بازدید 15319
در صد و نود ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

دعوت فله ای به آزمون دکتری/ پشت پرده مافیای واردات برند ها به کشور/ دوستی "خاله خرسه" در حق پارک چیتگر

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: حقوق‌های میلیونی و متخصص‌های غایب،جنگ زباله‌ها و جنگل‌های گیلان را بشنوند.
کد خبر: ۵۹۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳ 25 May 2016
«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در صد و نود و ششمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

حقوق‌های میلیونی و متخصص‌های غایب   

پارگ جنگلی چیتگر و دوستی خاله خرسه

جنگ زباله‌ها و جنگل‌های گیلان     

پشت پرده مافیای واردات برندهای خارجی به کشور

دعوت فله ای به آزمون دکتری


تعداد بازدید : 10

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت 128

دانلود با کیفیت 64

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
19 سال پيش ، همين حوالي بود ، أتوبوس تيم ملي المپياد رياضي ايران كه از اهواز عازم ِ تهران بود به دليل نقص فني در ترمز به دره سقوط كرد.آرمان بهراميان برنده مدال نقره المپياد جهاني رياضي و مدال طلاي المپياد فيزيك ، رضا صادقي برنده مدال طلاي المپياد جهاني رياضي و ٧ عضو ِ ديگر تيم ملي المپياد ايران ، در ٢٠ سالگي، به خواب ِ أبدي رفتند.در آن حادثه مرگبار يك نَفَر زنده ماند.
١٨ سال بعد همان يك نَفَر برنده جايزه فليدز يا همان نوبل ِ رياضيات شد. و همين چند روز پیش،
همان يك نَفَر به طور رسمي به عنوان دانشمند نخبه ي رياضيات در قرن ٢١ به عضويت آكادمي ملي علم درآمد.
و نامش در كنار آلبرت آينشتاين، ايزاك نيوتن و مارك فيشر قرار گرفت.«مريم ِ ميرزاخاني » ، اولين زن برنده نوبل رياضيات ، به عنوان اولين ايراني، به عضويت آكادمي ملي علم درآمد و نشان ِ "دانشمند ماندگار " را دريافت كرد.!!!!!!!
بله ایران سرزمین نخبه کشه اگه اینجا مونده بود الان فوق فوق یه کارمند ساده بود اونم با پارتی!!
دانشگاه ازاد فله ای امسال دعوت به دکتری نموده و واقعا ابروی ما هم که انجا به سختی درس خواندیم برده است. اینقدر بی بند باری و بی حساب و کتابی برای چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
با سلام این تقصیر دانشگاه آزاد نیست. مقصر سیاست آموزش پروش و وزارت علوم هست که دانشگاهها خودشان را بنگاه اقتصادی کرده اند نه محل تحصیل علم
hn
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
باسلام،اینطورکه گفتیدنیست،بنده خودم ازمطالعه وامتحان دکتری حقوق راضی بودم ولی مردود شدم، به نظربنده شایدرشته های کم متقاضی وضعیت جذب بهتری داشت.
ناشناس
| Italy |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
عزیزم فقط دانشگاه آزاد نیست همه جا همینطوریه، دولتی که ادعا میکرد شایسته سالاریه داره شدیدا حزب گرایی میکنه حتی برای پذیرش دانشجو
سال82نفرششم وزارت علوم شدم اما پارتی بازی کردن نفرهشتم رو ثبت نام کردن!! منم که شدیدا مشکل ملی داشتم رفتن پی سربازی!!اینو بگم که اکه دوران دبیرستان مدرسه جنوب شهرما ریاضی فیزیک داشت و من رفته بودم الان یه نخبه بودم!!!اگه کشی هم رفته بودم الان یک مدال طلای جهانی داشتم!!!! اما راضی ام چون هرکاری میرم سریع پیشرفت می کنم و الان در کارم یک هستم و قسمت ما این بود الهیییییی شکر
مگه دانشگاه های دولتی بهتر است
در دانشگاه ما 34 نفر برای دکتری تاریخ دعوت شده اند
بعد چهار استادی که قرار است از اینها آزمون بگیرند سه نفرشان را من می دانم
دانش کهنه و اندک درباره همین رشته دارند
در کلاس های ارشد یا روضه می خوانند یا روخوانی از روی کاغذ
ورود به دکتری راحت تر از پیدا کردن یک خانه برای خرید شده!!! چوب حراج به علم برای آنهایی که با شب زنده داری و دود چراغ مدرک گرفتند، قابل قبول نیست!
چرا کسی جلوی دانشگاه آزاد را نمیگیرد............
تا
عزیزم. دانشگاه ازاد و دولتی سیاستشون در قبال تحصیلات تکمیلی یکیه. وقتی رتبه ۷۵۰ شیمی در دکترا را دعوت به مصاحبه در دوره روزانه دانشگاه دولتی میکنند. و هزاران مدل ازین. این یعنی اقاجان کار نداریم بیایید تحصیلات تکمیلی تا بیکار در جامعه نچرخید. حتما شنیدید که برای فارغ التحصیلان دوره دکترا هم صندلی خالی برای هیات علمی نیست چنانچه حدود ۶۰۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دکتری بیکارن و مجبورن به کارهای و مشاغل کاذب روی بیارن. پس ازاد و دولتی و پیام نور و پردیس و حتی مکاتبه ای از راه دور در این حالت هیچ تفاوتی ندارد.
متأسفانه دانشگاه هایی مثل دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و پردیس های بین الملل دانشگاه های دولتی چوب حراج به مدارک و عناوین دانشگاهی زده اند
جالبه در دانشگاه ازاد به سختی درس خواندید ؟ خنده داره ؟ پس دانشگاه های معتبر مثل شریف را چه میگویید ؟ هاروارد چی ؟
با عرض سلام .کار دانشگاه ازاد قابل تقدیره .می رفتند خارج و ارز مملکت را بهتر بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها