بازدید 14250

پاسخ اول مارکت به اعتراض مشترکین

کد خبر: ۵۹۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 26 May 2016
همانطور که دیروز در دیجیاتو برایتان نوشتیم، ماجرای حمایت «اول مارکت» از برنامه دورهمی مهران مدیری با حاشیه های متعددی همراه شده و اعتراض کاربران بسیاری را در بر داشته است. در پی این اتفاقات روابط عمومی اول مارکت، بیانیه زیر را در اختیار دیجیاتو قرار داده که در ادامه می توانید آن را مطالعه نمایید:

با توجه به سوالات مشترکین درباره ثبت نام مشترکین همراه اول در سرویس اول مارکت (در برنامه دورهمی) ، پاسخ سوالات مشترکین به شرح ذیل ارئه می گردد :

1- مشترکینی که تمایل به لغو عضویت سرویس خود و عودت وجه پرداخت شده داشته باشند می توانند عدد 7 را به 3080 تا ساعت 12 ظهر مورخ 95/3/7 ارسال نمایند.

2-مشترکینی که سرویس خود را لغو می نمایند امکان استفاده از 90 هزار تومان شارژ هدیه خرید از اول مارکت و شرکت در قرعه کشی جوایز اول مارکت را نخواهند داشت.

3-این سرویس ویژه مشترکین همراه اول می باشد لذا از خطوط ایرانسل و رایتل هیچ وجهی بابت سرویس کسر نمی گردد.

4-اول مارکت اپلیکیشن های اندرویدی ارائه می نماید لذا کاربرانی که از سیستم های عامل دیگر استفاده می نماید می توانند از سایت اول مارکت خرید کتاب صوتی نمایند .


دانلود

ضمناً در جواب دوستانی که فرمودند آقای مدیری اصلاً اعلام نکردند مبلغ 10 هزار تومان کسر میشود، ویدئو زیر ارائه گردیده است. بخش سانسور شده مربوط به تصاویر خودرو ها می باشند که از تلویزیون پخش نگردید.

عدم اطلاع رسانی صحیح توسط شرکت سرویس دهنده و نبود دقت کافی در میان کاربران، از جمله عواملی هستند که اتفاق فوق را رقم زده اند. لذا با توجه با تجارب به دست آمده در این پروژه باید امیدوار بود که در آینده شرکت ها با شفافیت بیشتری نسبت به معرفی طرح های خود اقدام کنند و کاربران نیز قبل از هر گونه اقدامی، از کلیه جزییات مربوط اطلاع کامل حاصل نمایند.

در نهایت نیز باید گفت که اقدام صحیح اول مارکت در استرداد وجه به کاربران ناراضی نکته مثبتی است که شاید در آینده بتواند الگوی مناسبی برای دیگر شرکت های ایرانی نیز باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
باسلام وخسته نباشید
اول مارکت به روش خیلی حرفه ای و مدرن داره دزدی میکنه معلومم نیست که از کجا داره ساپرت میشه برای کسر ده هزار تومان آنی کم میکنه ولی 1 ماهه کدو نفرستاده هر چی اس میفرستم یه سری پاسخ مفت میده
خدا کنه هرچه زودتر هم به بدبختی برسه
با سلام
این چه برنامه ایه سر هر ماه در این شرایط یه پیامک میاد که ده هزار تومن از شما کسر گردیده هر چقدر هم عدد 7 را به منزله انصراف میزنیم نمیتونیم این روش نا صحیح برداشت پول را کنسل کنیم. بدادمون برسید
باسلام وخسته نباشیدمتشکرازبرنامه خوبتون!آقای مدیری فرمودندکه درموردقرعه کشی پیشنهادبدیم,میخاستم بگم اگرمیشه این صدمیلیونوبین ۵نفرتقسیم بشه نفری ۲۰بگیرن لااقل گره کار۵نفربازمیشه هم میشه شغلی,حرفه ای,پیش پول خونه ای و...حل کردخیلی ممنون,اگراین کاروبکنیدلااقل مشکل ۵نفروحل کردیدمچکرم!!
سلام دوستان.
من امروز در برنامه دورهمی شنیدم که مشترکین ایرانسل هم میتونن بازدن کد#3080*در مسابقه شرکت کنن و حتی از خرید 100 هزار تومنی اپلیکیشن استفاده کنن.
بعدش که من انجام دادم از حسابم 10000 کم شد و این پیام اومد
مشترک گرامی
برای شما کد قرعه کشی ثبت نشده است
اول مارکت


خواهشا هرکی میدونه بگه چیکار کنم تا تو قرعه کشی شرکت کنم و هم اپلیکیشن خرید کنم.باتشکر
مورخه 95/9/11پیامکی ازاول مارکت بریم آمد که باارسال عدد1به سامانه 3080عضو شوید واز اپلیکیشن 900000تومانی استفاده کنید.من پیامک را دیدم بدون اینکه شماره ای را پیامک کنم آنرا حذف کردم ولی باکمال تعجب دیدم 10هزارتومان به فیشم اضافه شد چرا؟ ما نخوهیم ازاول مارکت خرید کنیم چکارباید بکنیم لطف کنید مبلغ را برگردانید
سلام توی مراسم قرعه کشی اول مارکت در ۲۰مرداد ۹۶ برای مشخص شدن نفر سوم که ماشین رو ببره وقتی گردونه وایساد توپ سبز روی عدد هفت وایساد ولی عدد سه رو اعلام کردن وتوپ نارنجی هم روی یک وایساد که دو اعلام شد و بعد موقع مشخص شدن نفر آخر وقتی گردونه وایساد توپ قرمز روش دوتا عدد بود که عدد پنج رو میشد یه طرفش دید
سلام خواستم بگم پیام قبلیم قسمت آخرش درست نیس
سلام توی آپارات یه فیلم از قرعه کشی ۲۰مرداد۹۶اول مارکت با عبارت قرعه کشی۳۰۸۰ دورهمی هست که تو دقیقه۴:۱۰ با وایسادن گردونه برنده نفر اول ماشین مشخص میشه وهمین تیکه رو توی دقیقه ۶:۲۵برای وایسادن گردونه برای نفر سوم بکار بردن
من بخوام لغو کنم سرویس رو چیکار باید بکنم هر روز الکی داره ۳۰۰ تومن از حسابم کم میشه.ایرانسلی ها چجوری لغو میکنن تورو خدا راهنماییم کنید
باسلام وخسته نباشید به شما پس زمان قرعه کشی اول مارکت دوره دهم کی می باشد زمان دقیق قرعه کشی رو اطلاع رسانی کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل