بازدید 10069

معاینه رایگان نیازمندان در خیریه احمد رضایی

موسسه خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی با همکاری بنیاد نخبگان استان خوزستان اقدام به برگزاری اردوی جهادی علمی در این موسسه و معاینه نیازمندان نمود.
کد خبر: ۵۹۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 29 May 2016
موسسه خیریه زنده یاد حاج احمد رضایی با همکاری بنیاد نخبگان استان خوزستان اقدام به برگزاری اردوی جهادی علمی در این موسسه و معاینه نیازمندان نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، این اردوی جهادی با همکاری مشترک بنیاد نخبگان استان خوزستان و موسسه خیریه زنده‌یاد حاج احمد رضایی و با حضور پزشکان، متخصصان و مشاوران برگزار گردید.

در این برنامه جهادی که بیش از چهل نفر پزشک عمومی، متخصصین مختلف، چشم‌پزشک، فیزیوتراپ، مشاوران تحصیلی و روانشناسان حضور داشتند ۴۳۱مورد مراجعات اقشار نیازمند تحت پوشش موسسه مورد رسیدگی قرار گرفتند. محمدرضا مکوندی مدیر خیریه زنده‌یاد حاج احمدرضایی با اعلام این خبر گفت: همچنین موارد متعدد آزمایش‌های تشخیص طبی رایگان و داروهای موردنیاز خانواده‌های تحت پوشش تأمین گردید.

دکتر زراسوند رئیس بنیاد نخبگان استان خوزستان با اشاره به وجود تخصص‌های مختلف در این اردوی علمی جهادی بیان داشت: با توجه به محرومیت شهرستان تلاش شده تا در این اردو از نخبگان صاحب تخصص‌های مختلف استفاده شود.

گفتنی است موسسه خیریه حاج احمدرضایی فعال‌ترین موسسه خیریه در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی و اندیکا است که ۱۲۰۰خانوار را تحت پوشش خدمات خود می‌دهد. این موسسه در۱۵ عنوان از قبیل حمایت‌های مالی و مواد غذایی، کلاس‌های مشاوره فردی و گروهی و روانشناسی، حرفه‌آموزی، اشتعال، درمان، کلاس‌های تقویتی و...فعالیت می‌کند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر