بازدید 3924
۲

3 سال زندان به خاطر بوق شیپوری

کد خبر: ۵۹۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 25 May 2016
راننده یک وانت پیکان بیش از 3 سال است که به خاطر زدن یک بوق شیپوری در زندان به سر می‌برد.

به گزارش ایران، خبرنگار تسنیم در شرح ماجرای این بوق شیپوری که باعث سکته یک مرد سالخورده شده نوشته: «موسی – الف» راننده پیکان وانت برای تأمین معیشت پنج سر عائله‌اش در یکی از آژانس‌های حمل بار و مسافر کار می‌کرد.

 این مرد در یکی از روزهای اسفند سال 90 هنگامی که  در چهارراه یکی از خیابان‌های تهران پشت چراغ توقف کرده بود با زدن بوق شیپوری خودرو‌اش خواست خودروهای جلویی را متوجه چراغ سبز چهارراه کند. اما مرد 79 ساله‌ای که جلوتر از او پشت فرمان نشسته بود با شنیدن صدای گوشخراش بوق شیپوری وانت شوکه شد و در اثر سکته قلبی پشت فرمان جان سپرد.

با شکایت فرزندان پیرمرد، وانت (موسی) تحت تعقیب قرار گرفت. از آنجا که پزشکی قانونی علت مرگ پیرمرد را ایجاد استرس ناشی از بوق شیپوری او تشخیص داده بود، موسی در دادگاه به پرداخت بخشی از دیه کامل یک مرد محکوم شد.

اما او حالا سه سال است که به خاطر ناتوانی مالی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و همسر و فرزندانش روزهای بسیار سختی را  می‌گذرانند. حالا این مرد چشم انتظار یاری نیکوکاران است تا با رهایی از زندان به آغوش خانواده بازگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چشم یاری نیکوکاران؟!
روزانه ده‌ها نفر را مورد آزار قرار داده و یک نفر را هم که به کشتن داده است. او مستحق ترحم است؟! کار او متفاوت است با کسی که طی یک تصادف و بدون تقصیر موجب کشتن یا نقص عضو کسی شده. او همواره مشغول آزار شهروندان بوده است.
79 ساله چرا رانندگی میکنه!! به نظر من باید برای رانندگی یه محدودیت سنی باشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها