بازدید 49922

واکنش احمدی نژاد پس از دریافت نامه لاریجانی

کد خبر: ۵۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۸:۳۸ 10 August 2009
لاریجانی پس از اینکه ملاقاتش با احمدی‌نژاد برای انتخاب برخی از وزرا به نتیجه نرسید، دیروز نامه 200 نماینده را به پاستور فرستاد.

روزنامه اعتماد نوشت:

محمود احمدی نژاد هم بلافاصله پس از رسیدن نامه به دستش عقب نشینی کرد و اصولگراهای بهارستان را دعوت کرد به پاستور بروند و آنها را قانع کند روایت های لاریجانی از «خودمحوری» او و مشاورانش حقیقت ندارد.

مجلسی ها دو هفته است از ایما و اشاره گرفته تا مصاحبه صریح از پاستورنشین ها گلایه می کنند که چرا برای انتخاب کابینه با آنها مشورت نمی شود. احمدی نژاد و مردان حلقه اولش هم تا دیروز به روی خود نمی آوردند اما پس از اینکه نامه یی با 200 امضا دریافت کردند که متن آن به صراحت برای احمدی نژاد پیغام «دردسرهای جدید» در بهارستان داشت، رایحه خوش خدمتی ها به راهروهای مجلس آمده و از یک طرف لاریجانی را به سهم خواهی متهم کردند و از طرف دیگر از سوی احمدی نژاد پیغام آوردند سوءتفاهم شده و او قصد داشته «خیلی زود» با آنها مشورت کند.

البته تاریخ «خیلی زود» درست چند ساعت پس از امضای نامه جالب مجلسی ها به آدرس دفتر احمدی نژاد تعیین شد تا «اصولگراها»یی که کابینه احمدی نژاد را تحریم نکردند زحمت کشیده به پاستور بروند و نظر بدهند که با فلان وزیر موافق هستند و با فلان وزیر مخالف.

البته دیروز راهروها صحنه های جالبی داشت. نماینده های اصولگرای معترض با رایحه خوش خدمتی ها حتی جدال لفظی هم پیدا کردند. وقتی کرمی راد عضو کمیسیون امنیت ملی خبر داد الان مشخص شده وزیر دفاع نهم قرار است وزیر کشور دهم شود و وزیر کشور نهم، وزیر دفاع دهم، چند نماینده هم موضع گرفتند که احمدی نژاد تصمیم هایش را گرفته و حال صدا زدن چند اصولگرا برای مشورت بیشتر شبیه یک کار تشریفاتی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل