بازدید 56104
بسته خبری «تابناک»؛

شعار عجیب احمدی‌نژادی ها علیه هاشمی / اقدام جالب رهبری در دانشگاه امام حسین(ع)/ فتوای جدید داعشی ها/ تحلیلی که باهنر هم قبول ندارد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«حمایت اصولگرایان از لاریجانی جبری یا اختیاری؟»،«۲۵ میلیون حقوق ناقابل مدیر دانشگاه آزاد»،«حمایت تلویحی مطهری از فراکسیون امید»،«ترکان دست احمدی‌نژادی‌ها را رو کرد»،«ماجرای دستگیری عضو منافقین چه بود؟»و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 23 May 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

حمایت اصولگرایان از لاریجانی جبری یا اختیاری؟

روح الله حسینیان عضو جبهه پایداری در مورد حمایت اصولگرایان ازریاست لاریجانی گفت: حمایت اصولگرایان در حال حاضر از ریاست لاریجانی یک حمایت جبری است.نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر اصولگرایان در مجلس دهم نیرویی را داشتند که زمینه رای آوری و ریاست مجلس را داشت قطعا آن فرد را انتخاب می کردند ولی چون چنین نیروی را ندارند لذا در سال اول از آقای لاریجانی برای ریاست حمایت می کنند.وی اظهار داشت: شاید اصولگرایان در سال‌های بعد بتوانند نیرویی را کشف کنند و یا تربیت کنند و تغییر جهت دهند و بعد از آن از لاریجانی برای ریاست حمایت نکنند.عضو جبهه پایداری تصریح کرد: در واقع ممکن است برای یکی از نیروهای اصولگرای مجلس دهم چنان مقبولیتی ایجاد شود که وی مورد حمایت اصولگرایان قرار گیرد و بازهم ممکن است مقبولیت این فرد ذاتی باشد و یا جبری.وی تاکید کرد: ما این نیرو را در مجلس دهم کشف می کنیم.عصر ایران این مطلب را منتشر کرده است.


کنایه یک نیروی ارشد نظامی به شعار دولت نهم

رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: «ما می‌توانیم» را در جنگ محقق کردیم اما برخی امروز آن را لغلغه زبان کرده اند.سرلشگر محمد باقري امروز به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر در صحن علني مجلس نطق كرد و به بيان حماسه‌هاي ارتش و سپاه در آن دوره پرداخت. او در بخشي از سخنانش تاكيد كرد كه در دوران دفاع مقدس شعار ما مي توانيم را محقق كرديم. او با اشاره به عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس همچون فتح خرمشهر و رمز پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران در این باره، گفت: این عملیات‌ها با اعتماد به نفس جوانان، تربیت نیروی درست و یادگیری شکست دشمن، صورت گرفت.وی افزود: مهم‌ترین نتیجه عملیاتهای بزرگ در دوران دفاع مقدس، فهم «ما می‌توانیم» بود که متاسفانه امروز برخی ها این جمله مقدس را بیان می‌کنند اما در عمل هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند.وي يکی از راهبردهای موفقیت آمیز عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس همچون فتح خرمشهر را وحدت ارتش و سپاه عنوان و تاکید کرد: شکست دشمن در چنین علمیات هایی آثار بسیار بزرگی داشت که معادله جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.خبرآنلاین این مطلب را منتشر کرده است.


تیپ اصغر فرهادی در دهه 60

عکس زیر، تیپ قدیمی اصغر فرهادی - کارگردان مطرح سینمای ایران - در دهه 1360 را نشان می‌دهد.

بسته دوشنبه


پست اینستاگرامی سید حسن خمینی در باره فتح خرمشهر

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:در حافظه یک ملت، برخی روزها ماندگار می‌مانند. این ماندگاری گاه از علتی شیرین و گاه از زمینه ای تلخ برخوردار است و گاه عظمت و بزرگی حادثه تلخی ها را شیرین و ناملایمات را سازگار می‌کند.روز فتح ظفرمندانه خرمشهر از هر منظر که بنگرید یک روز به یاد ماندنی است که هیچ گاه جایگاه خود را در جان و روح ایرانیان از دست نخواهد داد. عظمت این اتفاق بزرگ، مصیبت شهادت پاک ترین فرزندان مردم را به حلاوت پیروزی و افتخار تبدیل کرد و دست خدا بر بلندای دست و بازوی رزمندگان نشست و چنین بود که خرمشهر را خدا آزاد کرد.برای نزدیکان امام مشهود بود که کمتر روزی برای آن بزرگوار به شیرینی و زیبایی روز آزادسازی خرمشهر بود.


۲۵ میلیون حقوق ناقابل مدیر دانشگاه آزاد

فیش حقوقی یکی از مدیران استانی این دانشگاه در سال گذشته حاکی از دریافت ماهانه حدود ۲۵ میلیون تومان دارد و قطعا این مبلغ در سال جاری افزایش یافته است.از سوی دیگر باید توجه داشت وقتی این میزان دریافتی برای یک مدیر استانی است، قطعا مدیران رده بالای این دانشگاه دریافتی‌های چندین برابر دارند.حقوق ۲۵ میلیون تومانی یکی از رؤسای واحدهای استانی دانشگاه آزاد در حالی است که چندی قبل رئیس این دانشگاه از زیان‌ده بودن تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد خبر داده بود.این مطلب در خبرگزاری فارس منتشر شده است.


بازنشستگی سرافراز وخامنه مجری کودکان

درحالی روز۲۲ اردیبهشت حکم رئیس جدیدصداوسیما از سوی رهبرانقلاب اعلام شدکه روزقبل ازآن نام سرافراز به‌عنوان بازنشسته درسایت صداوسیماحک شده بود.

بسته دوشنبه



حمایت تلویحی مطهری از فراکسیون امید

علی مطهری با اشاره به اظهار نظر یکی از منتخبین حاضر در لیست امید که چند روز پیش گفته بود اصلاح طلبان بیش از جبهه پایداری اذیت‌مان کردند، گفت: مسلما اگر این افراد در لیست امید قرار نمی‌گرفتند نمی توانستند رای مردم تهران را به دست آورند. اخلاق حکم می‌کند که الان علیه این فراکسیون صحبت نکنیم؛ الان اصلا مهم نیست که آن‌ها برای ریاست مجلس می‌خواهند به چه کسی رای دهند حتی ممکن است نماینده عضو فراکسیون امید به شخصی جزء آقای عارف رای دهد. مهم آن است کسانیکه توسط این لیست رای کسب کرده‌اند اخلاق را رعایت کنند و با اخلاق مداری در مورد سایر افراد این لیست صحبت کنند، امیدواریم که دیگر شاهد نباشیم که علیه فراکسیون چنین صحبت هایی شود. این خبر توسط خبرگزاری ایرنا منتشر شد.


تحلیلی که باهنر هم قبول ندارد!

«محمدرضا باهنر»، نائب ‌رئیس نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری پیرامون انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم گفت: پیش بینی من این است که لاریجانی بر کرسی ریاست مجلس دهم تکیه می زند و به طور کلی مجلس دهم از آن اصولگرایان است؛ در واقع این طیف همچنان در اکثریت باقی می ماند. طبعا عارف و لاریجانی دو مهره ای هستند که انگشت اشاره برای ریاست مجلس به سمت آنهاست و هر یک از این دو مورد حمایت شخصیت هایی هستند. حالا در این میان هاشمی و رئیس دولت اصلاحات هم از عارف حمایت کرده اند البته من فکر می کنم خاتمی بیش از همه از شخص عارف حمایت جدی دارد. البته در اینجا یک احتمال هم وجود دارد و آن این است که طیف اصولگرا علیرغم اکثریت آرا، مجلس را به اصلاح طلبان واگذار کند تا هرچه شد و هرچه پیش آمد پای همین جریان نوشته شود اما این احتمال و این تحلیل را بنده شخصا خیلی قبول ندارم و معتقدم که نباید مجلس دهم را واگذار کرد. وقتی اکثریت از آن طیف اصولگراست باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده و در مسیر درستی حرکت کرد. چرا باید بازی برده را باخت و واگذار کرد؟ این درست نیست. اصلاح طلبان باید بالاخره با واقعیت ها روبرو شوند. این خبر توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شد.


داعش زمان نماز را تغییر داد!

یک منبع محلی در استان نینوای عراق از تغییر زمان نمازهای پنج‌گانه توسط تشکیلات داعش خبر داد. این منبع همچنین گفت: داعش مخالفان قوانین و دستورات جدید به ویژه امامان و مؤذنان مساجد را به شلاق تهدید کرده است. داعش زمان اقامه نمازهای پنج‌گانه را به مساجد مختلف ابلاغ کرده که بر اساس آن، زمان اقامه نماز حدود ۱۵ دقیقه با زمان‌های از پیش تعیین شده در تمامی استان‌های عراق متفاوت است. سایت خبری صراط این خبر را منتشر کرد.


ماجرای عکس فتح الله زاده و کشتی جنجالی

اخیرا از علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال عکسی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او و تعدادی از مسئولان ایرانی در آمریکا، مشغول تماشای مسابقه کشتی بانوان هستند.گویا این مسابقه، نمایشی بوده و در میدان تایمز نیویورک برگزار شده بود. فتح الله زاده به نزدیکانش گفته ماجرا از این قرار بوده که مسئولان برگزاری بازی های آنها را به سمت محل برگزاری مسابقه هدایت می کنند و ابتدا آنها تصور می کردند کشتی نمایشی بین آقایان است ولی در ادامه متوجه می شوند که دو کشتی گیر خانم روی تشک آمده اند. ظاهرا حتی یکی از دیپلمات های ایرانی هم که همراه آنها بود به این مسئله اعتراض کرد که مسئولان برگزاری بازی از آنها عذرخواهی کردند. گویا یک ایرانی تصویر علی فتح الله زاده را در همین لحظات شکار کرد که اتفاقا او لبخند به لب داشت و این عکس برای مدیرعامل سابق آبی ها کلی جنجال ساز شد. این خبر توسط خبرگزاری خبرآنلاین منتشر شد.


اقدام جالب رهبری در مراسم امروز

رهبر انقلاب صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه امام حسین(ع) درحالی سخنرانی خود را به صورت ایستاده ایراد فرمودند که از حضار خواستند جلوی جایگاه راحت بنشینند.در مراسم‌های نظامی این‌چنینی روال معمول بر این است که در هنگام سخنرانی فرمانده کل قوا، تمام حاضرین در میدان به حالت نظم نظامی و "خبردار" حضور می‌یابند و بیانات سخنران را می‌شنوند، با این حال در جلسه امروز مقام معظم رهبری پیش از آغاز سخنرانی خود با لحنی صمیمانه از حاضرین خواستند جلوی جایگاه جمع شده و راحت بنشینند.


ترکان دست احمدی‌نژادی‌ها را رو کرد

اکبر ترکان، مشاور حسن روحانی مدعی شد نامزدی احمدی‌نژاد تنها یک سرگرمی است و به زودی از رقیب اصلی روحانی رونمایی می‌شود. او در گفت‌وگویی در پاسخ به سوال «شاهد هستیم بعد از عید اقای احمدی نژاد سفرهای متعددی رفتند. اخیرا نیز به زنجان رفتند. به نظر شما، ایا ایشان تصمیمی برای ورود به انتخابات سال اینده را دارند ؟» گفت: شما از مردم کوچه و بازار بپرسید، ببینید شانسی دارند یا نه. خودشان هم می دانند رقیب روحانی، احمدی نژاد نیست، جناحی که میخواهد برای آقای روحانی رقیب بتراشد، کاندیدایش کسی دیگر است و احمدی نژاد تنها یک سرگرمی است؛ رقیب اصلی را بعداً رو می کنند. میخواهم بگویم اصولگرایان تندرو میخواهند برای آقای روحانی رقیب بتراشند. آقای احمدی نژاد برای سرگرم کردن طرفداران خودشان این سخنرانی ها را می کنند، کاندیدای اصلی ایشان نیست، بعدا رو می شود. او همچنین گفت که جلیل دیگر قصد کاندیداتوری ندارد و کاندیدای اصلی اصولگرایان شخصی است که به زودی از او رونمایی می‌شود. اکبر ترکان این حرف‌ها را در گفت‌وگو با انتخاب بیان کرده است.


شعار عجیب احمدی‌نژادی ها علیه هاشمی


انتقاد از رویکرد صدا و سیما به فرهادی و کن

عدم پوشش موفقیت سینمایی فیلم اصغر فرهادی در صدا و سیما موجب انتقادات فراوانی شده. از یک سو گبرلو مجری سابق برنامه هفت به این ماجرا پرداخت و صداوسیما را بازنده این ماجرا دانست و از سوی دیگر رسانه‌های مختلفی به این ماجرا پرداختندو از رویکرد صدا و سیما انتقاد کردند. خبرگزاری ایسنا در این خصوص نوشت: صداوسیمای ایران خبر موفقیت فیلم «فروشنده» در جشنواره فیلم کن را در سطح یک خبر معمول بازتاب داد. در حالی که شامگاه گذشته موفقیت فیلم «فروشنده» در بخش فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن، به خبری داغ و مسرت‌بخش در شبکه‌های اجتماعی و اغلب شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بدل شده بود، تلویزیون ایران به صرف اعلام خبری کوتاه در بخش‌های خبری‌ بسنده کرد. همچنین شبکه خبر با درج زیرنویس در میان سایر خبرهای سینمایی این شبکه، به اعلام این موفقیت بزرگ در سینمای ایران پرداخت. پیمان یوسفی هم در میان گزارش بازی قهرمانی جام حذفی اسپانیا میان تیم‌های بارسلونا و سویا، این موفقیت را به شهاب حسینی و اصغر فرهادی تبریک گفت. اما صداوسیمای ایران در حالی چنین رویکردی را برای اعلام خبر یک موفقیت ملی انتخاب کرد که لحظاتی پس از اعلام اهدای این جوایز به فیلم اصغر فرهادی، موجی از ویدئو و عکس از لحظات مختلف این رویداد مهم سینمایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد. همچنین برخی از شبکه‌های خبری فارسی‌زبان به واسطه برقراری ارتباط‌ زنده با محل برگزاری جشنواره کن، برگزیدگان این فستیوال را همزمان با برپایی مراسم اعلام کردند.


جوابیه وکیل موسویان به یک ادعا

روزنامه وطن امروز در شماره 1889 مورخ سوم خرداد1395 در صفحه اول خود تیتری درخصوص موکل (دکتر سید حسین موسویان) منتشر که مصداق بارز افترا و نشراکاذیب میباشد، بنابراین موکل حق تعقیب قضایی را برای خود محفوظ میدارد. این روزنامه در تیتر صفحه اول خود نوشته: "ادعای آمریکاییها مبنی به کمک 70 هزاردلاری به حسین موسویان برای تبلیغ توافق هسته ای". بدین وسیله به استحضار مردم شریف ایران میرساند که دکتر حسین موسویان از نیمه سال 1388 در دانشگاه پرینستون آمریکا به عنوان محقق فعالیت تحقیقی خود را آغاز و از همان ابتدا و تا کنون- صرفا -از دانشگاه پرینستون حقوق ماهیانه دریافت نموده و هیچ وجهی به جز حقوق مقرر دانشگاه به ایشان پرداخت نگردیده است. بنابراین ضمن تکذیب مطالب منتشره در روزنامه ذکر شده حق تعقیب برابر قوانین برای موکل محفوظ است.


هشتگ متوسلیان ترند شد

پس از سخنان وزیر دفاع درخصوص زنده بودن حاج احمد متوسلیان و اسارتش در چنگ رژیم صهیونیستی کاربران شبکه‌های اجتماعی با استفاده از هشتگ #freemotevaselian یاد او را زنده کردند و خواهان جلب توجه جهانی به وضعیت او هستند. در حال حاضر این هشتگ در حال ترند شدن است.


رودست سعدآباد به گردشگران خارجی

در حالی‌که سعدآباد بازدید از این مجموعه فرهنگی تاریخی را به مناسبت نیمه شعبان برای عموم رایگان اعلام کرده بود، روز گذشته (یکشنبه) به تمام بازدیدکنندگان خارجی بلیت فروخت و هزینه آن را بطور کامل دریافت کرد. چهارشنبه گذشته همزمان با روز جهانی موزه‌ها، بازدید از تمام موزه‌های کشور رایگان اعلام شد، ‌اما در این میان سعدآباد به خاطر میزبانی از رییس‌جمهور کرواسی تعطیل بود. این مجموعه‌ تاریخی به فاصله یک روز برای جبران مافات، با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بنا به دستور مدیریت مجموعه سعدآباد، به جهت ارج نهادن به همه احاد مردم شریف و فرهنگ دوست و بازدیدکنندگان محترم و فرهیخته کشورمان، روز یکشنبه دوم خرداد، به میمنت میلاد صاحب‌الزمان حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان، بازدید از کلیه موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد "رایگان" است.» با این حال در روز اعلام شده، تمام گردشگران خارجی که برای بازدید به این مجموعه تاریخی مراجعه کردند در حرکتی غافلگیرانه مجبور شدند بلیت بخرند. به نظر می‌رسد در تصمیم مدیریتی این بنای تاریخی، بازدیدکنندگان خارجی شامل هدیه روز نیمه شعبان نمی‌شدند. گردشگران خارجی روز یکشنبه وقتی به سعدآباد مراجعه کردند، با سیل جمعیتی مواجه شدند که شانس بازدید رایگان را داشتند، در حالی‌که آن‌ها باید به ازای ورود به محوطه سعدآباد، 15 هزار تومان می‌پرداختند و برای بازدید از هر کاخ، بلیت 8 و 15 هزار تومانی تهیه می‌کردند. ایسنا این خبر را منتشر کرده است.


شرط مشروعیت فعالیت همه مسئولان

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، با تاکید بر لزوم اطاعت و تبعیت محض همگان از ولی فقیه گفت: مشروعیت فعالیت همه مسئولان در گرو رضایت ولی فقیه است.آیت‌الله محسن اراکی در همایش «حوزه انقلابی، بیم‌ها و امیدها»، با تبیین شاخصه‌های حوزه انقلابی، انقلابی بودن را به معنای قدم برداشتن در مسیر تحکیم ولایت امیرالمؤمنین دانست و ولایت فقیه را در ادامه ولایت ائمه طاهرین(ع) ارزیابی کرد.وی پاسخگویی به نیازهای نظام در عرصه‌های مختلف را وظیفه حوزه‌های علمیه دانست و تصریح کرد: حوزه باید در ساحت‌های مختلف نیازهای نظام اسلامی را پاسخگویی کند و در این عرصه پیشگام باشد.دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، وظیفه حوزه‌های علمیه را حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه در پیدایش نظام اسلامی نقش بسیار مهم و منحصر به فردی را ایفا کردند و امروز نیز باید با تمام وجود در خدمت نظام اسلامی و نیازهای آن باشند و از آن حراست کنند. ا ین اظهارات را ایسنا منتشر کرده است.


ماجرای دستگیری عضو منافقین چه بود؟

25 اردیبهشت 1395، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا اعلام کرد که یکی از عوامل اصلی فاجعه 7 تیر توسط پلیس بین‌الملل در آلبانی دستگیر شده است که بعد از چند روز، مشخص شد که نام این تروریست، فهمیه اروانی بوده است.با گذشت چند روز، خبر دیگری رسید مبنی بر اینکه اروانی، آزاد شد و به ایران مسترد نمی‌شود.اینجا بود که انتقاداتی از ناجا مطرح شد که خبر دستگیری اروانی را عجولانه اعلام کرده و باعث سیاسی‌شدن موضوع و آزادی وی شده است.امروز یک مقام آگاه در نیروی انتظامی گفت که این تروریست، نه بعد از اظهارات سخنگوی ناجا که 10 روز قبل از آن، در آلبانی آزاد شده بود ولی به دلایلی، خبر آن توسط ناجا با این تأخیر زمانی اعلام شد.انفجار 7 تیر 1360 که به شهادت ده‌ها نفر انجامید، توسط سازمان مجاهدین خلق (منافقین) رخ داد. بعد از آن، جمهوری اسلامی از طریق پلیس بین‌الملل، عوامل این حادثه تروریستی را تحت تعقیب قرار داد و نیروی انتظامی موظف به پیگیری موضوع شد.طبق مقررات اینترپل، در بازه‌های زمانی مشخص، اینترپل نام برخی متهمان را مورد بررسی مجدد قرار می‌دهد و برخی را از فهرست افراد تحت تعقیب حذف می‌کند. با این حال، پلیس ایرابا حضور در نشست‌های تخصصی پلیس بین‌الملل و ارائه مدارک، در تمام این سال‌ها کوشید نام اروانی و دیگر متهمان حوادث تروریستی ایران را در فهرست افراد تحت تعقیب اینترپل حفظ کند که موفق هم شد و نهایتا نیز کار به دستگیری یکی از عوامل اصلی حادثه 7 تیر رسید که این پیگیری و ممارست جای تقدیر دارد ولی با این حال، عدم همکاری دولت‌های اروپایی که همواره ادعای مبارزه با تروریسم دارند، باعث شد که این تروریست پس از بازداشت، آزاد شود.عصر ایران این خبر را منتشر کرده است.


آمار جدیدی از تعداد اعضای فراکسیون امید

محمدرضا تابش در گفت وگویی، در پاسخ به انتقادهای مطرح شده از هیات رئیسه این فراکسیون اظهار داشت: اعضای فراکسیون امید از همان ابتدا این نظر را داشتند که ترکیب هیات رئیسه باید ترکیب فراگیری باشد و اگر این مسئله اتفاق می‌افتاد، خیلی بهتر می‌بود.عضو هیات رئیسه فراکسیون امید افزود: وقتی نتیجه آرا مشخص شد، بنده و یکی دیگر از دوستان پیشنهاد دادیم که از هیات رئیسه کناره گیری کنیم تا یکی از برادران اهل سنت و یا یکی از نمایندگان زن در ترکیبهیات رئیسه قرار بگیرند.رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس هفتم و هشتم افزود: با توجه به آنکه ترکیب معرفی شده، ترکیب موقتی برای زمانی تقریبا یک‌ماهه بود نظر دوستان این بود که انتخابات به روش دموکراتیک انجام شده و این نتیجه حاصل شده و بهتر است از همان ابتدای کار این روش دموکراتیک را به هم نزنیم؛ با این حال این باور در ذهن همه وجود دارد که موفقیت وقتی حاصل می‌شود که همه اقشار و آحاد و گروه‌ها احساس مشارکت در امور بکنند و اطمینان دارم در ترکیب هیات رئیسه دائمی فراکسیون این نقایص اصلاح خواهد شد.تابش در پایان تصریح کرد: در اساسنامه موقت حضور ۹ نفر در هیات رئیسه فراکسیون امید پیش‌بینی شده است و احتمالا فراکسیون با حضور بالغ بر۱۳۰ تا۱۴۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم تشکیل خواهد شد. ایلنا این گفت و گو را منتشر کرده است.


بازگشت محمد رویانیان به پرسپولیس !

رویانیان که به مدت دو فصل عضویت در هیات مدیره سرخپوشان را به عنوان مدیرعامل برعهده داشته، اکنون رایزنی عجیب و جالب توجهی را برای در اختیار گرفتن این مجموعه آغاز کرده است و گفته می شود در مذاکرات خود وعده هایی جالب در این رابطه داده است.او به همراه فرد دیگری با حضور در هولدینگ ها و شرکت های معتبر با دادن آفرهای جالب توجه سه نوع همکاری برای حضور در راس پرسپولیس را ارایه داده است که از این جمله می توان به اسپانسرینگ، شراکت و مالکیت 2 الی 5 ساله نام برد!رویانیان که بعد از جدایی از پرسپولیس و با توجه به تضاد سیاسی با دولت جدید فعالیتی در حوزه ورزش نداشته اکنون با این شیوه که مشخص نیست بر پایه کدام پشتوانه چنین وعده ای را ارائه می دهد.او که پیش از این با حضور در مجموعه SIS و عقد قرارداد مشترک با پرسپولیس، برند این باشگاه را برعهده گرفته بود، بعد از خروج از جمع پرسپولیس این قراردادش نیز لغو شده بود چون با حضور در دو طرف ماجرا نمی توانست اقدام به عقد چنین قراردادی کند. این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل