بازدید 22038
۶

هتاکی توهین‌آمیز مفتی اعظم عربستان به ایران

مفتی اعظم عربستان در توهینی وقیحانه، ایران را گیاهی نجس و دشمن بیت الله الحرام توصیف کرد.
کد خبر: ۵۹۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 21 May 2016
مفتی اعظم عربستان در توهینی وقیحانه، ایران را گیاهی نجس و دشمن بیت الله الحرام توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مفتی اعظم عربستان در مصاحبه با روزنامه سعودی عکاظ، در توهینی آشکار و وقیحانه علیه کشورمان با استفاده از الفاظی زشت و زننده، ایران را گیاهی نجس و دشمن بیت الله الحرام و رسول خدا توصیف کرد.

وی در اظهارات زشت خود مدعی شد: رژیم ایران از 30 سال پیش در خصوص مسأله حج رفتاری بد داشته است.

وی در ادامه توهین های بی شرمانه خود علیه کشورمان افزود: اینها گیاهی نجس هستند. اینها دشمنان خدا و رسول هستند. ادعا می کنند از حج آنها جلوگیری شده، در حالی که دروغ می گویند. عربستان مانع حج آنها نشده، بلکه نظامی ویژه ترتیب داده که تمامی جهان اسلام بر سر آن توافق دارند.

وی در ادامه افتراهای خود در مصاحبه با روزنامه سعودی عکاظ گفت: آنها چقدر حادثه در بیت الله الحرام درست کردند؟ بزرگترین آنها اتفاقی بود که در سال 1407 هجری رخ داد ؛ برپایی آن تظاهرات ناپسند و تهدید بی گناهان ( اشاره به کشتار حجاج ایرانی در سال 66)

وی در ادامه فرافکنی های خود افزود: افترا به عربستان یکسره دروغ و انحراف است. آنها به دلیل کمبود خود این اقدامات را انجام می دهند. آنها می خواهند در توجیه مواضع ناپسند خود و برای پوشاندن مشکلاتی که برای ملتشان ایجاد کردند، نگاه ها را به سوی توهین به عربستان برگردانند.

اظهارات مفتی اعظم عربستان در حالی مطرح می شود که روز گذشته خطیب جمعه مسجد الحرام نیز در اظهاراتی مشابه مدعی شد ایرانی ها از مراسم حج برای فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف استفاده می کنند.

به نظر می رسد مقامات عربستان می کوشند در قالب یک برنامه ریزی هماهنگ، حملات خود را به مقامات و ملت کشورمان تشدید کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۵
انتشار یافته: ۶
خدمت مفتی اعظم وجلیل القدر کشور متبوع سعودی عرض کنم سخنان این بزرگوار با شکرخوردن اضافی فرقی نمیکند
این ها حرف های مثل اسراییلی هاست که برای تحریک دو کشور و رساندن به نقطه جوش و درگیری گفته شده. دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا ﴿۶۳﴾
و چون نادانان ايشان را طرف خطاب قرار دهند به ملايمت پاسخ می دهند (۶۳)
کافر همه را به کیش خود پندارد
واقعا موندم که با این طرز نگاهی که در عربستان به ایران و ایرانی وجود داره، مسئولین ما سر چی دارن با سعودی ها مذاکره می کنن؟؟ اون ها ایرانی ها رو دشمن اسلام و خدا و پیغمبر می دونن اون وقت ما داریم برای حج باهاشون مذاکره می کنیم!! مسئولین مواظب باشن که این قوم لجوج!!! برای حج امسال ایرانی ها نقشه شومی دارن!!!
رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!
اون عده ای که میرن تو صفحات اجتماعی یک فرد مشهور و شروع می کنند به فحاشی، الان جا داره که بیان تو صفحه این مفتی و هر چی لایقش هست بارش کنند!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان