بازدید 12058

جزییات افزایش مبلغ قبوض آب از این ماه

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از دریافت 15 ریال برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب روستایی در اولین قبض ارسالی برای مشترکان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 22 May 2016
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از دریافت 15 ریال برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب روستایی در اولین قبض ارسالی برای مشترکان خبر داد.

به گزارش ایسنا حمید رضا جانباز با اشاره به ابلاغیه ای در خصوص دریافت 15 ریال از مشترکان گفت: از سال 1393 این مبلغ از مشترکان دریافت می شود که البته در سال ابتدای اجرای این طرح تنها مبلغ 10 ریال اخذ می شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از این طریق 32 میلیارد تومان درآمد حاصل شد، اظهار کرد: تمام این مبلغ به اسناد خزانه واریز و بر اساس توافق با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به طور کامل برای پروژه های آب و فاضلاب روستایی هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در پاسخ به این سوال که چرا باید این مبالغ از قبوض حاصل شود، گفت:در تمام دنیا هزینه خدمات از خود مردم اخذ می شود و همچنین علاوه بر اینکه این مساله یک قانون است قطعا برای شهرنشینان نیز منفعت هایی را به دنبال خواهد داشت.

به گفته جانباز اگر مردم روستایی حداقل امکانات همچون آب را نداشته باشند اقدام به مهاجرت به اطراف شهرها می کنند که این مساله نیز زیان هایی را با خود به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این مساله می تواند موجب کاهش مهاجرت از روستا به شهر شود،اظهار کرد: این مساله تنها معطوف به حوزه آب نمی شود بلکه در بخش راه نیز این اتفاق می افتد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۱۱
یعنی 50 درصد افزایش
از سال 1389 که پرداخت یارانه شروع شد تا به امروز بنزین آب برق گاز تلفن نان گوشت مرغ تخم مرغ گازوئیل سی ان جی چندین بار گران شدن ولی مبلغ یارانه همانی هست که هست چرا ؟
کجایید برادر من. خشکسالی در شهرهای فارس بیداد می کند چه رسد به روستاها
بسیاری از روستاهای فارس بویژه جنوب و شرق فارس مدتهاست تخلیه شده و حالا به شهرهایی مثل داراب فسا لار لامرد زریندشت رسیده که اگر فکری نشود این شهرها به زودی خالی از سکنه میشود.
راهکار...... اینه که........
استفاده از کولر آبی را ممنوع کنند و با دادن تعرفه گرمسیری مردم از کولر گازی استفاده کنند.....
در طول سال 95 حداقل 5 بار توسط مدیران برق و آب اعلام شده که امسال افزایش قیمت برق و آب نخواهد بود و در اواخر سال 94 هم به همینطور . پس چرا؟؟؟؟
روستاییان بخاطر کم آبی به شهرها مهاجرت نمیکنند .
در شیراز برای انشعاب فاضلاب از هر منزل ۲۴/۰۰۰/۰۰۰ریال و از هر آپارتمان ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال اخذ میشود ،پس حکمت دریافت این ۱۵ ریال از هر متر مکعب مصرف دیگر چیست؟
ظاهراً خبر ندارند كه همين الان قبض هاى نجومى خوصوصاً براى مجتمع هاى چند واحده چقدر سرسام آور است !
همین حالا هم کلی پول اضافه بابت عوارض و آبونمان و تبصره فلان از مردم بیچاره می گیرن
شماها که تا دیروز اعلام می کردید افزایش نداریم این اولیش منتظر بعدی هایش هستیم یعنی گاماس گاماس!!!!!!!!!!
15 ریال که ملتو نمی کشه
قبل عید قبض آب چهار برابر شد!
قبض آب منزل ما نسبت به سال 94 در اینموقع از سال حدود 4 برابر افزایش قیمت داشته،آیا با زهم می گویند آب هیچ افزایشی نداشته؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر