بازدید 23912
«فوتو نیوز» تابناک

«ازسفر مخفیانه ارشدترین مقام نظامی آمریکا به سوریه»تا«کارگردانی که پدیده ای بدتر از ترامپ را معرفی کرد»

«نامه ای که توکلی از سر خیرخواهی برای رهبران مسلمان نوشت»،«همه انگیزه های روحانی آشوبگر عصبانی عراقی»،«دلایل جذب دختران غربی در داعش»،«سفر مخفیانه ارشدترین مقام نظامی آمریکا به سوریه»،«نقشه ای که هندی ها برای چابهار ایران کشیده اند»، «کارگردانی که پدیده ای بدتر از ترامپ را معرفی کرد» و «معرفی یکی از ده خطر اصلی که دنیا را تهدید می کند»منتخبی از وقایع داخلی و خارجی است که در«فوتو نیوز» می بینید.
کد خبر: ۵۹۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰ 22 May 2016
امروز در ایران، سفر احمدی نژاد به زنجان بیش از هر خبر داخلی دیگری، نمود داشت؛ سفری که البته امکانش برای همه روسای جمهوری گذشته نیست و این فقط احمدی نژاد است که پس از هشت سال می تواند بر خلاف روسای جمهور سابق و اسبق دیگر ایرانگردی عمومی کند.

نامه احمد توکلی به معاون اول رئیس جمهور در مورد قراردادهای جدید نفتی که بناست ایران برای افزایش سرمایه گذاری بیشتر در حوزه نفت و گاز به شرکت های بین المللی نفتی ارائه کند، جای تامل دارد. سفر نخست وزیر هند به ایران پس از پانزده سال، اگر فعلا دستاوردی نباشد قطعا حامل فرصتی است برای اقتصاد کشور.

در عرصه بین المللی به ویژه در حوزه فیلم و سینما همه چشم ها به فرانسه دوخته شده تا شاید رهاورد سفر ستارگان ایرانی جایزه ای باشد که سالهاست نصیب ایرانیان نشده است. در عرصه بین الملل همچنان موضوع داعش، طالبان، ترامپ و... برای مخاطبان داغ داغ است. «فوتو نیوز» امروز تابناک ترکیبی است از منتخبی از وقایع خارجی و داخلی که امروز بیش از همه مورد توجه قرار گرفته است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر