بازدید 4017
۶

قطع آب مشترکان پرمصرف قانونی شد

وزیر نیرو با تأکید بر اینکه مصوبه قانونی قطع آب مشترکان پرمصرف از سوی مجلس صادر شده است، گفت: امسال قطع آب شرب مشترکان پرمصرف در سراسر کشور اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 30 May 2016
وزیر نیرو با تأکید بر اینکه مصوبه قانونی قطع آب مشترکان پرمصرف از سوی مجلس صادر شده است، گفت: امسال قطع آب شرب مشترکان پرمصرف در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید چیت‌چیان در حاشیه یازدهمین کنفرانس بین‌المللی انرژی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قطع آب مشترکان پر مصرف امسال اجرایی می‌شود؟ گفت: قطع آب مشترکان پرمصرف امسال در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح مصوبه قانونی مجلس را دارد و مجلس اجازه داده است که برای کاهش مصرف آب و مصرف بهینه آن مشترکانی که مصرف آب شرب آنها بالاتر از حد مجاز است قطع شود.

چیت‌چیان در خصوص اینکه برخی از نیروگاه‌ها از آب شرب برای خنک کردن توربین‌ها استفاده می‌کنند، گفت: وزارت نیرو چند سیاست را دنبال می‌کند که تولید برق از نیروگاه‌های بخار به سمت نیروگاه‌های تجدیدپذیر منتقل شود.

وی ادامه داد: وزارت نیرو تلاش می‌کند نیروگاه‌ها را از برج تر به برج خشک تبدیل کند تا نیاز به آب کمتری داشته باشیم. پس بنابراین تلاش ما این است که میزان مصرف آب در نیروگاه‌ها را به حداقل برسانیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
لطفا" روی فیش قبض بنویسید موضوع را
خوش به حال کارمندان اداره آب!! مخصوصا مامورین نوشتن شماره کنتور...!!!
مسئله رو قشنگ توضیح بدید!
من نمیدونم مسئولان ما مدرکشونو از کدوم موسسه عالی گرفتن!!!!!!

میگن: قطع آب مشترکان پرمصرف امسال در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

پایین میاد میگه فقط نیروگاه ها!
بهتر نیست آب وزارت خانه و موسسه های زیر مجموعه به دلیل اتلاف 33 درصد آب شرب تهران هم قطع گردد؟
بجای لاف زدن و تهدید الکی بهتراست مشترکین پر مصرف با کاهش فشار اب مواجه شوند تا نتوانند برای شستن حیلط و ماشین و استخر اب مصرف کنند....
سلام خانواده من در ساختمان سه طبقه زندگی میکنند که هر طبقه 8 نفر هستند با توجه به اینکه 24 نفر هستیم مسلما میزان بهای آب مصرفی زیاد است و گاهی اوقات به شرکت آب و فاضلاب هم رفته و شکایت میکنیم که چرا اینقدر آب زیاد میآید در صورتیکه هیچ کداممان اسرافکار نیستیم ولی فکر کنید 4 نفر هر خانواده کارگر هستند و حتما شبها به حمام می روند. حال از شما می پرسم ما چکار کنیم. متشکرم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار