بازدید 56606
آن گونه که گزارش پزشکی قانونی نشان می‌دهد؛

قاتل ستایش نه؛ این نوجوان را «مجرمی کهنسال» صدا کنید!

به تازگی شاهد قتل دختر بچه شش ساله افغانی توسط یک پسر هفده ساله بودیم. متأسفانه قاتل ستایش از دوازده سالگی مشروب مصرف می‌کرده و مصرف مداوم داشته و هنگام مصاحبه با وی متوجه شدیم که همزمان ترامادول نیز مصرف می‌کرده است...
کد خبر: ۵۹۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 26 May 2016
پرونده قتلی که چندی پیش در خیرآباد ورامین رقم خورد و بسیاری را به بهت و حیرت فرو برد، روز به روز ابعاد گسترده تری پیدا می‌کند؛ آنقدر گسترده که هضم ماجرا روز به روز سخت و سخت تر می‌شود.

به گزارش «تابناک»، محمدرضا قدیرزاده، مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی، روز گذشته در سومین سمینار علمی «سوء مصرف و اعتیاد به الکل از دیدگاه طب بالینی و قانونی»، در بخشی از سخنان خود گریزی به پرونده قتل دختر بچه تبعه افغانستان که به قتل رسیده زد و سخنانی درباره قاتل هفده ساله‌ی این پرونده بیان کرد که به شدت نگران کننده و عجیب به نظر می‌‎‌رسند.

او که درباره خطرات مصرف الکل در کشورمان سخن می‌گفت، با تأکید بر این نکته که غلظت الکل در خطراتی که برای مصرف کنندگان به همراه دارد، موثر است، آمار مصرف الکل در کشورمان را هم تراز با آمار مصرف این ماده در دیگر کشورهای شرق مدیترانه و در حد قابل قبولی خواند و افزود: «شاخص مصرف سنگین دوره‌ای در دنیا 6.3 درصد است؛ اما بنا بر آمارهای غیررسمی این شاخص در کشور ما 19 درصد است؛ یعنی افرادی که در ایران مشروب‌خواری می‌کنند نسبت به افراد دائم‌الخمر در کشورهای اروپایی سه برابر بیشتر الکل مصرف می‌کنند».

قدیرزاده در ادامه به مرگ آور بودن مصرف همزمان الکل و داروهای مخدر مانند ترامادول و متادون، به مرگ فوتبالیست مشهور کشورمان بر اثر همزمان این دو ماده اشاره کرد و گفت: «هر چه غلظت الکل در نوشیدنی افزایش یابد، خطر آن نیز بیشتر خواهد شد به همین دلیل به علت پایین و مشخص بودن غلظت الکل در کشورهای خارجی خطر آنها کم است، حال آنکه در ایران غلظت الکل در مشروبات الکلی اصلا مشخص نیست. متأسفانه به علت آنکه افراد مصرف‌کننده مشروبات الکلی در ایران، میزان وابستگی‌شان به این مواد افزایش می‌یابد، افراد ارائه‌کننده این مشروبات در بیش از 60 تا70 درصد آنها متادون، ترامادول و دیازپام اضافه می‌کنند. به همین دلیل فردی که مشروب مصرف می‌کند، همزمان متادون، ترامادول و دیازپام را نیز دریافت می‌کند».

قاتل ستایش نه؛ این نوجوان را «هیولای ورامین» صدا کنید!

پس از این سخنان، نوبت به بیان مسائلی در خصوص پرونده جنایت ورامین رسید تا مدیرکل حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی بگوید: «اخیرا شاهد قتل دختر بچه شش ساله افغانی توسط یک پسر هفده ساله بودیم. متأسفانه قاتل ستایش از دوازده سالگی مشروب مصرف می‌کرده و مصرف مداوم داشته و هنگام مصاحبه با وی متوجه شدیم که همزمان ترامادول نیز مصرف می‌کرده است؛ مصرف مشروب، ترامادول و موادمخدر به طور همزمان، علت مرگ‌های ناگهانی و قتل‌های ناشی از مصرف الکل است».

بدین ترتیب مشخص می‌شود که قاتل نوجوان این پرونده، فردی است که علاوه بر ربودن دختر بچه ای شش ساله، قتل او با ضربات چاقو و تلاش برای امحای پیکر بی جانش، نقاط تاریک دیگری نیز در پرونده دارد؛ میگساری و مصرف داروهای مخدر از نوع آمفتامین، آن هم از سن و سال بسیار پایین.

این در حالی است که چندگانه جرایمی که وی در ماجرای قتل ستایش رقم زده برای رساندنش به صدر فهرست قاتلان کفایت می‌کند، زیرا می‌بینیم این نوجوان هفده ساله در عین حال که موقر و متین به نظر می‌رسیده و حتی میان اهالی محله به حسن رفتار و خوش اخلاقی مشهور بوده، در یک روز هم دختر بچه ای را ربوده، هم بی هیچ نگرانی دست به جنایت بزرگتر زده و دختر بچه را با ضربات متعدد چاقو کشته و در نهایت اقدام به نابودی جسد با اسید کرده است.

اکنون کافی است تا بدانیم این نوجوان موقر از دوازده سالگی مشروب مصرف می‌کرده و همزمان مخدرهای دارویی می‌خورده تا تصویر یک «مجرمی کهنسال» از وی در ذهنمان شکل بگیرد؛ مجرمی خطرناک که تصاویر اینستاگرام وی نشان می‌دهد قلیان نیز می‌کشیده، دوست غیر همجنس نیز داشته، خودزنی هم در کارنامه وی به ثبت رسیده و به گفته برخی منابع، فیلم های مستهجن هم تماشا می‌کرده است؛ مجرمی ترسناک که از هیچ کار بدی فروگذار نبوده، در حالی که هنوز به سن قانونی نیز نرسیده!

با این حساب برای آنکه قاتل ستایش را دیو نبینیم، باید منکر ادعاهای مطرح درباره وی شده و سخنان پزشکی قانونی و دیگر مراجع درباره این پرونده را مردود بدانیم و در غیر این صورت، بپذیریم که قتل ستایش عاملی برای شکوفا شدن این هیولا در منظر عموم بود؛ هیولایی که جا دارد بپرسیم از کجا آمده و نقش نهادهای مختلف در پیشگیری از شکل گیری و حتی شناسایی امثال آنها کجاست؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۵۷
ریشه همه جنایتها بی تقوایی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
ریشه بی تقوایی از کجاست آغوووووووو؟
ناشناس
| United States |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
دقیقا. ادم های بی تقوا اونی که پول و سر و وضع اراسته داشته باشه شیک کثافتکاری میکنه اونی هم که نداره میوفته دنبال نوامیس مردم و دست به جرم و جنایت میزنه. اما ریشه هر دو یکیه. بی تقوایی
ناشناس
| Australia |
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
الان تو کشورهای خارجی چرا از این خبرها نیست؟؟؟
سید محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
من نمیدونم چرا اکثراً منفی داده اند. بی تقوایی عامل همه گناهان می باشد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
بی اخلاقی !!!!
60% مردم هلند بی دین هستند اما امار جرائمشون هم فوق العاده پایینه!
علما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
علي(ع) ميفرمايد: از دري كه فقر وارد شود از در ديگر دين و ايمان خارج ميشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
پس مردم سویس چقدر با تقوی هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اخه چه ربطي به بي تقوايي داره دليلش عدم تربيت درست فرزند بوده وقتي از دوازده سالگي شروع به هركاري كرده و خانواده جلوش رو نگرفته ربطي به تقوا نداره
افشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
بی تقوایی، سستی و پوچی می آورد درست،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
فقر(چه مالی ، چه فرهنگی ) وقتی از درب خونه ای وارد بشه !! تقوا از پنجره میره بیرون داداش !!!
منصور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
ناشناس 3:38 شما تقوا داری فیلتر شکن استفاده میکنی!!!! نه شما به من بگو!!!! فیلترشکن داری حتما میخوای سایتهای ضد انقلاب و مستهجن رو نگاه کنی دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خدایا منفی دهندگان عمدی به این پیام رو هرچه سریعتر گرفتار عوارض بی تقوایی خودشون و دیگران بفرما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
دقیقاً ؛ ریشه بی تقوایی از کجاست ؟!
علتش فقط فقر است و مسئولانی به فکر جیب خودشون و خانوادشون هستن نه به فکر معیشت مردم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
میدونید چرا اینقدر منفی گرفته این نظر با اینکه درسته؟ چون معنی تقوا در ذهن ایرانیها عوض شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
شما آدم های با تقوا حتی اینجا هم تحمل دیدن واقعیت و رای و نظر دیگران را ندارید و به کسانی که منفی دادن ایراد میگیرید واقعا که خدا به داد شما متقیان برسد مخصوصا ناشناس 14:22
جرایم شایع در حواشی شهرهای بزرگ به این جنایت ختم نمیشود.
متاسفانه حاشیه نشینی و اختلاف طبقاتی از برکات مدیریت تبعیض آمیزانه دولتهای مختلف در گذشته و حال است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
بیخود شلوغش نکنید . تو سعادت آباد و فرمانیه جنایت نمیشه ؟ خودت هم میدونی میشه از این هم بزرگ تر میشه ... ربطی به حاشیه نشینی نداره . جامعه ای که به سمت ارزش های غربی بره از اخلاق مبرا میشهو گناه ذر اون اینچنین نهادینه میشه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
ناشناس 22.47 ... واقعا برات متاسفم ... با یک سوال جوابتو میدم : جرم و جنایت توی سعادت آباد و فرمانیه بیشتره یا مناطق فقیر نشین؟؟؟؟؟ خوبه غرب هست که دزدا ، کثافتکاری هاشونو بندازن گردن غرب و فرهنگش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
پس چرا چنین چنایت هایی توی غرب اتفاق نمی افته و بر عکس توی کشور های جهان سومی مثل ایران و پاکستان و سایر کشورهای خاورمیانه بیشتر شایع هستش؟ اگه ناشی از فرهنگ غرب بود که الان خود کشور های غربی باید میلیون ها جنایت مشابه این اتفاق می افتاد دیگه؟ همه این ها ناشی از فقر اقتصادی هستش که فقر فرهنگی هم اولین محصول اونه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
مثالی هست که میگه مرگ فقرا و فساد اغتیا بی سرو صداستهست
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
پس چرا تو خود غرب امار جرم و جنایت پایینه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
به غرب و شرق ربطی نداره
وقتی خانواده اینقدر غیر مسئول و آشفته هست که بچه 12 ساله مشروب و مخدر مصرف میکنه انتظار چی دارین؟
بچه دار میشن بعد بچه رو ول میکنن تو کوچه تا بزرگ بشه نتیجه اش همینه
الکی شلوغ نکن ازین نوجوونا و جوونا زیاده !
شما خودتونو به خواب زدین!
پاسخ ها
کبوتر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
مهم اینه که تصویر ساز از تلویزیون پخش نشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
منم موافق نظر شما هستم
خانه و خانواده اولین جایی است که شخصیت انسان شکل می گیره.
محیط پیرامون خانواده دومین عامل شکل گیری آینده فرزندانمان است.
در این قضیه عامل اصلی اگر خانواده ی قاتل نباشد قطعا دولتهای محترم ( !! ) است که چنین محیط هایی را با اقتصاد خانواده ها کرده است و حاشیه نشینی را گسترش داده.
پاسخ ها
نجفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اقتصاد افتضاح کشور دیگه رمقی برای پدرومادران نزاشته تا به تربیت بچه ها بپردازند همه درگیر جور کردن یه لقمه نون هستند واز تربیت فرزندان غافل شدند
تف به ذاتت کثافت متعفن
این بیشرف را باید زنده زنده بسوزونن
پاسخ ها
شاهین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
و کنسرت ها را به هم بزنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
طبق گفته شما بايد به ذات كثيف و متعفن خيلي از جوونا تو شهرهاي ديگه هم تف انداخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
من به نظری که دادی کاری ندارما...
از این تابناک متعجب و متحیرم... اینهمه نظر از اینهمه مخاطب دریافت میشه و یهویی این وسط همین فحش و بد و بیراه رو منتشر میکنه...
تابی جان حالت این روزا اصلا خوب نیست...
هرچند این رو هم مثل باقی نظراتم منتشر نمیکنی....
خوب این دیگه سن قانونی برا اعدامش نمی خواهد همه چیز تمام است
الان 70 در صد نوجوانان، جوانان و مردم عزیز کشورمان در شهر ها توی مایه های همین قاتل کثیف هستند. شما کافی است یک سری به کوچه بازار بزنید اونوقت متوجه می شوید اوضاع کشور چقدر بد است. متافانه جوانان مومن بسیار اندکند.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
"70 در صد نوجوانان، جوانان و مردم عزیز کشورمان در شهر ها توی مایه های همین قاتل کثیف هستند" - عجب جمله ایی . هفتاد درصد مردم "عزیز" در مایه های این "قاتل کثیف" .
پرستو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
کی سر بزنه؟دلت خوشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
خواهشا همه مردم رو مثل جوونهای فک و فامیل خودت نبین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
چشم و دل پدر مادراشون روشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
برو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
اوضاع کشور رو کی بد کرده؟
از دوازده سالگی مشروب میخورده و مواد مخدر مصرف میکرده حتما از چهار پنج سالگی هم سیگار می کشیده تو شکم مادرش هم فیلم مبتذل میدیده
پاسخ ها
طوطی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
مشروب و مواد مخدر را کی وارد می کنه؟تولید داخلی که خیلی وقته نداریم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
شکم مادرش هم فیلم مبتذل میدیده...خخخخخخخخخخخخخخخ.... این تیکه رو گل گفتی
نفس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
یعنی مادر این بچه اینقدر بیخیال بوده که رفغت امد بچه رو چک نمیکرده یا از بوی گنده دهنش نمیفهمیده مشروب خورده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
یعنی مصرف مواد والکل از دوازده سالگی اینقدر برای شما عجیبه بهتره سری به حاشیه ی شهرهای بزرگ بزنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
این چیزا تو جامعه ما عادی شده یه سری به خوابگاههای دانشگاه ها بزنید متوجه میشید که فساد تو جامعه بیداد میکنه
مواد مخدر و انواع مشروب از نان سفره ارزانتر و در دسترس تر شده. مسئولان دیگر کافیست. از خواب بیدار شوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
حرف شما صحیح و هست. آیا بدلیل زیاد و ارزان بودن باید مصرف کرد؟
آیا همه جوانها و مردم دارند استفاده می کنند؟
پسنقش خانواده در جلوگیری از استفاده از مشروب و مواد گجاست؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اونی که خودشو به خواب بزنه نمیتونی بیدار کنی
بهزاد
| United States |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
مسئولان بیدارند، کسی که باید بیدار بشه ما هستیم.
پدر و مادر محترم این نوجوان را چه بنامیم ؟چرا نهادهای مختلف را مقصر می دانید یک جمله هم در باره عدم تربیت و نظارت پدر و مادر هم می فرمودید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
کاملا موافقم
یا خداااااااااااا.....
پس پدر و مادرش حواسشون کجا بود؟؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
به اینکه به موقع بهش پول بدن که بره بخره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
خوب عزیزم اگه پدر و مادرش محترم بود که این وضع پیش نم اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
هیولا؟به نظرمن کسی. که این مقاله رابدون هیچ شناخت ازوضعیت روحی وروانی نوجوانان درجامعه پرفشارکنونی نوشته کمی هم به خودش واعمالش نگاه کند
پاسخ ها
ابر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
بترسید از اه مظلوم.
بعدمیان میگن تقصیر از شبکه های اجتماعی و تلگرامه ! مصرف الکل چند برابر اروپا ؟؟؟ چی کردیم به اینجا رسیدیم ؟؟؟ انقدر بودجه سازمان تبلیغات اسلامی و صدها نهاد بودجه خوار می کنن صرف چی میشه ؟؟؟ چاپ پوستر هتاکی به هاشمی و خاتمی در راهپیمایی ؟؟؟ پخش تراکت در نماز جمعه ؟؟؟؟ خرج سیاسی بازی !!!! این اون چیزینه که امریکا و اسراییل دنبالش نه چهار تا روزنامه و کتاب !!! آقایون از اصل موضوع قافل شدین ! مواد مخدر و الکل بیداد میکنه تو جامعه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
درود بر شما، کاملاً موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
دمت گرم زدی به هدف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
منظور مصرف سرانه هست یعنی اونی که میخوره 3 برابر حد معمول مصرف میکنه و گرنه اگر کل جمعیت ملاک باشه مصرف ایران اصلا قابل مقایسه با اروپا نیست خیلی کمتره
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
عزیزم غافل نه قافل ولی با حرفت موافقم
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
غافل نشدن .منفعت ایجاب میکنه که غافل باشن .
خیلی از نوجوانان این روزها الکل مصرف میکنن و فیلم به قول شما مستهجن میبینن. ولی آیا من و شما این فیلم ها و عکس ها را ندیدیم و نمیبینیم؟ در ایران به علت ممنوعیت ها و فشارها همه به صورت افراط و تفریط به سمت این چیزها میرن. اگه مشروبات و فیلم ها آزاد و استاندارد میبود، آیا بازهم مسموم میشدیم؟ آیا طمع میداشتیم؟؟ چرا در کشورهای اروپایی جرمی در رابطه با الکل و این نوع تصاویر حداقل 18سال به بالا وجود نداره؟ بهتره فرهنگ سازی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
تابناک این اراجیف چیه اجازه انتشار میدی ؟ خجالت نمیکیشی؟ تو اروپا و امریکا فجایع به خاطر الکل نیست ؟ شما خوابید یا خودتون رو به خواب زدید ؟
ناشناس
| United States |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
تو اصلا میفهمی فرهنگ یعنی چی؟ فرهنگ سازی مصرف مشروب؟؟؟؟ تو نمونه روشنفکر همین قاتل هستی چون جفتتون از خدا و امام زمان بی خبرید
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
یکی این ناشناس دقیقه ۲۲:۴۹ رو خاموش کنه لطفا.
وجدان بیــــــــــــــــــــدار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
در پاسخ به ناشناسی که از فرهنگ حرف زد، عزیزم شما از فیلتر شکن آمریکایی چرا استفاده می کنی بعد دنبال امام زمانی؟؟؟
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
ناشناس عزیز با پرچم ینگه دنیا!
چرا سعه صدر نداری که نظر مخالف رو تحمل کنی؟ چرا باید هرچیزی را که دوست نداری با لحن بد و انگ زدن تخریب کنی؟ این پاسخ رو خیلی محترمانه تر هم میشه داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
ناشناس|United States|03:42 - 1395/03/07
تو اگه حرف نزنی نمیگن لالی ؛ ایران نظرش کاملاً درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
تو اروپا امار نوزادانی که خارج از ازدواج به دنیا میان از مشروعش بیشتره خوشبختانه ما هنوز خیلی مونده به اونا برسیم
تابناک منتشر کن
این هیولاها توی جامعه ما کم نیستند
پاسخ ها
پروانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
این هیولا ساخته و پرداخته کیست؟فقط پدر و مادر؟
طبق نتیجه گیری این نوشتار در پاراگراف آخر، همه مسئول هستند بجز پدر و مادر و بزرگترهای اون شخص.

به نظر من باید همزمان با محاکمه این پسر ؛ پدر و مادر و اولیای اون هم محاکمه بشن. و در عین حال مستندی از اینکه چطور میشه یکی از دوازده سالگی مشروب بخوره و هزار کوفت و زهرمار دیگه و تو اینستاگرامش هم تصاویر جورواجور بذاره و پدر مادرش نفهمن! و تازه یه طبقه خونه خالی هم بهش بدن تا راحت باشه!!
فکر کنم 17 ساله بودم که اولین بار با تفنگ بادی یه گنجیشک زدم! خدا منو ببخشه!!!!
پاسخ ها
پیرمرد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
این موضوع مال 40 سال پیشه.کلی پیشرفت کردیم.همه جوره.
مصطفی
| United Kingdom |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
نمی بخشه. ظلم کردی باید تاوانش رو بدی
این جانور رو باید هر چه زودتر اعدام کنند...
تعداد ابن هیولاها در جامعه امروز ایران کم نبست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
جالب اینجاست که تشویق به زاد و ولد هم میکنن آقایون ......
با کدوم پشتوانه فرهنگی و اقتصادی امر به زاد و ولد میکنن اینا.....؟!
یکی از لشکر هیولاهایی است که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند
این چه استنباطی بود؛شکی در جنایتش نیست ولی با این توصیفات شما تقریبا تمام جوان های ایرانی به علت همین محدودیت ها هیولا هستند
سئوال: آیا نمونه ای نادر بوده یا یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند؟!
پاسخ: بله . خیلی بیشتر از اون چیزی که شما فکر می کنید که محصول مشترک والدین بی مسئولیت و مدارس بی کیفیت هستند.
قابل توجه نهادهای فرهنگی که هرساله بودجه دولتی دریافت و متاسفانه ..................
هرچند وقت افغانیا به فجیع ترین شکل قتل میکنن توایران اونا هیولا نیستن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
دوست خوبم چه فرقی می کنه چه افغانی این کار رو بکنه چه ایرانی. فعلا ایرانیه این کار رو کرده و موضوع بحثه.
به نظرم این پیام شما ریشه در نژاد پرستی نهان داره.
ناشناس
| United States |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
ایرانی هیولا نباید باشه و وقتی هیولا پیدا شد باید جوری ادبش کرد که آبروی مردم ما نره
نویسنده بسیار تا بسیار زیبا اشاره به نکته ای ترسناک در جامعه از هم گسیخته امروز ایران اشاره کرده است (( نمونه ای نادر یا یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی های فراوان رشد و نمو یافته و آماده شکوفا شده اند )) متاسفانه هم مسئولین هم جامعه و هم خانواده دست به دست هم دادن تا این هیولاهای کوچک در سرتاسر جامعه حضور داشته باشند . پسران و دختران معصومی که تبدیل به هیولاهای ترسناکی شده اند که منتظر جرقه ای هستند تا آتشی مهیب ایجاد کنند . خدایا ناجی خود را بفرست هوا بس تاریک است
حال نباید مردم ورامین کف پوشان برای حل معضل اعتیاد و جرم وجنایات به خیابان بیایند
پاسخ ها
سیمرغ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
تا حالا ورامین رفتی؟
ناشناس
| Australia |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
نه فقط برای انرژی هسته ای
باید علاوه بر خودش، پدر و مادرش را به جرم ترتیب! یک چنین هیولایی محاکمه کرد.
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
هر کسی هم مهمانی دارد شلاق بزنید.
"هیولایی که جا دارد بپرسیم از کجا آمده و نقش نهادهای مختلف در پیشگیری از شکل گیری و حتی شناسایی امثال آنها کجاست؟ هیولایی که نمی‌دانیم آیا نمونه ای نادر بوده یا یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند؟!" بسیار سوال خوبیست.
یعنی من حتی نمیتونم این متنو بخونم چون خیلی ناراحت میشم...
گاهی فکر می کنم بهتره مدارس اموزش رو در همون حد سواد خوندن و نوشتن و حساب دودوتا چهارتا نگه دارن و عوضش محیطی بشن برای پرورش و نشاط حقیقی بچه ها و اموزش های بدردبخور انسانی و اجتماعی.
پاسخ ها
سید محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
قبول دارم. اینقدر ریاضی و فیزیک و شیمی خوندیم به چه دردمون خورد؟ کاش دروسی که توی زندگی و جامعه برامون موثر بودن را بیشتر میکردن
وقتی شخصیت این جوجه خلافکار قاتل در حال شکل گیری بود ، مهمترین دغدغه ناظم و مدیر مدرسه اش
کوتاه بودن موی سر و به موقع آمدنش به مدرسه بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
احسنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
عاااااالی بود ، بهترین کامنت ...
باز نتیجه گیری های الکی. باید از پایه بحث بشه و کارشناسی بشه که مشکلات برطرف بشه. اینطوری که شما نتیجه گیری کردی کلی از جمعیت ایران بصورت بالقوه قابلیت هیولا شدن و دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
منظورت از پایه کجاست؟
همه مقصرند الا خانواده ای که چنین موجود پلیدی را تحویل جامعه داده ؟! به جای نکوهش این بچه باید پدر و مادر او را نکوهش کرد . چرا وقتی با بچه های موفق روبرو میشویم اول از همه نقش والدین را متذکر میشویم ولی وقتی با این هیولاها برخورد میکنیم اصلا یادی از پدر و مادرشان نمی کنیم؟ به نظر من اول باید پدر و مادر محاکمه شوند بعد خود مجرم. چرا که او زیر 18 سال سن داشته و ولی او باید جوابگوی رفتار نوجوانش باشد.
خیلی تند رفتین. مثل اینکه تازه از خواب بیدار شدین و قبلش فکر میکردین همه نوجوان ها و جوان های این کشور ادم های معصوم بی آزاری هستند. مسلما فقط این بنده خدا این مشکلات رو نداشته و افراد زیاد دیگری مثل ایشون هستند.
سلام، تابناک تو روحت این حرفها رو حداقل بخاطر پدر و مادرش نمی نوشتی.
بدبخت و بیچاره مردم ورامین
لیان نیز می‌کشیده، دوست غیر همجنس نیز داشته و با وی خلوت می‌کرده،
خیلی ها اینجوری هستند..
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
همینجوری ریشه یابی میکنن که راه چاره های مسخره ای مثل گیر دادن به دختر پسرها و حمله به قلیون سرا ها صادر میکنن متاسفانه.
چرا اسم ورامین را اینطور به بازی میگیرید چرا هیولای خالی ننوشتید و اسم های دیگر مشابه چرا پسوند ورامین باید بکار ببرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
جرمش ربطی به شهر نداره ساکن ورامین بوده خوب
اگر این قتل در امریکا اتفاق افتاده بود الان تیتر اول صفحه کیهان بود
پاسخ ها
طاوس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
انان مسلمان نیستند.ما مسلمانیم.
از این هیولاهای کم سن و سال کم نداریم. کافیه که به برخی جاها سر بزنید و فقط بشینید نگاه کنید. دختر پسرهای زیر 15 سال دست تو دست هم، پسرهایی که سیگار تو دهنشونه و ابایی از گفتن کلمات جنسی ندارن و از ظاهرشون مشخصه که تجربه زیادی دارند!
پدر و مادرش
تابناک عزیز سلام
من متعجبم ومطمئنم که توهم از عنوان این فاجعه
متعجبی....
این بخش از مقاله واقعا برای جامعه ما درد آور واسفناکاست که«شاخص مصرف سنگین دوره‌ای در دنیا 6.3 درصد است؛ اما بنا بر آمارهای غیررسمی این شاخص در کشور ما 19 درصد است؛ یعنی افرادی که در ایران مشروب‌خواری می‌کنند نسبت به افراد دائم‌الخمر در کشورهای اروپایی سه برابر بیشتر الکل مصرف می‌کنند».یعنی همه برنامه های فرهنگی کشک، که مجموع یک میلیون صفر، صفراست البته به مسئولین پیشنهاد می کنم که تقصیر را گردن معلمین آموزش وپرورش انداخته وخود در آرامش زندگی کنند
از این نوع هیولاها زیادن
چطور وقتی الکل و مخدر با هم تداخل دارند این دو تارا با هم مخلوط میکنند و میفروشند؟!؟! این که موجب ترکیدن مشروب خور میشود.
قبلا که گفتید پزشکی قانونی گفته تجاوز وجود نداشته.
مابه کدام قبله ی شما رو کنیم.
اگر از خواب بیدار بشیم خواهیم دید از این نوع موجودات اطرافمون به وفور پیدا میشه...
اون قسمت قابل قبولش من رو محو خودش کرد!!!!!!
ببین کیا مسولن!
تصاویر اینستاگرام وی نشان می‌دهد قلیان نیز می‌کشیده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
این جوک بود
ملت رو چی فرض کردین ...
عزیزم خودتی...
منو لوگ داری مینویسی فک میکنین کسی حالیش نیست .اولاً تو فیس بوکش سال تولدش رو خودش نوشته .
ثانیاً این حرفا هم واسه تطهیر و کاهش جرمه برای پایمال کردن حقوق یک نفر حالا چه ایرانی چه خارجی .
این میتونه فقط یک ادعا باشه فکر نکنم بتونن اینو ثابت بکنن
این اتفاقات تلخ و بسیار تلخ می افته تا ما چشم هامونو باز کنیم ولی چشمامونو می بندیم و دهنمونو باز می کنیم شکر خدا شلوغ بازی و جنجال راه انداختنو خوب بلدیم
اصلاً داستان باور کردنی نیست خیلی جاهای داستانی که برای این پسر ساختند با منطق جور نیست.ممکن نیست کسی مشروب مصرف کنه در محیط آموزشی یا خونه عکس العمل های غیر متعارف نداشته باشه. اصلاً نمی تونه کسی متادون رو همراه الکل مصرف کنه و براش عوارض جسمی پیش نیاد.خواهشمندم داستان بهتری برای بی آبرو کردن افراد بسازید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
پزشکی شما؟
یا خدااااااااااااااااااااااااااا
بدون شک والدین این پسر در تربیت وپرورش او نه تنها سستی و اهمال نموده اند بلکه در بد آموزی وانحراف خواسته و یا ناخواسته او راکمک نموده اند
احسنت... امیدوارم که صادقانه بررسی بشه تا از اتفاقات مشابه پیشگیری بشه
چه جوري به خودتون اجازه ميديد براي اينكه خبرتون مورد توجه قرار بگيره ، هر چيزي كه به ذهنتون رسيد رو تيتر بزنيد . اين پسر مي تونست مثل خيلي پسرهاي ديگه با توجه و نظارت خوب تربيت بشود و نه موادي مصرف كند نه الكلي و نه جنايتي . اميدوارم وجدان خودتون رو بيدار كنيد .
شرایطی که این پسر هفده ساله را یک جانی کرده برای خیلی های دیگر هم وجود دارد اگر تصور کنیم نیمی از اینها تحت تاثیر این شرایط قرار نگرفته اند حداقل یک سوم تاثیر پذیرفته اند و یک هیولای خاموش در وجود خود دارند.
خانواده، اجتماع، مواد، مشروب،فیلم مستهجن و.....
ریشه های زیادی برای این جنایت وجود دارد.
سن او، سن تاثیر پذیری است مطمعنا عوامل اجتماعی،برخی سریالها که جنایت بر جسد را کپی برداری از آن کرده در این جنایت بی تاثیر نیستندیا حداقل قتل را عادی برایش جلوه داده اند
این پسر 17 ساله یا به قول شما مجرم پیر!10 سال از عمر خود را صرف تحصیل در مدارس کرده است!
10 سال دروس دینی و پرورشی و ادبیات و ...تحصیل کرده است.
مشکل یک کلمه است:اموزش و پرورش
جایی که پرسنلش یعنی معلمان عموما ماهی 1500000تومان درامد دارند!
روزی 500000 تومان!معادل حقوق یک کارگر روز مزد!
وافعا نمیدانید مشکل چیست؟؟؟؟
چند درصد از سایت شما(که بسی وزین است) به اموزش و پرورش اختصاص دارد؟
امان از درد فرهنگ...
از این هیولاها زیاد درکشور داریم در خیابانی که ما متاسفانه زندگی می کنیم شخصی خانه ای را با کاربری شهر نو اجاره کرده وبراحتی به کارهای کثیف خودش ادامه میدهد به سربازان گمنام وانتظامی گفتیم هیچ تاثیری نداشت
پدر این نوجوان و نوجوان های دیگر اینقدر درگیر درآوردن یه لقمه نون هستند که از بچشون غافل میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
با لقمه حلال و مراقبتهاي پدرانه هرگز چنين شياطيني درست نمي شوند. لقمة حلال
جمعش کن تابناک بساط این محافظه کاریت رو! تیتر رو که تغییر دادی. نمی دونم مطلب رو هم جرح و تعدیل کردی یا نه. متاسفم
یا خدا ... مامان بابای این پسر چه غلطی میکردن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
اونام زیر دست یکی مثل خودشون بزرگ شدن. محروم از آموزش و تحت انواع سو استفاده ها به احتمال بسیار زیاد
تا زمانيكه به جاي حل مسائل فكر پاك كردن صورت مساله هستيم همون لشگري كه شما ميگيد رو تقويت ميكنيم وقتي الكل تو اين كشور قانوني نيست چطور اندازه كشوراي شرق مديترانه مصرف داريم اگر اينو مي دونيم چرا ساماندهي نكنيم با مخفي كاري مشكلي حل نميشه اگر قراره مصرف بشه كه ميشه لااقل استانداردش توزيع بشه بهتره از درامدش هم هزينه هاي عوارضش بيرون مي اد
اینه نتیجه پاک کردن صورت مسأله توسط مسئولین........!
قضاوت تند و یک جانبه ای کردی تابناک...
و از شرایط و محیطی که پرورش پیدا کرده این نوجوان غافل شدی...
درود بر شما برای این متن، برای مدرسینی مانند من که با جوانان زیادی از این دست (مصرف کننده مواد مخدر و الکل و ...، بی مسئولیت و خودمحور) برخورد داشته اند، این موضوع دیگر تازگی ندارد ولی همه حیرتم از این است که چرا این رفتار در خانواده و جامعه تا این حد پذیرفته شده و مقبول است مگر زمانی برسد که نتیجه این رفتار یک قتل فجیع باشد و همه خواستار محو این جنایتکاری باشند که خود مشوق و همراهش بوده اند
به نظر می رسه نویسنده اصلا در ایران زندگی نمی کنه که بدونه ٰ... دیدن فیلم های مستهجن .. داشتن دوستان غیر همجنس ... کشیدن قلیان .. و خوردن مشروبات الکلی (به غیر از مخدر دارویی که آن هم کم و بیش در اقشار ضعیف جامعه دیده میشود) بین نوجوانان 12 تا 17 سال خیلی اتفاق غیر معمولی نیست و قطعا ریشه یابی این اتفاق ناگوار به تحلیلی واقعی تر و عمیق تر نیاز داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
به شدت موافق نظرت هستم ولی احتمال میدم فرزندان این نوع کارشناسان در موناکو تا جزایر قناری بزرگ شدن که این رفتار را درشون ندیده
یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند؟!
در كشورى كه مصرف مشروب غير قانوني است اين مواد إز كجا ميايد مسئولين جواب بدهند
فاصله روابط خانوادگی و درک از جنسیت با اطلاعات موجود در فضای مجازی به قدر زیادی است که دچار دوگانگی می شوند. خانواده ها باید آموزش جنسی و تربیتی جدید داشته باشند که تا خودشان یاد نگیرند اتفاق نمی افتد. محل یادگیری می تواند مدرسه باشد برای نسل بعدی که اتفاق نمی افتد. سرعت یادگیری بسیار پایین است و عدم تطبیق با شرایط ما را به بیراهه کشانده
چند نکته برای همه
1-آموزش باید به ارزان و سهل الوصول باشه
2- خیرین باید به مساجد برای برگزاری کلاس های فرهنگی همراه با اردو ها و تفریح های سالم و جذاب کودکان و نوجوانان و جوانان رو جذب کنن
3-صدا و سیما باید آنقدر قوی کار کنه که دور کردنه مردم از ماهواره موجه و ممکن باشه
نصف بیشتر جوانها این کارها را انجام میدهند کی هست که توجه کند در قشر دانشگاهی هم زیاد است سال 82 تو یکی از دستشویی های خانمها در داتشگاه تهران سیگاری مصرف می کردند
الان بازهم کامنت های غیرکارشناسی در تأثیر محدودیت یا آزادی جوانان گذاشته میشه و بازهم پای مشکلات اقتصادی و عدم پایبندی خانواده ها به ارزشهای دینی و ژنتیک و آموزش و ... وسط کشیده میشه !همه هم درست میگویند البته!!
ولی هیچکدام در سرنوشت قاتل و مقتول تأثیری ندارند. دو غنچه کوچک ، قربانی شرایط حاکم بر جامعه طبقاتی ما شده اند.
کدام مسئول مملکت برای فجایع زیرپوستی این جوامع غرق در فقر مادی و فرهنگی ،در پنهان خود غیرتمندانه اشک ریخته و جوانمردانه همت کرده ؟؟ من که فکر نمیکنم هیچ مسئولی مسئولیت این فاجعه را بپذیرد و فکر کند سهمی در آن دارد.
هیلولای ورامین؟
قلیون می کشیده و دوست غیر همجنس داشته!؟!؟!؟ وای خدای من چقدر مجرمانه!!!!! یعنی چی ؟ چقدر تباهی!!!! .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
اول قلیونه بعد میشه مواد بعد میشه مشروب
مقصر اصلی آموزش پرورشه که در مدارس آموزش هایی میده که پوسیده هستن و هیچ ربطی به زندگی داش آموزان نداره
چرا گناه اون پدر و مادر رو گردن نهادها می اندازید.
فردی که از دوازده سالگی دست به این اقدامات می زنه فقط یه معنی داره.
پدر و مادرش نقش دست و بیل رو هم نداشتند!!!!!
چرا هیولا رو به کهنسال تغییر دادی؟
ترسیدم، خدا بهمون رحم کنه
متاسفانه با وضعیت سخت الان جامعه و این که والدین دایما باید سر کار باشند و کلی عقده و خشم فرو خفته فرد که سالیان در او انبار شده اند، با جرقه ای عقل از سر طرف می رود و منفجر میشود. متاسفانه چشم ها به این عقده های فروخفته بسته شده ، این مسائل ریشه در کودکی فرد دارد
ب نظر من یا از تحریمه یا تقصیر احمدی نژاد...
پاسخ ها
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
چقدر بعضیا دلقکن
بابا اعلام شد تجاوز نبوده چرا الکی حرف در میارین
این ها همه نشان می دهد نهادهای فرهنگی و دینی با این همه بودجه های کلان چقدر در بهبود فرهنگ و تربیت حوانان تاثیر گذار بوده اند بزرگان کشور ترا خدا قدری از دعواهای سیاسی کم کنید وبه این واقعیت های تلخ توجه فرمایید
دست مامان و باباش درد نکنه واقعا . تو این مدت دقیقا چکار میکردن ؟ این موارد ثابت میکنه با یک جرثومه فساد طرفیم نابودش کنید بره پی کارش
قلیان رو اضافی گفتی چون تاثیری در از خود بی خود شدن نداره ( لااقل ) و خلاف هم نیست تابی
از پدر ومادر بی احساس و دروغگوش مشخص بود که خانواده بدون کنترلی بوده.
چرایی یه موضوع به نهاد های بر می گردد که در صدد رفع این جرایم بر نیامدند آنگونه که هزینه های بسیار برای ماندگاری یک موضوع میشود برای تربیت جامعه جوان مان شکل نمی گیرد و وقتی که اینگونه مسائلی رخ میدهد باز هم راه درمان را نمی یابیم .
دوست غیر همجنس داشته؟.........!!!!!!!!!!!!!
قلیان کشیده؟؟؟؟...........!!!!!!!!!!!!!!!
فیلمای مستهجن نگاه میکرده!!!!!!!!!!!
فقط یه هیولای کهنسال میتونه اینکارارو بکنه!
Breaking Bad
حالا بازم بگین تقصیر تلگرام نیست! اصلا این بچه از دوازده سالگی تلگرام داشته و از توش مشروب و مواد بیرون می آورده!
حالا بازم بگین تقصیر تلگرام نیست! اصلا این بچه از دوازده سالگی تلگرام داشته و از توش مشروب و مواد بیرون می آورده!
اوه اوه چقد بد بوده ،کاری رو میکرده که تمام همسناش
احتمالا کردن.اوه اوه دوست (غیر!همجنس داشته!)وا اسلاما
اوه اوه چقد بد بوده ،کاری رو میکرده که تمام همسناش
احتمالا کردن.اوه اوه دوست (غیر!همجنس داشته!)وا اسلاما
یکی از هزاران لشکر هیولایی است که زیر سایه بی مسیولیتی های فراوان رشد ونمو کرده و آماده شکوفا شدن هستند
چرا به نظرتون ؟ مگه مدرسه نمیرفته
چرا کسی متوجه نشده بود
متسفانه افراد مثل این یکی دو تا نیست شاید حالا قاتل نباشن ولی سایر موارد اعلامی تو درصد بالایی از نوجونها میتونید ببینید
فقظ اعدام
لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند
هیولایی که نمی‌دانیم آیا نمونه ای نادر بوده یا یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند؟!
خود شما رسانه های اینترنتی یکی از عاملين جنايت ها هستيد وقتی مبارزه با ماهواره که سر منشاء بسیاری از رذالت هاست را نقد میکنید وقتی جلوی مبارزه با فساد و بی حجابی قد علم میکنید

کودک و نوجوانی که دین ندارد و مانعی در ذهنش از عقاب و ثواب نیست و همه را به تمسخر میگیرد و میگیرید نتیجه اش این هیولای دوپا میشود
چراسخن از تعداد زیادی از شهروندان ما که تا کنون در این چند سال که این مهاجران وارد کشور شده اند به قتل رسیده اند گفته نمی شود و اینقدر هیاهو ایجاد نکردید چرا ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
به نظر شما مهاجرانی که به هر دلیل وارد کشور ما شدند انسان نیستند
والا بچه های 14 یا 15 ساله جلوی خود من دارن تو پارک های بالا شهر علف می کشن و یا سیگار می کشن.
در کشورهای غربی اگر شما برای افراد زیر سن سیگار بخری حسابی از خجالتت در می یان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
من ۲۲ سالمه و هنوز نمیدونم علف کشیدن یعنی چی :|
هرچنددراکثرکشورهای دنیااینگونه جنایات بعضا اتفاق میفتد ولی در کشورما با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگ رسمی واینکه بخش عظیم رسانه ها عمومی مکتوب و صدا وسیما در اختیارنیروهای فرهنگی بنظر میرسدتکرار جنایات شبیه این جدا محل تحمل دارد...
پدر و مادر این فرد مقصر نیستند؟؟؟؟؟؟؟
واقعا خانواده قاتل چه جور خانواده ای بوده که فرزندشان از سن 12 سالگی الکل مصرف می کرده و اقدام به رفتارهای ناهنجار و غیراخلاقی و غیرانسانی می کرده ؟ آیا در خانواده او خشونت و اعتیاد و مصرف الکل و سایر جرایم به طور معمول انجام نمی شده ؟ پدر او که با چشمانی اشکبار خواستار اجرای قانون برای فرزندش شده خودش چگونه بوده که طفلی معصوم را که از مادرش متولد شده به چنین جانوری بدل کرده ؟؟؟؟
متاسفانه اين پسر قاتل يكي از هزاران انسان هايي است كه پتانسيل انجام چنين اعمال فجيعي را دارند
آقا مملکت بنا به هزارویک دلیل که همه تقریبا میدونن پر از این هیولاهای جوان شده ،خدا به داد نسلهای آینده برسه و به بچه هامون رحم کنه و آخر عاقبت این مملکتو بخیرکنه
این جور هیولاهای خفته خیلی زیادن تو جامعه
منشا این ها هم حضور دیش در پشت بام و استفاده از اینترنت بدون کنترله
ازمقاماب محترم قضایی انتظارداریم این مجرم فارغ ازملییت دریک دادگاه صالح وقاضی عادل محاکمه وبه اشدمجازات محکوم ودرملا عام اعمال قانون شود
زندگی روزمره این نوجوان تا قبل از ارتکاب به قتل، اینه ای ایست واضح از وضع نوجوانان کشورمان.
چه خوشتان بیاید چه بدتان بیاید.
هیولایی که نمی‌دانیم آیا نمونه ای نادر بوده یا یکی از لشکر هیولاهایی که در سایه بی مسئولیتی‌های فراوان رشد و نمو یافته‌ و آماده شکوفا شدن‌اند؟!
خدا یا خودت برس به دادمان
لایک
حالا یعنی اگر کسی تریاک بکشه و هروئین تزریق کنه جنایت نمیکنه و فقط مشروب عامل جنایته. واقعا هنوز نفهمیدن مردم این تحلیل های آبکی شما را مسخره میکنن. حالا یارو چون الکل میخورده جنایت کرده. میدونم نظرمو نمیزنی تابناک بار اولت نیست فقط بدونین مردم ما دیگه استاد شدن...
باید نگرشی به سیستم اموزش و پروش و رادیو تلویزیون کشور داشت متاسفانه وقتی همه چیز در یک بعد دیده میشود روزنه ای که باز میشود همه را جذب کرده و این دیو حاصل میگردد.
ایا فقط همین یکنفر است باید عمق فاجعه را دریابیم شاید هنوز دیر نشده باشد
دست والدینش درد نکنه با این تربیت کردنشون.. بابا و مامان دست مریزاد......
عزیزم زیاد نگران نباش صدها هزار از این هیولا ها در اطرافمان زندگی میکنند در سایه بی مسولیتی مسولان امار اینها در مدارس توسط مدیران و معلمان موجود است بروید ببینید در چند مدرسه چه تعداد از این هیولا ها از مدیر تذکر گرفته اند ایا شهامت دارید از مدارس ودبیرستانها امار کارهای خلاف دانش اموزان را در بیاورید و منعکس کنید این جامعه شناسها کجا هستند ؟
باید مادر و پدر این کودک مورد مطالعه قرار بگیرن. که چطور فرزندشون رو رها کردن و نظارتی نداشتن.
چندین چیز است که من حسرت به دل ماندم علما در خصوص آن موضع گیری صریح و روشنی بکنند. یکی از آنها همین اعتیاد است. اگر کسی ده رقم ماده مخدره مصرف کند ولی یک جرعه نوشیدنی الکلی نوشیده باشد تمامی گناهان به گردن همان یک جرعه می افتد. نمی دانم باید جامعه با چه فاجعه ای رو به رو شود تا علما در این خصوص احساس وظیفه نموده و فتوی صادر نمایند.
نکته دوم بهره بانکی است که من تنها از استاد رضا استادی (مدیر وقت حوزه علمیه) یک اظهار نظر صریح شنیدم. ولی مدت ها است از ایشان هم خبری نیست نمی دانم یقیناً سن و سالشان اجازه ی حضور در رسانه ها را به ایشان نمی دهد. علما باید پرده از این کلاه شرعی عقود بردارند.
در حالی که در کشورهای دنیا بهره کمتر از 1 درصد است در کشور ما نزدیک به 20 درصد است و این در حالی است که مهر عقود اسلامی به آن خورده. به نظرم باید علما از این کار باید تبری بجویند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
تورم آن کشورها چقدره
کیان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
دوست گرامی! در خصوص مواد مخدر، مخصوصا گیاهی و مرفین باید گفت چون در بیشتر داروهای مسکن این ماده مصرف دارد اظهار نظر در مورد آن به راحتی نیست چون در اصل یک دارو مصرف می شود که افراد از آن با دوز بالا برای احساس آرامش و یا نئشگی استفاده می کنند و نمی توان گفت که مواد مخدر حرام شود آن گاه خیلی از داروهای مفید حرام می شوند، نمی شود گفت فلان دوز با فلان مقدار حرام است چون باز هم مشکل است
پدر مادر امثال این پسر فقط بچه زاییدن و ول کردن به امون جامعه و ............
تمام این مسائل راه چاره داره ولی کسی جرات نمیکنه اونها رو ارائه بده.
با خدا باش و پادشاهی کن$ بی خدا باش و هرچه خواهی کن
همه این کارهای زشت از بی دینی است. از خدا غافلند
خدایا توبه ولی با این سوابق، آدم یاد حرفهای مادرش که میافته خنده اش می گیره. بنده خدا معلوم شد که از عوالم پسر گلش خییییییلی بیخبر بوده. همچنین معلمای مدرسه اش که هیچ مورد مشکوکی در این شازده ندیده بودن.
خواهشان سرپوش یاتبرعه ش نکنن یاروانی بخانن باید اعدام بشه
این دروغه که ما بهترین مردم دنیا هستیم
خانواده ها کی میخوان بیدار شن...
اولین جا و مهمترین جایی که شخصیت یه فرد شکل میگیره خانواده است باید...
چه ربطی به الکل و مواد مخدر داره؟ اشکال از بی حجابی در بانوان است!!!!
تابناک جوری مینویسه انگار اصلا از هیچ چی خبر نداره تو این مملکت ! بابا بی خیال
از روزایی که خط خوردن توی تقویم
خبر میدن از یه اجتماع رو به تخریب
در خیابان گاندی دختر برادر خود را بخاطر اینکه شاهد روابطش با دوست پسرش بود در وان حمام خفه میکند . همسر ناصر محمد خانی فوتبالیس معروف توسط معشوقش شهلا جاهد به قتل میرسد . آیا فاصله طبقاتی عاملشان بود ؟ لطفا همه چیز را گردن فاصله طبقاتی نیندازید .
ریشه ی همه ی این جرائم فقر است که منجر به حاشیه نشینی و عدم توسعه ی فرهنگی می شود.........
این قبیل مشکلات ناشی از غفلت شخص،خانواده،وجامعه است.در هرصورت باید فعل
خواستن در جهت جلوگیری از دست اتفاقات همزمان
صرف بشه تا امنیت فردی به خطر نیفته. وهر ایتم بالا
در حد توان سعی کنند وظیفه خود را انجام دهند
وبار مشکلات را به دوش بکشند. هر سه واحد..
با هم ... تا نتیجه خوبی رقم بخوره.
اگر دلسوز هستید و مسلمانو مومن این چند خط را منتشر کنید.
ای عزیز هر چه فریاد زدیم ریشه ها در جوانی در حال پوسیدن است گفتند انرژی هسته ای . هرجه داد زدیم این مواد مخدر سازمان یافته و در بستر امن پخش می شود شعار دادند نانو .
همه افراد جامعه در این جنایت مقصرند . اینها انعکاس عملکرد ماست و حالا حالاها ادامه داره
به نظر من مطالعات اجتماعی و برنامه ریزی های اجتماعی کلان در کشور ما بسیار ضعیف و در حد صفر است
دریغ از اینکه حتی یک مسئول رده بالای کشوری بخاد ناراحتی از خود در مورد این فجایع اخلاقی بروز بدن.
این درنده خو وقتی که در 17 سالگی چنین جنایات فجیعی را رقم می زند در 30، 40 و پنجاه سالگی چه جنایاتی را رقم خواهد!؟ بهتر است به قربانیان آینده او رحم کنید.
جو ندید خیلی ها مشروب میخورن چه ربطی داره؟؟
یکی از جرم ها یش دوست غیر همجنس است که عملی غیر اخلاقی و غیر قانونیه اما صیغه یعنی اجاره زن اخلاقی و قانونیه .
من یدونه مثل این تو فامیل نزدیکم سراغ دارم تازه خودش هم میشینه برات تعریف میکنه چه فانتزیهایی داره
اصلی ترین دلیل مصرف مواد مخدر فرار از مشکلاته که تو ایران به وفور یافت میشه در هر زمینه ای
این جریان ن اولیه ن اخریش
خدا رحم کنه این خانواده جه طور این قد از بچشون بی خبر بودن مگه میشه.ت
بپذیریم که بسیاری از نوجوانان امروز ما متاسفانه هویت آسیب دیده دارند.
سلام دوستان . اگر یک مقدار به ماجرای گفته شده دقت کنیم درمی یابیم خود آن نوجوانان قربانی است . اما قربانی کی ؟
حتی قلیان هم میکشیده و دوست جنس مخالف داشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!فیلم مستهجن هم میدیده؟؟؟؟؟؟فکر کنم 99.99 درصد افراد این کشور این کارها را انجام میدهند. پس با این حساب باید همه را اعدام کرد.
خجالت بکش تابی
بدليل مصرف الكل وساير داروهاي مرتيط با سيستم عصبي حتما" بررسي اختلال روانپزشكي وروانشناختي از مجرم نوجوان ضروري مي باشد.
نمیدونم چرا وقتی کسی بدی میکنه همه دنبال مقصر غیر از خود فرد هستن.
تابي ناغلا، چرا تيترتو عوض كردي ترسو؟:)
قبلا گفتند كه هيچ گونه مواد مخدري مصرف نميكرده و در مدرسه هم زرنگ و با ادب بوده حالا چطور شد كه معتاد از آب درآمد احتمالاً اين طرفندي است كه از مجازات فرار كند و بگويد كه در زمان حادثه در حالت طبيعي نبوده.
تو این مملکت اخلاقیات داره میمیره،
لطفن من، جامعه، حکومت و دولت را هم در جمع محکومین و مسببان قضیه اضافه فرمایید. همه ما درگیر این گونه رفتار هستیم.
مرگ بر آمريكا هه هه هه هه
در پرورش چنین شخصی در وهله اول خانواده ، بعد گروه همسالان و سپس جامعه و در کنار اون ماهواره و تلگرام و سایر موارد قرار دارند و هیچوقت نباید تقصیر رو به گردن یک نفر یا گروه انداخت ف حتی دوست این قاتل که رفتارها و خطاهای اون رو مشاهده کرده ولی اعتراضی نکرده مقصره.
من خودم دختر بچه دارم نمیخوام با احساسات مردم بازی کنم اما وقتی تصور میکنم چه بلای سر اون طفل معصوم اومده سختترین شکنجه ها رو برای قاتل و زجرآورترین روشهای مرگ رو براش ارزو میکنم
زندگي سخته من مادر از صبح ساعت 5:45 دقيقه براي كار خارج ميشم توي شركت نفت تا برميگردم خونه ساعت 4:30 بعد از ظهره پسر 14 سالم تنها توي خونه نصف روز مدريه و بقيه را خونه روزي 2 بار زنگ ميزنم ميگم چي بخور همين و حقوقم يك و نيم با ليسانس و قرارداد ي كه هر 6 ماه تمديد ميشه نميتونم كارم و ول كنم نه روز و شب دارم پدر بچه هم يه كارگر با حقوق كمتر از من مجبوريم براي زندگي كار كنيم فقط خدا رحم كنه
چون از خدا دوریم گرفتاریم
بهانه هم داریم اونم اینه که تا یکی بگه این کار بده همه میگیم برو بابا اول برو جلوی مفاسد و دزدی ها رو بگیر بعد بیا به من گیر بده دوستان ریشه جامعه در خانوادست این رو هر ادم عاقلی میدونه حالا چرا خانواده ها به این وضعیت دچار شدن اونم همتون میدونین منتها حاضر نیستیم بهاشو بدیم اول از خانواده خودتون شروع کنید و فرهنگ سازی کنید حتی اگه به خدا ایمان ندارید آزاده باشید
اللهم عجل لولیک الفرج
دیگه بسه خدا تو نجاتمون بده
احسنت به اموزش و پروش ، صدا و سیما ، سازمان تبلیغات اسلامی و... با این جوانهایی که تربت کردند !!!
اگر کار داشت دنبال دزدی نمیرفت
اگر تفریح داشت دنبال قلیان نمیرفت
اگر زن داشت دنبال تجاوز نمیرفت
کسی که عقده ای بشه و چیزی برای از دست دادن نداشته باشه از یه جایی به بعد میزنه به سیم اخر
هیچیجی به اندازه تربیت پدر مادر موثر نیست من با چشای خودم دیدیم پسر دایی دوازده سالم جلو چشم باباش مشروب میخورد داییمم هیی بهش نمیگفت ایندش قراره چی بشه اگه حتی ادمم نکشه باید از گوشه جوب جمعش کرد
بچه شش ساله دارم، میترسم.
مقصر اول قطعاً والدين اين فرد هستند
دوستان فقر ،بی سوادی، آموزش غلط ،رواج لمپنیسم ، رواج باورهای خرافی ،دامن زدن به تعصبات قومی و دینی،بچه دار شدن بدون برنامه و عرم مطالعه وجدان را به بیراه می کشاند و روح را کدر می کند و جنایت می زاید
«شاخص مصرف سنگین دوره‌ای در دنیا 6.3 درصد است؛ اما بنا بر آمارهای غیررسمی این شاخص در کشور ما 19 درصد است؛ یعنی افرادی که در ایران مشروب‌خواری می‌کنند نسبت به افراد دائم‌الخمر در کشورهای اروپایی سه برابر بیشتر الکل مصرف می‌کنند»
این آمار چطوری به دست آمده؟ بیشتر کسانی که مصرف می کنند مخفیانه مصرف می کنند. شاید فقط از کسانی که دائم الخمر و تحت درمان هستند این آمار گرفته شده است.
تاوقتی نیازهای جسمی و عاطفی جوان ونوجوانانمان سرکوب بشه انحرافات شروع میشه مطمئن باشید از اینگونه خبرها بیشتر خواهیم شنید
پاسخ ها
مجتبی
| Germany |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
ربطی به رفع نیازها نداره توی آمریکا واروپا هم از این موارد پیش میاد و بدتر اینم پیش میاد فقط ربط به فرهنگ مردم یک کشور داره که جلوی این اتفاقات گرفته بشه. اتفاقا توی کشورهایی که آزادی جسمی زیادی دارن قاتل های زنجیره ای و خطرناک هموجود داره یه تحقیق در مورد قانلها بکنید متوجه میشید اکثر قاتلهای زنجیره ای بزرگ برای خارج هستند بی اخلاقی خطر بزرگی هست که نه تنها ایران بلکه دنیا رو تهدید میکنه
خب این زیاد هم عجیب به نظر نمیاد.
این داستان از اونجایی شروع میشه که تو فامیل مشروب خورده میشه و وقتی توضیح میخواد بهش میگن هر وقت بزرگ شدی بهت میدیم. خوب یه نوجوان در این مملکت باید بزرگ شود و بزرگ دیده شود. چون تو این مملکت اجازه نوجوانی نداری.
این رفتار از اونجایی شروع میشه که پسر با پدرش داره راه میره و نگاه خیره پدر رو به یه خانم که داره از اون مسیر عبور میکنه میبینه.
مگه این بچه مدرسه نمیرفته ، معلملن مدرسه ، مدری مدرسه و بویژه خانواده ( مادر و پدر ) بیتوجه بوده اند
تک پسر بوده. خانواده ها خیلی پسر ته تغاری و یکی یدونه رو لوس می کنن.
واقعا برای پدر مادرش متاسفم به جای پخش کردن کلیپ بیشتر به فکر پسرتون بودید مگر میشه مشروب مصرف کنی اونم تو دوازه سالگی و خانواده متوجه نشند . متاسفانه تو ایران بعضی ها که تک پسرند خانواده حتی به اونها نمیگند بالای چشمت ابرو که نکنه گل پسر بدش بیاد به نظر من باید خانواده اش محاکمه شوند
ریشه همه مشکلات فرهنگی و اقتصادیه وقتی ثروت در دستان عده ای انباشته میشه و ثروت بطور عادلانه توزیع نمیشه و حاشیه نشینها در فقر و نداری از یکطرف و هجوم تکنولوژی و شبکه های اجتماعی شیطانی از طرف دیگر قرار میگیرند اعتقادات از بین میره و فقط در حد شعار تقلیل پیدا میکه و ارزشها جای خودشون را به ضد ارزشها میدن آدم ها دست به هنجارشکنی میزنن و رفتار هائی میکنن که حیوان هم آن کارها را نمیکنه باید دوباره اعتقادات همراه با رفاه نسبی و ارائه حداقل های زندگی در اختیار افراد قرار بگیره که ارزشها برگردند سر جای خودشون اضلا اینهمه پولدار بی خاصیت این کشور میخواد چه کنه که وطنشون تو کیفشونه ......؟و ........
بابا بس کنید اه همش دنبال مقصر میگردید هی میخواید تقصیر رو گردن این نهاد و اون نهاد بندازید همه ما مقصریم یکی بیشتر یکی کمتر
همچین میگن دولت دولت خب دولتم از همین مردمه از مریخ که نیومدن
گناهش زیاد حکمتش قصاص درس عبرتی برای دیگران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار