بازدید 17185

نخست‌ وزیری که عشق سلفی است!

کافی است گشتی در فضای مجازی بزنید و دنبال عکس‌های نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، بگردید تا متوجه شوید چرا به گفته رسانه‌های آن کشور، او شیفته «سلفی» گرفتن است.
کد خبر: ۵۹۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 23 May 2016
کافی است گشتی در فضای مجازی بزنید و دنبال عکس‌های نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، بگردید تا متوجه شوید چرا به گفته رسانه‌های آن کشور، او شیفته «سلفی» گرفتن است.

به گزارش بنکر، یکی از این سلفی‌ها البته موجب شد برخی او را متهم به نقض قوانین انتخاباتی هند کنند؛ وقتی سال ۲۰۱۴ پس از انداختن رأی خود در صندوق، یک سلفی از خودش با نشان حزبش، که یک گل نیلوفر است، گرفت.

با این حال نخست‌وزیر هند در برنامه‌های داخلی و خارجی خود از گرفتن این عکس‌ها با تلفن‌های هوشمند دست برنداشته و یکی از آن‌ها که سال گذشته با یک آیفون طلایی در چین گرفته، توجه رئیس شرکت آمریکایی اپل را جلب کرده است.


به گزارش رویترز، «تیم کوک» مدیر اجرایی شرکت اپل، سازنده تلفن‌های هوشمند آیفون، قرار است روز شنبه، در بخشی از تور آسیایی خود، وارد دهلی نو شود و با مودی دیدار کند.

هدف کوک از ملاقات با نخست‌وزیر ۶۵ ساله هند، گسترش بازار اپل در آن کشور است؛ بازاری که سال گذشته میلادی حدود ۱۰۰میلیون دستگاه تلفن هوشمند در آن فروخته شد، اما سهم اپل تنها ۲ درصد بود.

با وجود علاقه نارندرا مودی به آیفون‌های شرکت اپل، انتظار می‌رود که او در دیدار با رئیس اپل، درخواست تولید این گوشی‌ها در هند را مطرح کند، تا کمکی باشد به تحقق وعده او در تبدیل هند به قطب صنعتی.

سفر تیم کوک به هند، نخستین سفر یک مدیر اجرایی شرکت اپل در دوران مسئولیت خود به آن کشور است. هرچند استیو جابز معروف، از بنیانگذاران اپل، اواسط دهه ۷۰ میلادی به هند سفر کرد و بسیار هم تحت تأثیر قرار گرفته بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان