بازدید 65626

مرگ تلخ مادر جوان در نزدیکی پل عابر پیاده +فیلم

هنوز خانواده این مرحوم با شوک ناشی از این رویداد کنار نیامده بودند که با خبر شدند، برخی رسانه ها خبر از خودکشی این مادر جوان داده و روایت کرده‌اند که این مرحوم مرگ خودخواسته را با پریدن از بالای پل عابر پیاده به انجام رسانده است؛ داستانی که فیلم ضبط شده از حادثه کذب بودنش را ثابت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 24 May 2016
مادر جوانی که در تاریکی شب متوجه اختلاف ارتفاع دو خیابان نشد و به مسیر خودروهای عبوری سقوط کرد، بر اثر برخورد با خودروی عبوری به شدت مصدوم شد و دست از جهان شست تا برخی رسانه ها خبر خودکشی وی را روی خروجی شان قرار دهند!

به گزارش «تابناک»، در این حادثه که چند روز پیش در منطقه‌ای در شمال شرق تهران، در خیابان استقلال، نزدیک به تقاطع خیابان سراج رخ داد، مادر جوان که فرزند سه ساله و خواهر شانزده ساله‌اش همراهی اش می‌کردند، قصد عبور از عرض خیابان را داشت که به دلیل ناآشنایی با اختلاف ارتفاع زیاد دو سوی خیابان و تاریکی شب، به مسیر تردد خودروهای عبوری سقوط کرد.

محل حادثه با ستاره مشخص شده است
محل حادثه با ستاره مشخص شده است

سقوط این خانم 23 ساله همزمان می‌شود با عبور خودروی شاسی بلندی که با سرعتی بالغ بر هشتاد کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود و در نتیجه، حادثه ای تلخ رقم می‌خورد؛ تصادفی دردناک که با فرار راننده از محل حادثه بر تلخی های آن افزوده می‌شود.

این در حالی است که علاوه برفرار راننده، نیروهای اورژانس نیز در رسیدن به محل رویداد رکوردی مرگبار رقم می‌زنند و تاخیری 45 دقیقه ای ایشان در رسیدن به خانم مصدوم، در نهایت موجب کوچ ابدی این مادر می‌شود. در شرایطی که از محل وقوع حادثه تا بیمارستان الغدیر، چند دقیقه بیشتر فاصله نیست؛ اتفاقی تلخ که البته پایان ماجرا نیست.

هنوز خانواده این مرحوم با شوک ناشی از این رویداد کنار نیامده بودند که با خبر شدند برخی رسانه ها خبر از خودکشی این مادر جوان داده‌اند و روایت کرده‌اند که این مرحوم مرگ خودخواسته را با پریدن از بالای پل عابر پیاده به انجام رسانده و پس از سقوط با یک خودرو نیز تصادف کرده است. ادعایی کاملا کذب که تصاویر دوربین مدار بسته یکی از مغازه ها در مجاورت محل رویداد برای رد کردنش کافی به نظر می‌رسد.

تعداد بازدید : 436
دانلود

آن گونه که در این فیلم می‌شود دید، حادثه رأس ساعت نه و نیم شب در حالی رخ داده که خانم جوان قصد عبور از عرض خیابان را داشته و تا میانه راه هم پیش رفته بوده که ناگهان از ارتفاع زیادی که میان دو مسیر رفت و برگشت وجود دارد سقوط می‌کند و رویدادِ تلخ رخ می‌دهد. رویدادی در فاصله حدود هفتاد متری از پل عابر پیاده که اگر سرعت خودروی عبوری کمتر می‌بود، احتمال داشت به مرگ زن جوان منجر نشود.

این در حالی است که بر اساس فیلم ضبط شده از حادثه، مقام قضایی به پلیس دستور داده که تمامی دوربین های ترافیکی و امنیتی در محدوده محل سانحه بررسی شوند تا مالک خودروی شاسی بلند سفیدی که با مرحوم تصادف کرده و از محل گریخته، شناسایی و دستگیر شود. بماند که هنوز برای بازماندگان و خانواده آن مرحوم این پرسش بی پاسخ مانده که دلیل تأخیر بسیار زیاد اورژانس در رسیدن به محل این سانحه خونین چیست؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۸۰
چون راننده امبولانس داشته شام را می رسونده که سرد نشه واز دهن بیوفته مگه جون انسانها براشون مهمه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
متاسفانه خود این مرحوم هم تا حدود زیادی مقصر هست چراکه اگر از پل عابر استفاده میکرد هیچکدام از این اتفاقات نمیافتاد.
یک بختیاری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
یا شایدم در مسیر تهیه یک ورق استامینوفن ساده برای بیمارستان بوده.
چون بر اساس طرح جدید، رانندگان با امبولانس برای تهیه یک ورق قرص سرماخوردگی یا استامینوفن یا آنتی هیستامین هم که شده باید راهی داروخانه های بیرون بشن و اون رو تهیه کنن و برگردن. حالا این وسط اگه مورد اورزانسی پیش بیاد خدا میدونه چی میشه.
ماشاالله آمبولانس سالم هم که به وفور! وجود داره.
این کشور از تنها و تنها چیزی که داره رنج میبره قحط الرجال و سوء مدیریته و نه هیچ چیز دیگری
این روزها کارمان شده خواندن خبرهای تلخ
راننده اصلا متوجه نشد..فرار نکرد.فیلم رو ببینید..حتی از سرعت خودش کم نکرد و این یعنی اینکه متوجه نشد.چون از روش رد شد
پاسخ ها
داوود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
کاملا درسته، راننده امکان دیدن اون مرحومه را نداشته ولی باید کنجکاو می شد که چرا خودرو ناگهان از روی چیزی رد شده در حالیکه قبلا دیده نشده بود.
بهرحال با وجود نزدیک بودن به پل عابر پیاده به نظر من تنها مقصر حادثه خانم جوان بوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
پس باید گفت راننده حالت عادی نداشت و شاید تحت تاثیر مواد بود. چون شما برخورد پرنده در حد کنجشک را هم به اتومبیل خود حس میکنی و متوجه می شوی.
این وسط از قصور و بی فکری شهرداری هم می نوشتید؟
یعنی چی که بر روی دیوار حفاظ یا مانع قرار ندادند تا از چنین حادثه ای جلوگیری کنند.
من خواهش می کنم پیگیری کنید خیابان های غیراستاندارد و نبود نور در شب و ... از عوامل ایجاد حادثه بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
شهرداری از نظر مقصر بودن در درجه اول می باشد چطور برای گرفتن انواع عوارض و تغییر کاربری پیشتازه ولی برای روشنایی و حفاظ کوتاهی میکنه؟
اورژانس عادتش هست!
بازهم نقش بیمارستان و امداد واقعا انسان بودن مهم می باشد
خیلی ناراحت کننده هست... کاش کمی روی فرهنگ استفاده از پل عابر و رعایت سایر مقررات هم برای عابرین و هم رانندگان کار بشه
یان حادثه خیلی دردناک است.
ولی خداوکیلی راننده چه تقصیری داره؟؟؟؟؟؟؟
هر کدام از ما نیز اگر جای راننده بودیم، دقیقا همین اتفاق می افتد. حالا بدبخت راننده که باید تاوان ماجرا را بدهد تا قضیه فروکش کند.
سهل انگاری از شهرداری است که برای این قسمت فنس فلزی نگذاشته.
اورژانس ایران ول معطلی!
اینجوری که خبر کار شده بنظر هیچگونه مانع یا علایم هشدار دهنده از سوی شهرداری یا راهنمایی و رانندگی در محل قرار داده نشده. بنابراین نباید از قصور احتمالی و مسولیت این دو ارگان نیز غافل شد.
تو این مملکت تنها چیزی که مهم نیست جان آدمیزاد هست و مسوولان دغدغه های مهمی همچون تار موی خانم ها و گشت نا محسوس دارند
قطعا شهرداری باید پاسخگو باشه که چرا ایمنی منطقه تامین نشده. نرده ای، حصاری چیزی. این واقعه تکرار خواهد شد اگر وضعیت خیابان به همین صورت باقی بماند.
واقعا ایا شهرداری و متولیان در عدم نصب علایم هشدار بی تقصیرند چرا نرده یا حفاظ لازم و روشنایی کافی و جود ندارد
واقعا متاسفم برای اینکه چیزی که در کشور ما برای آن ارزش قائل نیستند جان انسان هاست.متاسفانه خیابان های تاریک که بهتره شهرداری هزینه ای که برای گل کاری و تزیین شهر خرج می کنه صرف روشنایی خیابان های تاریک کنه.دیگه خود افراد هستند که تصمیم می گیرند از عرض خیابان رد بشوند ویا با بچه ۳ ساله پله های غیر استاندارد را بالا بروند.چند سال پیش بود که شاهد سانحه دلخراش کودکی در پل هوایی مجهز به پله برقی بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
نه عزیزم پیمانکارای اشنا کار میخانم یه روز گل میکارن روز دیگه خشک شده باز همین کار تکرار میشه
اینطور که فیلم نشان میده راننده متوجه افتادن زن که همزمان با رسیدن ماشین بوده نشده
آقا ما بالاخره داستانو نفهميديم!!!!
خدا رحمت کند .ولی در این بین شهر داری هم باید این اختلاف ارتفاع رو ایمن می کرد.
کارکرد اورژانس تهران قابل دفاع نیست چرا تاکنون اقدامی نشده چرا مشکل توسط وزیر بررسی نمی شود و نامبرده فقط کار تبلیغاتی می نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
خب برادر جان اصلاح امورهزینه بر است و به صرف پول احتیاج دارد. آقای وزیر تازه از زیر بار تعهداتش به همکاران پزشک خود بیرون آمده. بزارید یه نفس بگیره. ضمنا خزانه هم پرو پیمون بشه. ایشان حتما برنامه داره براش. ولی باز فردا نگید ای بابا هزبنه ها رفت بالا. اورژانس چرا اینقدر گرون شد و چه وچه!!
با ابراز همدردی و تاسف با خانواده مرحومه ...



حالا که چی ؟؟!

دوستان چه بخواهند و چه نخواهند آمار خودکشی بالاست ...


فقط از زمانی بترسند که آمار خودکشی (مثل آمار طلاق که از ازدواج فراتر رفت) از آمار زندگی سبقت نگیرد ...
همه بدشانسی ها با هم.
خدا بیامرزدش
اختلاف ارتفاع؟
بهر حال خانمه مقصره حادثه هستش
تابلو برای اختلاف ارتفاع نصب بوده ؟!
چرا همه اش مردم رو مسوول بی عرضگی مسوولین می دونید . تابلو ندارد فردا هم دوباره تکرار می شود.
پرسش اصلی باید این باشه که چرا مردم ما فرهنگ استفاده از پل عابر رو ندارن. خیلی زحمت داشت از پل عابری که همون نزدیکی بود استفاده میکردن؟
فیلم را دیدم. خودرو هم مقصر نبوده احتمالا شوکه شده است و نتوانسته تصمیم درستی بگیرد. آخه متوفی طوری افتاد زیر ماشین که حتی اگر سرعت این ماشین 20 کیلومتر هم بود نمی شد کاری کرد. دقیقا افتاد جلوی ماشین یه 10 متر حتی اگه فاصله داشت یه چیزی
خدا روح آن مرحومه را شاد کنه و صبر بده
ولی بازماندگان باید بدانند که اینجا اسمش ایران است
خداوند رحمتشون کنه ولی وسیله نقلیه کاملا بی تقصیره . بنده بیست سال افسر کارشناس تصادفات در تهران بزرگ بودم و ازین قبیل حوادث در اثر بی توجهی عابر زیاد پیش اومده که متاسفانه همه سعی داشتن راننده را محکوم کنند.
امان ازین ملت یاوه گو.....
بعد تو وایستادی فیلم میگیری بعد میگی یک مرد پیدا نمیشه
شهرداری مقصره ، باید اقدام به نصب دیواره میکرد تا عابرین ناآشنا در تاریکی به مشکل برنخورن ، تسلیت میگم به خانواده مرحومه
حرف مفت نزنید. سرعت کمتر ار 80 کیلومتر؟!!!
پل عابر در هفتاد متری بوده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
شما سواره ها حال پیاده ها رو نمیفهمین!
قابا توجه 137 و 1888 شهرداری و سازمان فنی و عمرانی شهرداری که هرچی بهشون پیامک و ایمیل و تلفن می زنیم ترتیب اثری نمیدن
خدا مرحومه را رحمت كنه فكر نميكنم هشتاد سرعت زيادى باشه و راننده مقصر باشه هر چند نميبايد راننده بدليل ترس از محل حادثه فرار ميكرد امان از بى توجهى عابرين پياده
خدا رحمتش کنه..... به نظر من مقصر خودش بوده اونم با وجود پل عابرپیاده و بی احتیاطی خودش باعث عزادار شدن خانوادش شد. اون راننده بیچاره هم مگه کفه دستشو بو کرده بود.همانطور که تو فیلم مشخصه تو اون فاصله حتی اگه سرعت 60 تا هم میرفت هیچ مجال عکس العمل نبوده. چه بسا شاید اصلا متوجه برخورد نشده باشه. بیایم بجای اینکه راننده رو همیشه مقصر بدونیم. عابر بی احتیاط رو هم مقصر بدونیم
راننده بدبخت کاری نمیتونست بکنه!
دلیل عدم انحصار حفره هم بیان شود و عدم وجود روشنایی یا حداقل تابلو خطر سقوط!!!
فکر کنم یارو اصلا نفهمید
باز هم اورژانس و امداد را با تمام تعریفش درک کردیم
امداد یعنی دیر رسیدو به موقع نرسیدن البته در تمایم موارد این نوع امداد همینجور خدمات میدهد مثلا امداد خودرو و ..........
خدایا خودت به دادمون برس که دادرس واقعی تویی
پل عابر همون بغل، دیوار به اون بلندی هم گذاشتن که مردم بفهمن رد نشن، عقل سلیم میگه تقصیر خودشه اومده ژانگولر بازی دربیاره عوض 4 تا پله بالا رفتن از پل عابر، خودکشی غیر مستقیم کرده و تقصیر خودش هم هست.
این ها را به شهرداریها بگوئید دیگر کم کاری بس است
اون خانم بایدازپل عابراستفاده میکردمقصرخودشه.
طبق معمول تابناک تقصیر رو گردن جامعه پزشکی انداخت!!!
ببخشید راننده چه تقصیری داشته؟ چرا باید وسط پل شکاف داشته باشه؟ علت اصلی مردن سقوط از ارتفاع بوده !!
راننده بیچاره بد شانس ترین موجود بوده اینجا
یک خانواده بی مادر یعنی یک عمر نگون بختی چرا؟

خدا باعث بانیش رو امروز قبل از فردا به جهنم واصل کنه
خدا رحمتش کنه.اما راننده بی تقصیره چون فاصله افتادن اون خانم و رسیدن ماشین یکی دو ثانیه بیشتر نیست. اما هیچ توضیحی در مورد اینکه چجوری از روی پل پایین افتاده نوشته نشده.
حالا اگر می خواهید یک طوری کار کنید که خانواده مرحوم پول بیمه رو بگیرند حرفی نیست ولی خداییش نه سرعت ماشین زیاد است و نه مجالی برای اینکه ببینه از روی چیزی می خواهد رد بشود چون کاملا پشت سر یک ماشین در حال حرکت است و در لحظه که مرحوم می افته اونم از روش رد می شه و به احتمال زیاد که ما هم عادت داریم به این خیابان های تهران با این شهرداری گل و بلبل فکر می کنه که از روی یک بالشتک رد شده ...
آقای قالیباف اینم یکی دیگه از شاه کارهاتون ....
یعنی خانمه این همه اختلاف ارتفاع و نفهمید؟ حالا اختلاف ارتفاع و نفهمید عبور لحظه به لحظه ماشین ها روچی
هر روز یک بی برنامگی جدید از کشوری بی برنامه
شهرداری مقصره
من نمی دونم مقصر دقیقا کی بوده ولی می دونم اون راننده اگه سرعتش ده کیلومتر هم بود باز اون خانوم رو زیر می گرفت . شما اگه توی یک لحظه یک نفر بیفته جلوی خودروتون می تونید ترمز کنید؟
هر چقدر هم که تاریک بوده نور خودروهای عبوری اختلاف سطح رو نشون می داده
کاملا مشخصه که خودکشی کرده
امیدوارم اون هایی که فکر میکنن راننده مقصر هست از این بلا ها سرشان بیاد تا ببینن در آن تاریکی چه خاکی تو سرشون بکنن . یک جو انصاف هم چیز خوبیه که ندارن ! شهر داری به علت نگذاشتن گارد ریل مقصر اصلی هست و بس !
چرا همه اش به اورژانس گیر میدید تو این تهران کوفتی با این همه کمبود نیرو و ترافیک مزخرف صدتا دلیل میشه اورد که چرا آمبولانس دیر کرده.
مگه میشه یارو نفهمیده باشه یه سنگ ریز می ره زیر ماشین صدای بلندش معلومه ، از بی وجدانی طرفه که فرار کرده شاید اگه اون وايساده بود شاید زنده ميموند.
اون خانم باید از پل عابر استفاده می کرده.. تقصیر راننده نیست
منابع اورژانس کمه یه زمانهایی هست تا 1 ساعت تو ماموریتن من اورژانسی نیستم ولی ازروند کارشون اطلاع کامل دارم باور کنید تقصیر اونا نیست محض اطلاعتون تمام آمبولانسها به جی پی اس مجهزن
شهرداری مسئول است،هزار جور تبلیغ و خود نمایی به در و دیوار شهر نصب می کنند ،می میرند مواضع خطر را ایمن کنند؟
اینکه از آسمون یک آدمی بیافته جلوی ماشین شما اونهم توی تاریکی شب اونهم جایی که اصلا محل عبور عابر نیست آیا راننده مقصر میشه؟!!!!!
قرار دادن لحظه مرگ يك انسان كه ديگران تماشا كنند چه توجيهي ميتواند داشته باشد از تابناك بعيد است
خدا رحمتش کنه برا من که فیلم باز نشد .به هرحال خودش مقصر بوده نباید از خیابون رو میشد .برا اورژانس مملکتمونم باید گفت متا سفیم
بازپرس محترم بجای اینکه شهردار منطقه رو احضار و بازجویی کنه و یا خود مرحومه رو بخاطر عبور از عرض بزرگراه در حالی که 70 متر اونطرفتر پل عابر پیاده بوده مقصر بدونه دنبال راننده بیچاره سواریه که با سرعت مجاز داشته میرفته و این خانوم ناگهانی جلوی ماشینش سبز شده(بزرگراهی با سرعت مجاز کمتر از 80 کیلومتر در تهران نداریم). رعایت عدل و انصاف هم خوب چیزیه! فقط دنبال یک متهم راحتتر هستیم که تقصیر رو گردنش بندازیم، مرحومه که مرده، شهرداری هم که گردن کلفته، میمونه راننده بیچاره سواری!
باید از شهرداری شکایت شود
ینی این روزا با این درد ها و مشکلات مردم روزی نیست اشک نریزم و بقض نکنم .بعضی ه چقدر بزدل و نامردن
حتی توی شهر ما شاهرود اوضاع ترافیکی آنقدر خرابه که از خیابان رد شدن بعضی اوقات مثل عملیات انتحاری میمونه. اول از همه باید برای راننده های فرهنگ سازی بشه ه بفهمن اولویت با عابر پیاده است و نه یک اتاق آهنی
قسمت دردناکتریش ماشینایی که از کنار بدن اون بنده خدا رد میشن و توجهی نمیکنن :(
مقصر اصلی خیابان هاو جاده های غیر استاندارد است که مسولین باید بازخواست شوند نه راننده یا عابر نگون بخت .
«مادر جوان که فرزند سه ساله و خواهر شانزده ساله‌اش همراهی اش می‌کردند» به نظر مي رسد تنها بودند چرا كه اگر خواهرزاده و بچه اش همراهش بودند كاري مي كردند و در فيلم مشخص نيستند؟
به نظر من باید دلیل سقوط بنده خدا جدی گرفته بشه، تا دیگه تکرار نشه
راننده بدبخت چیکار میتونست کنه...
من نمیفهمم چه طوری از رو پل افتاد چرا واضح نگفتید
مقصر اول خود مرحومه
مقصر دوم شهرداری جهت نگذاشتن فنس
مقصرسوم اورژانس جهت دیر رسیدن
فرد بدون تقصیر راننده خودرو
اين یعنی قسمت
یعنی اجل
یعنی مرگی که پرسه می زند
یعنی هزار و يک علت برای ختم يک زندگی
...
اين هزار معنا می دهد ...
راستش خدا نکند برای کسی پيش بيايد
خواهشمندم از هموطنان ومخصوصا ازکسانی که این مرحومه را می شناختند قضاوت بی جانکنند وبجای مرحم بودن نمک روی زخم باز باندگان نپاشند . من همسر وخانواده این فرد را می شناسم . آنها زندگی خوبی با هم داشتند. از راننده ای هم که شاید بی تقصیر این عمل را انجام داده خواهش میکنم جهت آرامش وجدان خودش و فرهنگ سازی، خودش را معرفی کند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر