها اظهار اميدواري كرد و گفت: وزيراني كه امروز در شهرستانها حضور پيدا كردند به عنوان نماينده رئيس جمهوري خواسته ها و مشكلات شهرستان را به نهاد رياست جمهوري منتقل مي كنند.

وزير اطلاعات ابراز اميدواري كرد كه با تصويب طرح ها و پيشنهادهاي ارائه شده در سفر هيات دولت به استان كرمان، در شهرستان رابر نيز شاهد رشد و شكوفايي باشيم.

حجت الاسلام علوي به عنوان نماينده رئيس جمهوري پيش از ديدار مردمي با حضور در گلزار شهداي گمنام شهرستان رابر به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر