بازدید 5864

عملیات مقاومت سوریه در اطراف شهر «تدمر»

نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در عملیاتی محدود در اطراف شهر «تدمر» موفق شدند شعاع امنیتی بیشتری برای فرودگاه تدمر ایجاد کنند.
کد خبر: ۵۹۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 24 May 2016
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در عملیاتی محدود در اطراف شهر «تدمر» موفق شدند شعاع امنیتی بیشتری برای فرودگاه تدمر ایجاد کنند.

به گزارش tارس، بعد از آرامش چند روزه در شرق استان حمص، از ظهر امروز نیروهای سوری و نیروهای مقاومت عملیات جدیدی در حومه شرقی شهر «تدمر» آغاز کردند و موفق شدند مزارع حد فاصل ایستگاه سوم تا فرودگاه شهر تدمر را که حدود 4 کیلومتر مربع وسعت داشت را پاکسازی کنند.

به گزارش فارس، تروریست‌های داعش از ترس حملات توپخانه‌ای و موشکی مقاومت به سمت آراک فرار کردند اما در جریان درگیری‌ها بیش از 35 تن از تروریست‌های داعش در عملیات کشته یا زخمی شدند.

هدف از عملیات امروز امن کردن بیشتر فرودگاه تدمر بوده است و نیروهای سوری و مقاومت قصد دارند با امن تر کردن محیط فرودگاه تدمر از این فرودگاه برای عملیات‌های آینده استفاده بیشتری کنند اما در حالت کلی هدف نهایی عملیات رسیدن به منطقه آراک واقع در شرق تدمر می‌باشد.
به گزارش فارس، از حومه شرقی شهرک «القریتین» نیز خبر می‌رسد که در ادامه پیشروی نیروهای سوری و مقاومت در طی دو روز گذشته، نیروها موفق شدند ساعتی قبل تعدادی از خاک ریزهای تروریست‌های داعش را در ارتفاعات شرقی کوه راهبردی «خنیزیر» واقع در شرق شهرک القریتین از تسلط تروریست‌ها خارج سازند و هدف از این عملیات جلوگیری از حملات مجدد تروریست‌های داعش به شهرک القریتین می‌باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان