بازدید 46311

پیش بینی مهماندار از سقوط هواپیما

کد خبر: ۵۹۰۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 21 May 2016
مهماندار هواپیمای مصری سقوط این هواپیما را پیش بینی کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته لاشه هواپیمای ناپدید شده خطوط هوایی مصر کشف شد. سمر عز الدین نام یکی از مهمانداران این هواپیمای مصری است که چند روز پیش سقوط کرد. تصویری در فیس بوک وی که متعلق به دوسال گذشته است گویای این است که عز الدین پیش بینی این سقوط و مرگ در این مسیر را کرده است.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۱۱
مرگ به خیلی از آدما الهام میشه
بدبین بوده نحسی با خودش اورده
همیشه خوشبین باشید و مثبت فکر کنید
اوج رعایت اصول خبر رسانی بود . کاملا واضح و روشن. متون مندرج در تصویر هم که به زبان انگلیسی بوده که قابل درک برای خیلی از شهروندان عزیز ایرانی هست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
دوست عزیز متن به زبان انگلیسی نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
فرانسه است برادر نه انگلیسی
سلام .خوب ترجمه رو می نوشتید.
اولا همیجن مینویسی پیش بینی که ادم فکر‌میکنهپهمین چنذد روز چیزی نوشته بعد معلوم‌میشه دو سال پیش یه عکس‌گذاشته دوما این عکس‌بیشتر هنری هست تا پیش بینی
ولی این تصویر بیشتر این پیش بینی رو تداعی می کنه که هواپیما در دریا (اقیانوس) سقوط می کنه ولی خودش به ساحل برمی گرده و به سلامت نجات پیدا می کنه
لطفا ندانسته نظرات و اظهار نظرهای عجیب و من در آوردی ندهید.
ماجرا این است که، دو سال پیش بعد از اینکه در این مسیر پروازی این هواپیما شدت حرارت یکی از موتورهای آن از حد نرمال بالا میرود و خلبان پی به مشکل می برد، درخواست بازگشت هواپیما به فرودگاه را ارسال میکند و سپس هواپیما در فرودگاه می نشیند. از آنجا که خدمه هواپیما از جمله این خانم بعداً پی بردند که در صورت تاخیر از سوی خلبان در تشخیص مشکل و عدم تصمیم گیری بموقع احتمال انفجار موتور هواپیما وجود داشته است، این خدمه هواپیما این مطلب را در صفحه فیس بوکش قرار داد.
چه عکس قشنگی.
منم مهماندار هستم یه عکس مثل این میگیریم و میزارم تو اینستاگرامم. خیلی با کلاسه. فقط اگه یه موقعی سقوط کردم نگید من پیش بینی کرده بودم. این فقط یک عکس هنریه. افتاد؟
احتمال دارد ایشان افسرده بوده وبااقدام ابلهانه وحمل مواد منفجره بداخل هواپیما عامل این فاجعه مرگبار بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس