بازدید 4476

انتصاب یک لشگر مدیر اقتصادی در تیم سقوط کرده

با این فرش قرمز باید دید معظم نیا چقدر در این باشگاه بحران زده و سقوط کرده دوام می آورد و با دانش و توانایی اش چقدر پول به این مجموعه تزریق می کند؟
کد خبر: ۵۹۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 27 May 2016
باشگاه خصوصی شده راه آهن که با پسوند جدیدش بنام کریستال که یکی از محصولات بهداشتی شرکت مالک آن است، به لیگ دسته یک سقوط کرده، تغییرات اساسی در هیات مدیره داد و همان اندک چهره های ورزشی حاضر در این هیات مدیره را حذف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد جواد کولیوند یکی از معدود نفرات قبلی است که در لیست جدید کیانیان در تیم مانده اما محمد محمودی شاه نشین، علیرضا معظم نیا، حسن تیموری و نصرت الله گوهری به عنوان 4 عضو دیگر هیات مدیره باشگاه دیده می شوند.

در بیانیه سایت باشگاه ، بطور مفصل از معظم نیا رییس جدید هیات مدیره معظم نیا و سوابق اقتصادی او در کشور و خاورمیانه تعریف شده که اشراف بالایی هم بر مسائل ورزشی دارد.

با این فرش قرمز باید دید معظم نیا چقدر در این باشگاه بحران زده و سقوط کرده دوام می آورد و با دانش و توانایی اش چقدر پول به این مجموعه تزریق می کند؟ شخصی با پسوند دکتر و با نام حسین رشیدی نیز به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت خواهد کرد و جالب اینکه هنوز مدیرعامل نشده است!


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل