بازدید 14918

ادعاهای واهی «الجبیر» علیه سردار سلیمانی

وزیر امور خارجه عربستان به دنبال پیروزی‌های نیروهای عراقی علیه تروریست‌های داعش با اظهاراتی علیه سردار سلیمانی تلاش کرد، شکست‌های داعش را لاپوشانی کند.
کد خبر: ۵۹۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۸ 27 May 2016
وزیر امور خارجه عربستان به دنبال پیروزی‌های نیروهای عراقی علیه تروریست‌های داعش با اظهاراتی علیه سردار سلیمانی تلاش کرد، شکست‌های داعش را لاپوشانی کند.

به گزارش ایسنا، عادل الجبیر روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری "روسیا الیوم"، مدعی شد: «قاسم سلیمانی، سپاه انقلاب و سپاه قدس در فهرست تروریستی قرار دارند. ریاض، به حضور قاسم سلیمانی در بغداد با دیدی بسیار منفی می‌نگرد.»

الجبیر که پیش از این نیز همگام با صهیونیست‌ها و در مسیر همراهی با تروریست‌ها در سوریه و عراق، بارها ایران را مورد حمله قرار داده است، مدعی شد: «سپاه ایران با مردم سوریه و در عراق می‌جنگند و در سراسر جهان، عملیات خرابکارانه انجام می‌دهد. اقدامات سلیمانی و سپاه در عراق، نزد عربستان غیر قابل قبول است!»

این وزیر سعودی با تکرار ادعاهای ساختگی و دروغین گفت: «آن چه عربستان را ناراحت می‌کند، این است که ایران برای اصل حسن همجواری احترام قائل نیست! ایران حق ندارد در امور کشورهای عربی دخالت کند. دخالت‌های این کشور، فتنه‌های طایفه‌ای را تشدید می‌کند و به امنیت و ثبات منطقه هیچ کمکی نمی‌کند.»

به گزارش شبکه خبری العالم به نظر می رسد که سعودی‌ها با نگرانی از تحولات تازه عراق و سوریه و عقب‌نشینی‌های گسترده تروریست‌های مورد حمایت ریاض در این دو کشور، اکنون به فرافکنی روی آورده و تلاش می‌کنند راهی برای نجات مزدوران خود پیدا کنند.

همنوا با الجبیر، امروز استاندار سابق نینوا و عامل واگذاری شهر موصل به تروریست‌های داعش هم در گفت‌وگو با روزنامه عکاظ، چاپ عربستان با غیرقانونی خواندن حضور حزب‌الله لبنان و سردار قاسم سلیمانی در نبرد فلوجه ادعا کرد که این مساله سبب‌سازِ دخالت‌های آشکارِ منطقه‌ای است.

اثیل النجیفی گفت: «مشارکت اینان موجب می‌شود که ما به عنوان سنی‌های عراق، جز با درخواست پشتیبانی فوری از برادران عرب و مسلمانمان، جهت ایجاد تعادل در برابر این حمله ایرانی به عراق احساس امنیت نکنیم.»

چنین ادعاهایی در شرایطی مطرح می‌شود که نیروهای الحشد الشعبی عراق در کنار ارتش، عشایر و سایر نیروهای این کشور در ماه‌های گذشته علیه داعش به عملیات مشترک دست زده و در نبرد فلوجه نیز این نیروها از محورهای مختلف دست به پیشروی زده‌اند.

از اثیل النجیفی در کنار برادرش اسامه النجیفی، رئیس سابق پارلمان عراق و رئیس ائتلاف المتحدون به عنوان عوامل اصلی تسلیم موصل به تروریست‌های داعش در خرداد ماه سال 1393 یاد می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۶
ای خاک عالم بر سر ریسهای عربستان که نوکر امریکا واسراییل هستن
سرادار قاسم سلیمانی خاری درچشم ال سعودوهابی های ملعون
بسمه تعالی:
البته، الجبیر حق دارد، با آن داغی که جان کری امریکایی با جمله ی (در سراسر جهان عرب یک ژنرال سلیمانی هم ندارید) بر او و قبیله اش گذاشته، دیگه توانی برای آنها باقی نگذاشته است.
به قولی: می دونم کجات می سوزه حق داری بگو.
مرگ بر سعودي و
عادل تروریست بزرگ منطقه
عربستان خود تروريست بزرگ است
تروريست حجاج
تروريست
این عتیقه تاکی میخواد ازین حرفهای مفت بزند
خب راست میگه دیگه
شماها دارین تو امور کشورها دخالت میکنید
اینجاست که باید گفت : مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست . حرفهای این خانم مرد نما و دولت متبوعش ، را نباید جدی گرفت کسی که با ایجاد طالبان و داعش در بین مردم دنیا کثیف ترین و سیاه ترین پرونده را دارد . غلط زیادی کرده .
بچه جان !
اول یاد بگیر چه طور دماغ خود را بالا بکشی بعد در مورد سردار ما اظهار نظر کن
ملا اختر منصور در ایران چه می کرد ؟
این آقا اول بره جنسیت خودش رو مشخص کنه بعد بیا صحبت کنه
ماخوشحالی که نام سردارسلیمانی خواب راحت راازدشمنان بزرگ ایران گرفته .حال بگذار این مردارخواران مرداب که تفکروحشیگریشان برای همه دنیاروشن شده زبانشان همیشه بچرخد
اونقدر به دید منفی بنگر تا چشمت درآد. خیال کرده دیدش برای ما و ملت عراق مهمه!!!
متاسفانه بعد از نامه مولوی عبدالحمید!!! (که حتما با هماهنگی با آل سعود نوشته و منتشر شده است) و همچنین حضور دوباره هیيت حج ایران در عربستان، آل سعود مجددا اعتماد بنفس کاذب پیدا کرده و باردیگر در حال ذرت پراکنی است. بهتر است هیئت ایرانی همین الان و در اعتراض به سخنان آل جبیر ملعون، بلافاصله عربستان را ترک کنند.
الجبیرخیلی زبونش درازشده
آمریکا و ارتش عراق دارن فلوجه رو آزاد میکنن شما به خودتون نگیرید!
به نظر من اگر آل سعود نابود بشه تمام مشکلات و جنگهای خاور میانه از بین میره.
جناب جاهل اختلافات طايفه اي چيه ديگه امت مسلمان را توي احمق طايفه ميداني!!! مسلمانان عربي كه تفكر ظلم ستيزي دارند با شما هم فكر نيستند چه قاسم سليماني و چه سپاه و چه حزب الله و چه عراق فرق نداره ملت مسلمان عرب طايفه نيست امت است و مخالف سعودي و وهابي و ظلم و جنايت و قتل و غارت و خونريزي است
درود بر سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني
معلومه به عادل جون خيلي داره فشار مياد كه علني با دهان كثيفش اسم اين دلاورمرد ايارن زمين را به زبون مياره
انشاالله هر جا كه حاج قاسم است زير سايه حضرت حجت (عج) تنش سالم و لبش هميشه خندون باشه
سعوديها حق دارند در ساير كشورها به بهانه عرب بودن دخالت كنند؟
پس اسپانياي ها و پرتقاليها حق دارند در امريكاي لاتين دخالت كنند!
درود بر شرف و مردانگی سردار بزرگ ایرانی سردار سلیمانی
خجالت هم نمي كشه!
عربستان اگر كمك به امور همسايگان را عدم حسن هم جواري مي داند، چرا در اوضاع يمن دخالت نظامي مستقيم مي كند!
واقعا بد بخت كشوري است كه با عربستان همسايه باشد.
راست میگه ورود نیروهای ایرانی در عراق و سوریه باعث اختلاف شدید سنی و شیعه در دو کشور میشود و اینده بدی رادر پی خواهد داشت
یکی تو این کشور نیست یک بار هم که شده جواب این سعودیها بخصوص این جوانک شرور را بده؟؟؟؟ مدارا تا کی با این سعودیها از ما مدارا و از اون .....
كاش از ايشان ميپرسيدند داعش از كجا آمد؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار