بازدید 122800
پوشش لحظه به لحظه اختتامیه جشنواره کن؛

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو +ویدیو

اصغر فرهادی گفت، انتظار نداشته که بعد از شهاب حسینی، شخص دیگری از عوامل «فروشنده» روی صحنه بیاید و بابت انتخابش از هیأت داوران تشکر کرد. نخل طلای کن 2016 به فیلم «من دنیل بلیک هستم» ساخته کن لوچ تعلق گرفت؛ فیلمی که تصور می‌شد مورد توجه قرار گیرد؛ اما نه در این حد. جایزه ویژه هیأت داوران به زاویر دولان برای «این فقط پایان دنیا است» رسید؛ فیلمی که توسط منتقدان هو شده بود.
کد خبر: ۵۹۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 22 May 2016
آغاز اهدای جوایز؛ شاید بازیگران «فروشنده» بدرخشنداختتامیه شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن با اهدای جوایز بهترین بازیگر به شهاب حسینی و بهترین فیلمنامه به اصغر فرهادی برای فیلم «فروشنده» برای ایران به پایان رسید و در این میان، نخل طلای بهترین فیلم کن 2016 نیز به «من دنیل بلیک هستم» ساخته کن لوچ تعلق گرفت.

به گزارش «تابناک»، اختتامیه شصت و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کن همچون همیشه با حضور سینماگران بر روی فرش قرمز آغاز شد. برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به تهیه کننده فرانسوی فیلم «فروشنده» اعلام شده با عوامل این فیلم در آیین پایانی حضور داشته باشند و در همین راستا، علاوه بر فرهادی، تمامی بازیگران نیز در این مراسم حضور یافتند و از فرش قرمز عبور کردند.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

هرچند فرهادی گزینه جدی بردن نخل طلای بهترین فیلم جشنواره کن 2016 است، به واسطه مجموعه‌ای از نقدهای تند مطرح از سوی برخی رسانه‌های فرانسوی، مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد و ممکن است تنها بازیگران این فیلم در شب اختتامیه روی صحنه حاضر شوند؛ موضوعی که تا دقایقی دیگر مشخص می‌شود.

آخرین رده بندی فیلم‌ها بر اساس امتیاز برخی منتقدان تاثیرگذار را پیش از اعلام جوایز مشاهده می‌کنید.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

21:58- برندگان جوایز بخش‌های جنبی اعلام شدند و برای دریافت جوایز برای روی صحنه حضور یافتند.

22:00- خوانجو خیمنز از اسپانیا برای «تایم کد» برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

22:05- جایزه دوربین طلایی کن برای بهترین فیلم اول: هدا بنیامیا برای فیلم Divines تعلق گرفت. هدا بنیامیا سخنرانی بسیار طولانی داشت و قصد پایان دادن به صحبت‌هایش را نداشت که با سوت و کف اعتراض آمیز برخی حاضران بدرقه شد! ظاهراً تنها در جشنواره فیلم فجر از این اتفاقات رخ نمی‌دهد!

22:08- داوران بخش اصلی جشنواره کن روی صحنه حضور یافتند و در جایگاه مخصوص مستقر شدند که کتایون شهابی پخش کننده ایرانی نیز یکی از این داوران است. پس از استقرار داوران، جورج میلر رئیس هیأت داوران کن سخنرانی کوتاهی داشت و جشنواره کن را ستایش کرد.

22:25- یک گروه موسیقی، بخش‌هایی از قطعات برخی فیلم‌های مهم سینمایی را اجرا می‌کنند. در میان این فیلم‌ها، «داستان عامه‌پسند / Pulp Fiction» بود که کوئنتین تارانتینو پس از دریافت جایزه نخل طلای کن برای آن و در شرایطی که روی صحنه حضور داشت، هو شد و در پاسخ به این هو شدن، واکنش زشتی از خود نشان داد.

10:29- ژان پیر لئو نخل طلای افتخاری را از جشنواره کن دریافت کرد. او پس از دریافت این جایزه گفت: در این لحظه دقیقا همان احساسی را دارم که 59 سال پیش فرانسوا تروفو فیلمنامه‌ «چهارصد ضربه» را برای اولین بار به من داد.

22:31- شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد. او پس از دریافت جایزه‌اش، از هیات داوران تشکر کرد و گفت: «مطمئنم الان روح پدرم نظاره گر من است. از ترانه علیدوستی و اصغر فرهادی بابت انرژی که به من دادند، تشکر می‌کنم. این جایزه را از مردم دارم دارم، پس با تمام وجود و عشق به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم».

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

22:36- جایزه هیأت داوران به آندره‌آ آرنولد برای فیلم American Honey رسید.

22:39- ژاکلین خوزه برای فیلم فلیپینی «ماروسا»، برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. او که هنگام دریافت این جایزه به شدت منقلب شده بود، عنوان کرد: من فقط آمده بودم تا با دخترانم بر روی فرش قرمز قدم بزنم.

22:41- اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو برای فیلم «فروشنده» شد. او گفت انتظار نداشته که بعد از شهاب حسینی، شخص دیگری از عوامل «فروشنده» روی صحنه بیاید و بابت انتخابش از هیات داوران تشکر کرد. او در میان خاطره جالبی تعریف کرد و گفت: «روزي به همراه فيلمبردارم براي تماشاي نسخه نهايي فروشنده به سينمايي رفتيم مسئول سالن گفت بيست دقيقه براي اماده شدن فيلم لازم است و در اين فاصله فيلمي برايتان بگذارم؟ گفتم اگر خسته كننده نيست بگذار و آن فيلم مدمكس جورج ميلر بود همان موقع گفتم اين نشانه خوبي است.»

او همچنین گفت: «فيلم هاي من فيلم هاي شادي نيستند اما خوشحالم كه با جوايزم مردم ايران يا لاقل بخشي از آنها را شاد مي كنم.» فرهادی از الکساندر تهیه کننده فیلمش تشکر کرد که تمامی فیلم‌هایش را پخش کرده است. این نویسنده و کارگردان توانمند سینمای ایران از همسرش و پدرومادرش بابت صبر و تحملشات تشکر کرد و همین طور از یدالله نجفی صدابردار فیلمش که در میانه این فیلم بدرود حیات گفت، یاد کرد.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

22:53- جايزه بهترين کارگردان کن 2016 به الیویه آسایاس برای فیلم «مسئول خرید» تعلق گرفت.

22:54- دومین جايزه بهترين کارگردان کن 2016 تعلق می گیرد به کریستیان مونگویی برای فیلم «فارغ التحصیل». از فارغ التحصیل به عنوان بخت اصلی بردن نخل طلای کن و رقیب «فروشنده» فرهادی یاد می‌شد.

22:55- جایزه ویژه هیأت داوران به زاویر دولان برای «این فقط پایان دنیا است» رسید؛ فیلمی که توسط منتقدان هو شده بود.

23:00- نخل طلای کن 2016 به فیلم «من دنیل بلیک هستم» ساخته کن لوچ تعلق گرفت؛ فیلمی که تصور می‌شد مورد توجه قرار گیرد اما نه در این حد.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

23:05- مراسم اختتامیه شصت و نهمین جشنواره فیلم کن به پایان رسید.

23:40- پس از پایان مراسم نشست خبری هیأت داوران جشنواره کن برگزار شد و همزمان برندگان جوایز مقابل دوربین عکاسان ظاهر شدند و تصاویری از آنها ثبت شد که شهاب حسینی و اصغر فرهادی نیز با هم حضور یافتند.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

23:50- البته در این دقایق هر یک از ستاره‌های سینمای ایران، تصاویر جداگانه‌ای ثبت کردند که شاید تصویر شهاب حسینی بهترین تصویر به عنوان پایان بخش این گزارش باشد.

شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر شد، اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین سناریو

1:16 بامداد دوشنبه (به وقت تهران)- دقایقی قبل اصغر فرهادی و شهاب حسینی با جوایزشان در سالن کنفرانس جشنواره کن حاضر شدند. ابتدا از شهاب حسینی در مورد واکنش ها سوال شد و اینکه آیا او را نترسانده است؟! حسینی پاسخ داد: «تلاش ادامه دارد و ادامه خواهد داشت و ما باید کار کنیم. حس خودم یک مقداری ترس است برای این که از این به بعد کارم یک خرده سخت تر می شود و باید تلاش بیشتری بکنم، ولی از این بابت که امشب مردم ایران خوشحال شدند، به خصوص این که از هفت جایزه جشنواره کن، دو جایزه اش سهم کشور ما شد خیلی خوشحالم و از آقای فرهادی به خاطر اعتماد کردن به من تشکر می کنم».

فرهادی هم گفت: «من هم خیلی خوشحالم وقتی که دیشب فیلم را با تماشاگران برای اولین بار دیدم بعد از این که فیلم تمام شد، واکنشی که آنها داشتندخیلی احساس خوبی به من داد». او همین طور با اشاره به پروژه ای که در اسپانیا مشغول ساختش است گفت: «هر لحظه که آن پروژه می رفت جلو، من بیشتر دلتنگ فیلمسازی در کشورم می شدم.» فرهادی همین طور گفت از این که توانسته بار دیگر در کشورش فیلم بسازد و تماشاگر با فیلمش ارتباط بر قرار کند خوشحال است.

خبرنگار تلویزیون فرانسه از فرهادی پرسید: «بردن دو جایزه از جشنواره کن در یک شب برای سینمای ایران بیانگر چیست؟» که فرهادی پاسخ داد: «فکر می کنم این یک احترامی است به سینمای ایران. در فیلمی که من ساختم اشاره به یک فیلم دیگری می شود که آن فیلم چند دهه پیش در ایران ساخته شده است. فیلمی به اسم «گاو» که یکی از شاهکارهای سینمای دنیاست ولی شاید هنوز آن تعدادی که باید ببینندش آن را ندیده اند. من فکر می کنم این دو جایزه احترامی است به این همه سال فیلمسازانی که زحمت کشیده اند. چه فیلمسازانی که پیش از انقلاب زحمت کشیدند که متاسفانه بخش زیادیشان نتوانستند کارشان را ادامه دهند و چه فیلمسازانی که بعد از انقلاب کار کردند در ایران. این امشب احساس می کنم یک احترامی است به آن سینما و آدم هایی که من در کودکی با دیدن فیلم هایشان عاشق سینما شدم و این جایزه بیشتر من فکر می کنم احترام به آن آدم هاست».

اما درست وقتی کنفرانس مطبوعاتی با همین تک سوال و جواب داشت به پایان می رسید، شهاب حسینی گفت که مایل است چند لحظه ای صحبت کند. او در صحبت های پایانیش از تجربه حضور در کن گفت و این که مردم چقدر مهربانانه برخورد کرده اند. بازیگر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن گفت: «وقتی آدم ها برای فرهنگ و هنر دور هم جمع می شوند، چقدر همه شان مهربان تر و دوست داشتنی تر هستند و زبان همدیگر را بهتر می فهمند. شاید فرهنگ و هنر جایگزین بسیار خوبی برای جنگ باشد و امیدوارم به دنیایی که هیچ وقت هیچ جنگی در آن نباشد و همه مسائلش از طریق فرهنگ و هنر حل شود».

با این صحبت ها کنفرانس مطبوعاتی اصغر فرهادی و شهاب حسینی به پایان رسید.

ویدیو صحبت های شهاب حسینی و اصغر فرهادی هنگام دریافت جایزه و نشست خبری را در «تابناک» ببینید:

تعداد بازدید : 1977
دانلود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۳۹
انتشار یافته: ۱۱۷
مرسي كه دارين اخبار كن و طبيعتاً به خاطر حضور چند فيلم ايراني در بخش هاي مختلف با اين جديت و حساسيت دنبال مي كنين و انعكاس مي دين؛ مرسي
ايول شهاب عزبز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ايشالا جايزه ي اسكار رو هم ببره
آقای شهاب حسینی واقعا ستاره اول سینمای ایران هستند.چه از حیث توانایی بازیگری و چه از نظر مقبولیت در بین مردم. واقعا به ایشون تبریک میگم
تبریک آقای حسینی ، شما واقعا شایستگی دارید خیلی خوشحال شدم، بحق بهترین بازیگرید و خیلی هم انسان جوانمردی هستید.
ای ول پرچم ایران رو بردید بالا .برعکس بعضیا.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
چقدر آدمایی مثل شما ضدحالن
ممنون از تابناک برای گزارش لحظه به لحظه. ممنون که به احساس مردم احترام میگذارید.
تریک به شهاب

تبریک به اصغر

تبریک به سینمای ایران جز ابراهیم و مسعود!
پاسخ ها
محمد نوری زاده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تو اون به جزها، محمود رو یادت رفت الان کلی داره فیلم بازی می کنه!!!
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ابراهیم حاتمی کیا مگر چه کرده که خار چشم تو شده
نه سفارشی میسازه و نه بی هدف و بی قصه
مانا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
مديونيييي اگر فك كني حاتمي كيا سفارشي فيلم ميسازه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ابراهیم حاتمی کیا انصافا کارگردان توانایی است. حق نیست با وی این گونه صحبت کنید.
حاتمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تعداد مثبت ها یعنی گسترش بی فرهنگی
به آقاي شهاب حسيني و اصغر فرهادي تبريك عرض ميكنم. جناب حسيني با مسئوليت شما از امروز چند برابر شد. شما آقايان و خان ترانه عليدوستي افتخار ملت بزرگ ايران هستيد.
تبریــــــــــــــــــــــــــــک به همه مخصوصا دلواپسان و مخالفین اصغر فرهادی..
انشالا امسالم اسکارو میترکونی بازم..
احسنت
شهاب حسینی واقعا حقش بود.تبریک تبریک تبریک
هر دو لایق این ستایش بودن ، مبارکشون باشه هنرمندای دوست داشتنی کشورم
تبریک به شهاب حسینی. واقعا بازیگر خوبی هستی. اثر گذاری این جایزه ها روی افکار عمومی دنیا درباره ایران خیلی قوی تر از صدها کار دیگه مسخره برخی هاست.
بسیار بسیار باعث مسرت و خوشحالی ماست
موفق باشی سوپراستار ایرانی
آفرین به کن لوچ
به به
تبریک میگم به شهاب حسینی و ملت ایران
درود بر فرهادی که نان ایران و ایرانی رو پر آوازه کرد
خوشحالم!
تا باشه از این خبرای خوب ...
دم همشون گرم و ای والله به همتشون که با تمام دشواری های عرصه هنر در ایران افتخار آفرینی می کنند.
تقدیم به افخمی عزیز
به نظرم اقای حسینی به حقشون رسیدند
شهاب حسینی لیاقت بهترین ها رو داره
مبارکش باشه
آفرین به شهاب بخاطر جایزه ای که بعد از اسکار دارای اعتبار بالاییه ...



ایشالا سیمرغ بگیری جوون ...
:) :)
متأسفم برا خودم که باید این خبر غرورآفرین و مهم رو از اینترنت و فیس بوک و ماهواره بفهمم و صدا و سیمای میلی حتی این خبر رو زیرنویس هم نمیکنه.خاک بر سر ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
هنوز هم تاسف میخوری؟! یعنی هنوز عادت نکردی به خط مشی صدا و سیما؟!
جشنواره کن سیاسیه، ارزش هنری نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
از اسمت همه چی مشخصه !
علی
| New Zealand |
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
چرا منفی می زنین . حق با این عماد آغاست . اسکار و برلین هم سیاسیه . تنها جشنواره غیر سیاسی جشنواره عماریون و هولوکاست هست که واقعا شائبه سیاسی نداره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تو خوبی که با پول بیت المال الان تو usa داری تحصیل میکنی ... (بگم بابای عزیزتون الان چه کاره است ؟)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
ایول به نظر عماد آغای امینی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اخی اغازاده
باریکلا به اصغر فرهادی باریکلا به شهاب حسینی هزاران لایک آبروی ایران زمین
آفرین شهاب و آقای فرهادی
مبارکشون باشه مخصوصا شهاب تک ستاره ی بی رقیب سینمای ایران
مبارک باد برهمه حقشون بود کاش ترانه هم جایزه بهترین بازیگر زن را برنده میشد خدا را شکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
جشنواره ی کن معمولن به یک نفر از هر فیلم جایزه میده. این رو خود آقای فرهادی هم موقع گرفتن جایزه گفت و گفت که تعجب کردم که منم جایزه گرفتم.
واقعا باعث افتخار هر ایرانیه.افرین به شما اقای شهاب حسینی
سینمای ایران با خلق آثار ارزشمند, فاخر و با دیدی جهانی موجب ارتقاء جایگاه ایران می شود و البته از آن طرف هم کارهای نابخردانه عده ای محدود و کج اندیش و البته سودجو در عرصه سیاست چه آبرویی که از کشور نمی برد.
تبریک
همه شوکه شده بودن!
چرا عکس نمیزاری !!!
چه کبابیه جیگر آقای افخمی الان!!!!!!!
الهی شکر...
با تشکر از سایت تابناک که به فیلم و هنر ایران احترام گذاشتند و اخبار لحظه ای کن را گزارش کردید باز هم متشکرم
زنده باد اقا شهاب
حقتون بود مبارک باشه عزیزان
خدا باید بپسنده
اون عرب قطری چه میخواد اونجا
دمت گرم تابناك
برنده شده که شده چی به مردم میرسد؟
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
معنی مردم را هم فهمیدیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
بارک ا... زینال باید به جناب خان بگم یه تریپ بندری برات بیاد حال کنی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
افتخار
درود بر شهاب حسيني عزيز
تبریک فراوان به سوپر استار ایران شهاب حسینی عزیز.
درود بر شهاب حسینی عزیز، توانمند، مردمی و صادق و دوست داشتنی و آفرین بر جناب فرهادی که سینمای ایران را به جهانیان بهتر و بیشتر شناساند.
شهاب عزیز تبریکات دوستدارنت رو بپذیر.امیدوارم همیشه در سینمای ایران و دنیا خوش بدرخشی.
حيف استعداد خوب ايراني كه صدا وسيما قدرت جذب ان را ندارد ما ميتوانيم فيلم نامه هاي قوي را به اقاي فرهادي بدهيم كه اهداف مقاومت را محقق كند واعمال كثيف امريكا واسرائيل وسعودي را به تصوير بكشد بدون اين كه اسمي از ايران ببريم ولي هردفعه انها جذب ميكنند چون ما نميتوانيم به چند نويسنده خارجي پول بدهيم تا از وقايع حقيقي يك فيلم نامه خوب بنويسند وقتي نويسنده خوب نداريم ميتوانيم از نويسندگان معروف بخواهيم چنين كاري را انجام دهند ولي ظاهرا در بخش فرهنگي اصلا كسي فكر نميكند
پاسخ ها
علی
| New Zealand |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
این بخش فرهنگی نیست . بخش سیاسیه ! و مطمئنا فرهادی همچین فیلمی رو نمی سازه ! باید ورژن دو زاری هالیوودی رو تو ایران شبیه سازی کنی
نون به نرخ روز خوری صحبتهای افخمی نیست اینه که سایت شما نظرات مخالف را سانسور میکند در حالی که هیچ اهانت وتوهینی نیست .این پرچم ایران را بالا بردن است یا ریختن آبروی ایران مثل اینکه مضامین فیلمهای ایشون را اینهایی که نظراتشون را منتشر کردید اصلا نمیدونن چیه.
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
خود شما مضامین این فیلم رو میدونید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شما دوغتو بنوش
farhad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
نظرت راجع به كيميا چي بود اون فيلم خوبي بود نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون از همشون
بايد فيلم رو ديد و بعد نظر داد ....ببينم شايستگي آن را داشت يا نه ؟
در ضمن فيلمهاي فرهادي ...كاملا فيلمهاي معمولي هستن ...
پاسخ ها
سسسس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تو خوبی..
ناشناس
| New Zealand |
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اصولا تو مملکت ما هم استاد فیلم و فوتبال و اقتصاد هستن ! منتظریم شما ببینی تایید کنی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
جمعش کن عامو... با این نظری که دادی معلومه خیلی اهل فیلم دیدن و فیلم شناسی هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
انظار نداری که جنگ ستارگان یا دزدان دریایی کارئیب بسازه. با این بودجه های مورچه ای همین هم معجزه است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شما فیلم و ببینی تو خونت جایزه میدی؟
مثلا دم کنی طلایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
آفرین به مرد حق که این افاضات را فرمودند
ایووووول
بیژن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
چون معمولی هستن، پس برنده اند. آقای حق...چون حقیقت همینه.....
تابناک بسیار ممنون که اخبار جشنواره رو پوشش دادی
اما قشنگ پیش بینیت غلط از آب دراومد.
اعطای زود هنگام نخل طلایی به فرهادی با تشویق بی امان!
شهاب حسینی عالییییییییییییییییییی
حیف کاش به جای این همه درس خوندن میرفتیم بازیگری فیلم سازی چیزی میشدیم. هم پولدار می شدیم هم خیلی راحت معروف!
پاسخ ها
فرامرز
| United Kingdom |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
اینهمه بازیگر و فیلم ساز هست. چندتاشون پولدار و معروف شدن؟
عشقی شهاب حسینی به خدا
مرسي اصغر و شهاب و ترا نه ي عزيز
دمتون گرم..... باعث افتخار و سربلندی ایران هستید
ما چقد خوبیم مرسی اصغر وشهاب عزیز
شهاب عزیز باعث افتخاروطنی.اصغراستاد تو سینما تکی ودرخشان.
نمایندگان واقعی هنر ایران زمین
درود بر شهاب حسيني عزيز كه از مجري گري به اينجا رسيد البته يه مجري ديگه هم داريم به نام فرزاد حسني كه معلوم نيست به كجا ميخواد برسه
سلام بر حسینی - درود بر فرهادی
زنده باد این گروه هنرمند و بزرگ. امیدوارم که همیشه نام ایران و ایرانی را در تمام دنیا به این شکل و همیشه در موفقیت های علمی و فرهنگی معرفی کنیم
درود بر فرهادي وايران وزادگاهش خميني شهر
اصغر فرهادی و شهاب حسینی آبروی هنرمندان ایرانند.
ستایش خالق خالقین هنر و فرهنگ سرزمین پارس
اصغرجان و شهاب جان درود بی کران بر شما فرزندان راستین دیار آریایی
من همیشه می دونستم شهاب حسینی بالاخره یکی از جوایز معتبر دنیا را خواهد گرفت . واقعا مبارکتون باشه
نمیدانم چرا فیلم هایی که فقر و بدبختی و آوارگی در ایران را نشان میدهند در جشنواره های جهانی جایزه میبرند یا نامزد جایزه میشوند؟؟ و نمیدانم چرا فیلم ساز های ما دوست دارند از این مدل فیلم ها بسازند ؟؟ خداییش مگر ایران چهره ی خوبی هم ندارد؟؟مگر ما همیشه در فقر و فلاکتیم؟؟ مگر همه ی ایران بدبختی و فقر و طلاق و جدایی زوج هاست ؟؟ واقعا چرا؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شما اصلا این فیلم رو دیدی؟
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
شما برو فیلم‌های سحر قریشی رو نگاه بکن که اوج رفاه مردم ایران توش نمایان شده!!!
اون کراواتها کارو خراب کرد!با کراوات اون جوایز هیچ ارزشی ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
متاسفم برای نگاه کوتاه بینانه ات...
از اینکه نام و آوازه ایرانی بار دیگر در جهان طنین انداز شد بر خود می بالیم .آفرین بر همتتان .موفقیتهایتان پر دوام باد
واقعا خوشحالم و ممنونم از اقای اصغرفرهادی و شهاب حسینی عزیز. هر چند صدا و سیما اصلا خوشش نمیاد. به درک که نمیاد با این کاراش مخاطباشو از دست میده فقط .ما باید خوشمون بیاد که داریم کیف میکنیم.
این کارگردان فقط بلده از کشور عزیزمان ایران سیاه نمایی کنه وباب میل دشمنان این ملت فیلم بسازه
تبریک به شهاب حسینی عزیز و به آقای فرهادی ان شاالله در همیشه موفق باشید دست شما درد نکنه و خطاب به هموطن بی غیرت زینال بندری متاسفم برای تو و امثال تو که فقط مثل گدا ها میخواین چیزی به شما برسه
پاسخ ها
فرامرز
| United Kingdom |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
زینال بندری همیشه برعکس حرف میزنه. ناراحت نشو
درود بر فرهادي وايران وزادگاهش خميني شهر
تبریک میگم به اقای حسینی که بازیگر توانمند و لایقی هستند و تشکر میکنم از اقای فرهادی که همیشه خوش درخشیدند و باعٽ افتخار ایران و ملت ایران هستند با تمام مشکلاتی که دارند
از افخمی بپرسید فروید ایران زمین کیه .ااخخخخخ
از طرف همه ی بر و بچه های سیستان وبلوچستان تبریک میگم این افتخار بزرگ و تاریخی رو
تبریک مسئولیت آقای شهاب حسینی سنگین تر شد .
بچه ها اصفهان همیشه پرچمشون بالاست
تبریک به اقای حسینی و اقای فرهادی واقعا وقتی خبرو شنیدم افتخار کردم به ایرانی بودنم تو این چند ساله داره خبرای خوبی به گوش میرسه امیدوارم روند ادامه داشته باشه
دیشب آسمان شهاب باران شد
درود بر شهاب
درود بر فرهنگ و هنر
جناب فرهادي و شهاب دوست داشتني از اين كه حس غرور و شادي را دل همه ايرانيان ايجاد كرديد از شما متشكرم
درود بر هنرمندان مردمي ايران زمين و به خصوص عوامل فيلم فروشنده. بسيار سپاسگزارم.
با تبریک به ملت عزیز ایران و همچنین به شهاب و اصغر عزیز برای این افتخار آفرینی بزرگ. ترانه عزیز هم شایسته جایزه بهترین هنرپیشه بانو بود و هست و امیدوارم در جشنواره‌های بعدی به حقش برسه.

همچنین تبریک به تابناک برای سانسور عالی‌ که واقعا جلوی فساد در جامعه‌رو گرفت!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان