بازدید 9674
سوژه

فدراسیون به فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی داد!/محصص چه کاره است؟

محصص به فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌ملی در رده‌های پایه را داده است که البته او هنوز پاسخی به این پیشنهاد مهم نداده است. این در حالی است که محصص چنین اختیاری ندارد و وظیفه انتخاب مربی برای تیم های پایه کمیته جوانان است(!) محصص مسوولیتی در عزل و نصب مربیان رده های پایه ندارد و احتمالا همان گمانه زنی برای گرفتن مدرک به واقعیت نزدیک تر است.
کد خبر: ۵۹۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۸ 26 May 2016
این روزها جلسه بازیکن سرشناس باشگاه استقلال با  عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال حرف‌وحدیث‌های زیادی را درست کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، چند روز پیش فرهاد مجیدی به همراه برادرش جلسه‌ای را با مرتضی محصص در فدراسیون فوتبال برگزار کرد. در پایان این جلسه عده‌ای گمانه‌زنی کردند که او برای اینکه مجوز مربیگری در لیگ‌برتر را اخذ کند، این جلسه را با محصص برگزار کرده اما ادعا می شود ماجرا اینطور که عنوان شده نیست.

در این جلسه که حدود 40 دقیقه طول کشید محصص به فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌ملی در رده‌های پایه را داده است که البته او هنوز پاسخی به این پیشنهاد مهم نداده است. این در حالی است که محصص چنین اختیاری ندارد و وظیفه انتخاب مربی برای تیم های پایه کمیته جوانان است(!)

فدراسیون به فرهاد مجیدی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی داد!/محصص چه کاره است؟
در روزهایی که بحث سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال به همراه چند گزینه دیگر مطرح شده است، این پیشنهاد می‌تواند مسیر مربیگری، بازیکن اسطوره‌ای استقلال را در آغاز کار کاملا عوض کند اما لابد برادران مجیدی می دانند که محصص مسوولیتی در عزل و نصب مربیان رده های پایه ندارد و احتمالا همان گمانه زنی برای گرفتن مدرک به واقعیت نزدیک تر است.

فرزاد مجیدی با تایید این خبر به گفت: اول این را باید بگویم که این جلسه حدود 2 هفته پیش برگزار شد و اصلا موضوع مربوط به امروز نمی‌شود. من واهمه‌ای ندارم و واقعیت ماجرا را می‌گویم در این جلسه آقای محصص به فرهاد پیشنهاد سرمربیگری در یکی از تیم‌های ملی رده‌های پایه را ارائه کرد و اصلا موضوع بحث مجوز مربیگری در لیگ‌برتر نبود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی این پیشنهاد را قبول کرده است یا نه هم گفت: فرهاد هنوز پاسخی نداده است اگر او جواب مثبت می‌داد حتما همه چیز به صورت رسمی اعلام می‌شد. او باید بیشتر این پیشنهاد را بررسی کند.

مجیدی که مدرک مربیگری C و B خود را در دو کلاس مختلف در اسپانیا و انگلیس اخذ کرده است به زودی برای ادامه دوره‌های مربیگری به انگلستان خواهد رفت.

اما بخش دیگری از حرف‌های مجیدی به مصاحبه غلامرضا جباری دبیرکمیته فدراسیون فوتبال اختصاص پیدا می‌کند، جایی که او گفته بود مجیدی مدرک C آسیا دارد و نمی‌تواند روی نیمکت‌ تیم‌های لیگ‌برتری بنشیند. فرزاد مجیدی در این باره می‌گوید: ما اصلا آقای جباری را نمی‌شناسیم و نمی‌دانم چرا ایشان چنین صحبتی کرده است. ما فقط یک جباری می‌شناسیم و آن هم علی جباری اسطوره فوتبال استقلال است. متاسفانه افرادی که آبدارچی فدراسیون فوتبال هم نیستند، برای اینکه خودشان را بزرگ کنند اسم مجیدی را به زبان می‌آورند.

او ادامه داد: اصلا مگر ما با ایشان مدارک مربیگری ارائه کرده‌ایم که می‌گویند فرهاد نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند یا مدرک C دارد؟ ایشان باید می‌گفت که ما اصلا جلسه‌ای نداشته‌ایم نه اینکه در مورد چیزی که از آن اطلاعی ندارد صحبت کند.

امروز برادران مجیدی سر مزار ناصر حجازی رفتند و این سوال به وجود آمده که چرا آنها در سالروز فوت او به بهشت زهرا نرفتند. سرپرست تیم استقلال در این‌باره هم می‌گوید: من و فرهاد همیشه سر مزار مرحوم حجازی می‌رویم یا یک روز قبل از سالروز وفات ایشان یا روز بعد آن. این‌بار مادرم هم می‌خواستم با ما بیاید ولی چون در تهران نبود ما امروز را انتخاب کردیم.

فرزاد مجیدی در مورد فینال جام‌حذفی هم می‌گوید: هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم که استقلال جام را بالای سر ببرد. متاسفانه عده‌ای از گوشه و کنار مصاحبه می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که تیم ما آرام باشد. اجازه بدهید همان‌ها صحبت کنند و ما حرفی نزنیم. فقط این را می‌گویم که روزی که جام را بالای سر ببریم، شاید عذرخواهی دیگر فایده‌ای نداشته باشد. اجازه بدهیم جو استقلال در این بازی مهم آرام باشد و تیم در آرامش کارش را انجام دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان