بازدید 52143

شرط احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات/برنامه برخی‌ها برای برهم زدن مراسم حرم امام (ره)/توصیه به پوست کلفت شدن نمایندگان/جنجال خالکوبی فمینیستی ترانه علیدوستی

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «جوانفکر از همین الان صحت انتخابات 96 را زیر سوال برد»، «سوال جهت دار از ظریف»، «اعتراض کیهان به احتمال پخش ربنای شجریان»، «عارف، فراکسیون امید را غربال کرد»، «بازگشت مشاور احمدی‌نژاد به کشور » و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 31 May 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سوال جهت دار از ظریف

محمدجواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان در نشست خبري مشترك با وزير خارجه فنلاند در پاسخ به ادعاي خبرنگار رادیو فرانسه كه گفت اقليت‌های كرد، ترك و عرب در ايران تحت فشار هستند و دموكراسي در مورد آنها اجرا نمي شود، گفت: شما صرفا نظر خودتان را گفتيد و سوال نپرسيديد. وي افزود: براي اينكه وضعيت در ايران را ببينيد به اروميه و مهاباد برويد و ببينيد امروز چگونه رييس جمهور ايران با مردم كرد و آذري بود و آنها هم چطور از او استقبال كردند. اگر اين واقعيت ها را مشاهده كنيد سپس در جمله اي كه گفتيد تجديدنظر خواهيد كرد.مهر این خبر را منتشر کرده است.

کی‌روش دلسوزتر از ما برای ایران شده!

مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مبنی بر اینکه این شرکت نتوانسته مجموعه آزادی را در اختیار تیم ملی قرار دهد، گفت: همه ما دل‌مان بیشتر از کی‌روش می‌سوزد. زمین 100 هزار نفری آزادی غیر از فوتبال هیچ بهره‌برداری دیگری ندارد و ما در حال آماده‌سازی این ورزشگاه هستیم تا مقدماتی جام جهانی آبرومندانه برگزار شود. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: از عجایب روزگار است که سرمربی پرتغالی تیم ملی دلسوزتر از ما برای ایران شده است! این خبر را فارس منتشر کرده است.

طيف حامي دولت خواهان رياست لاريجاني

محمدجواد حق‌شناس، عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در گفتگویی گفت؛ در آناليز انتخابات مجلس عملا مشاهده شد جريان اصلاح‌طلب حدود 105 تا 110 نيرو وارد مجلس كرد كه اين آرا به رياست آقاي عارف تعلق داشت از سوي ديگر آقاي لاريجاني كه به نظر مي‌رسيد در طيف رهروان و بخشي از اصولگرايان حدود 80 راي را داشت كه خواهان رياست ايشان بودند حلقه احمدي‌نژاد يا جبهه پايداري هم حدود 25 راي داشتند كه با احتساب اين آراء آقاي عارف حدود 10 راي از آقاي لاريجاني بيشتر داشت كه در اين بين 50 تا 70 راي متعلق به مستقل ها بود كه عملا در انتخابات هيات رئيسه موقت نقش تعيين‌كننده‌اي داشتند ضمن اينكه طيف حامي دولت هم علاقه‌مند به رياست آقاي لاريجاني بودند و دراين راه تلاش كردند. این گفت و گو را روزان منتشر کرده است.

اعتراض کیهان به احتمال پخش ربنای شجریان

«مدیر شبکه یک در حالی از پخش صدای یک خواننده حامی بهاییان از سیما خبر داده که خواننده مذکور به خاطر اقدامات ضدامنیتی حتی امکان اجرای کنسرت در داخل کشور را ندارد!»روزنامه کیهان در ادامه نوشت: «خواننده‌ای که طی سال‌های اخیر بارها در شبکه‌های بهایی-صهیونیستی همچون من و تو، بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا حضور یافته و با عناصر بهایی و فاسد این شبکه‌ها عکس یادگاری گرفته بود، احتمالا در ماه مبارک رمضان از صداوسیما پخش خواهد شد!

توصیه به پوست کلفت شدن نمایندگان

قرائت گزارش شعب پانزده‌گانه ادامه داشت تا اینکه سکینه الماسی سخنگوی شعبه 11 در پشت تریبون قرار گرفت. پیش از اینکه او سخن خود را آغاز کند لاریجانی توضیحاتی در مورد عکسی که از او در واکنش به آغاز سخنان الماسی با «به نام خداوند رنگین کمان» منتشر شده بود ارایه داد و آن را شیطنت رسانه‌ای خواند و گفت: در آن زمان به جهت خستگی، چشمم را مالش دادم که رسانه‌ها شیطنت کردند.او همچنین به این نماینده جدیدالورود توصیه کرد: باید از این به بعد پوست کلفت باشید؛ ‌از این شیطنت‌ها زیاد می‌کنند. این خبر را ایسنا منتشر کرده است.

برنامه برخی‌ها برای حرم امام (ره)

خبر رسیده اتاق فکر و عملیات عده‌ای در دستور کار جدید خود و به بهانه مقابله با جریان خودساخته تقابل، قصد داشتند در شب سخنرانی رئیس‌جمهور در مرقد امام(ره) با برهم زدن مراسم و مختل کردن این سخنرانی طبق عادت همیشگی خود تداعی مقابله مردم با رئیس‌جمهور را کلید بزنند! اطلاع از طراحی این گروه و گزارش آن به مقامات ارشد نظام موجب تذکر مجدد رهبری به این محافل شد، به طوری که ایشان برای چندمین بار اعلام کردند با این حرکات به شدت مخالفند و این کارها را موجب تضعیف نظام می‌دانند. اتاق فکر و عملیات روانی تخریب دولت، پس از شکست سنگین با حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، برنامه‌های جدیدی را طراحی کرده که از آن جمله، تلاش برای دوقطبی‌سازی فضای سیاسی کشور، بایکوت خبری دیدارهای مهم رئیس‌جمهور از جمله دیدار با مراجع تقلید، افزایش مطالبات غیرمرتبط به دولت، حاشیه‌سازی برای برخی از وزرای محبوب و کارآمد، دروغ‌پردازی علیه کابینه، توهین به رئیس‌جمهور، قلب واقعیت استقبال پرشور مردم در استان‌های مختلف کشور از حسن روحانی، پروژه نخ‌نما شده تقابل و ... را می‌توان اشاره کرد. شنیده‌ها حاکی است، با توجه به تذکر رهبر انقلاب هرگونه تلاش برای چنین اقدامی با مقابله شدید دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهد شد. روزنو این خبر را منتشر کرده است.

نظر عارف درباره کاندیداتوری کواکبیان

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با «خبرآنلاین» درباره تغییر هیأت رئیسه دائم مجلس نسبت به هیأت رئیسه موقت نیز گفت: رأی نمایندگان بود که تصمیم گرفتند ترکیب هیأت رئیسه را تغییر دهند و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.او درباره کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای ریاست مجلس اظهار کرد: فراکسیون ما تصمیم گرفت که کاندیدایی برای ریاست نداشته باشد، اما هر نماینده یک جنبه فردی دارد و یک جنبه فراکسیونی که باید به تصمیمات فراکسیون خود عمل کند. آقای کواکبیان از جایگاه حق و حقوق فردی خود استفاده کرد. از این جایگاه مجاز بود که کاندیدا شود و دیدیم که سریع انصراف هم دادند؛ منتها چون وارد پروسه رأی‌گیری شده بود، نتوانستند کاری بکنند.عارف ادامه داد: بنا نیست هر کار فردی که یک نفر انجام داد، بلافاصله به فراکسیون ربطش دهیم. ما باید بتوانیم از هر تصمیمی که فراکسیون می‌گیرد، دفاع کنیم.

هیچ سوالی لو نرفته!

مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گویی،در خصوص لو رفتن سوالات و برگزاری مجدد امتحان گفت:هیچ سوالی لو نرفته لذا برگزاری مجدد امتحان نیز تکذیب می شود.وی ادامه داد:امتحانات در کمال صحت انجام شده و با استفاده از روش های نوین امنیت سوالات بررسی می شود.گفتنی است از دیروز خبرهایی مبنی بر لو رفتن سوالات درس آمادگی دفاعی مطرح شده بود که این خبر به سرعت از طرف مسئولان تکذیب شد اما مجددا بعد از تکذیب این موضوع خبرهایی مبنی بر برگزاری مجدد امتحان مطرح شد که از طرف مسئولان باز هم مورد تکذیب قرار گرفت. این خبر را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

۴ فرمان ضدایرانی آل سعود

مقامات دربار به رسانه های سعودی و همچنین رسانه های قطری و اماراتی وابسته به خود دستورداده اند تا ۴ محور را در تحلیل ها و گزارش های خود در خصوص رخدادهای به وجود آمده در مراسم حج امسال در دستور کار قرار دهند.

موارد تاکید شده در این دستور العمل که روز یکشنبه ۹ خرداد ماه و پس از اعلام رسمی مقامات کشورمان مبنی بر عدم حضور حجاج ایرانی در مراسم حج امسال به رسانه ها مخابره شده است، به شرح زیر است:

الف) در تحلیل ها و گزارش ها باید جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقصر اصلی عدم برگزار حج امسال برای ایرانیان قلمداد و معرفی شود.

ب) هیچ یک از رسانه ها حق بیان شروط آل سعود در خصوص عدم حمل قرآن های با ترجمه فارسی توسط زوار ایرانی، عدم نصب پرچم ایران بر جایگاه زوار ایرانی، عدم حضور پزشکان ایرانی در منا و عرفات و... را ندارد.

ج) لازم است در تحلیل ها و گزارش های رسانه ای بر روی سیاسی کردن مقوله حج از سوی ایران مانور ویژه ای داده شود.

د) رسانه ها حق ندارند کمترین اشاره ای بر تاکید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفظ عزت زوار ایرانی در عربستان داشته باشند.

منابع آگاه در گفت و گو با خبرگزاری مهر تاکید کردند که مقامات دربار سعودی به رسانه ها اخطار داده اند که هرگونه خبر یا تحلیلی خارج از چارچوب عنوان شده، منجر به برخوردهای شدید با آنها خواهد شد.

زاکانی خبر ریاستش در سازمان بسیج را تکذیب کرد
علیرضا زاکانی با تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص ریاستش در سازمان بسیج مستضعفین گفت: این موضوع در فضای مجازی منتشر شده و بنده بی اطلاع هستم.این نماینده مجلس نهم با اعلام این خبر در واکنش به انتشار اخباری در مورد ریاستش در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنده افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم، همه سعی و تلاشم این بوده که به عنوان یک بسیجی در تمامی عرصه ها که توفیق خدمت گذاری داشته‌ام ، در خدمت جامعه باشم.وی افزود: با این وجود درباره موضوعی که در فضای مجازی منتشر شده است بی اطلاع هستم و بنده هم یکی مثل شما هستم و اطلاع ندارم.در فضای مجازی اخباری منتشر شده است که بر مبنای آن عنوان شد قرار است علی رضا زاکانی به جای سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شود.

عارف، فراکسیون امید را غربال کرد
نماینده مردم تهران در مجلس دهم کاندیداتوری عارف در انتخابات ریاست مجلس را موجب روشن شدن برخی ابهامات دانست و گفت که رقابت لاریجانی و عارف خدشه ای به ائتلاف امید وارد نکرده است.فاطمه سعیدی در خصوص رقابت محمدرضا عارف با علی لاریجانی بر سر ریاست مجلس دهم گفت: آقای عارف اقدام بسیار ارزنده ای انجام داد و وقتی گرد و غبارها و حواشی انتخاب رئیس مجلس فروبنشیند بهتر می توان به میزان اثرگذاری کاندیداتوری ایشان برای ریاست مجلس پی برد.وی با بیان اینکه عارف، فراکسیون امید را غربال کرد گفت: نفس کاندیداتوری آقای عارف باعث شد تا بسیاری از ابهامات پیشین روشن شود. با این اقدام ما امروز به جامعه و بدنه هوادار اصلاحات با سربلندی اعلام می کنیم پس از دوازده سال حاکمیت یکپارچه اصولگرایان در خانه ملت حالا ظرفیت و توانایی جریان اصلاحات در مجلس به میزانی است که نه تنها نمی توانند آن را نادیده بگیرند بلکه برای هر طرح، لایحه و تصمیمی در مجلس باید راه تعامل با این جریان ریشه دار را در پیش گیرند.این نماینده اصلاح طلب مجلس ادامه داد: اقدام عارف پاسخی به انتظار مردم بود؛ دوستان و نمایندگانی که از روز انتخاب رئیس تا کنون با ایشان دیدار و جلسه داشته‌اند تصدیق می کنند آقای عارف ذره ای کدورت و ناراحتی ندارد و اتفاقا از عمل به انتظار مردم بسیار خرسند است. این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

بازگشت مشاور احمدی‌نژاد به کشور
پرفسور حمید مولانا که در دوره اول و دوم ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد مشاور وی بود چندی پیش به کشور بازگشته است.برخلاف همه سالهای گذشته، وی ازابتدای سال 1390 هیچ ظهور و بروز رسانه ای نداشته است. گفته می شود در این مدت در آمریکا مشغول تدریس بوده و در مساجد مراکز اسلامی حومه واشنگتن شرکت و بارها به دعوت مراکز اسلامی و تشکل‌های مسلمانان در مساجد و دانشگاه‌های شهرهایی مثل لندن، منچستر، هامبورگ، بارسلون، الجزیره و قاهره سخنرانی می کرده است.مولانا پیش از آن مؤسس و استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه امریکن دی سی واشنگتن بود.خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که وی احتمالا در مرکز دایره المعارف اسلامی در آجودانیه به ریاست سید کاظم موسوی بجنوردی مستقر خواهد شد و قرار است خاطرات خود را از دوران انقلاب و نهضت ملی شدن نفت و نقش محمد مصدق را قلمی نماید.وی گفته است که اسناد بسیاری در این زمینه دراختیار دارد که یکی از این اسناد نامه نگاری هایی است که وی در سنین جوانی با آیت الله مکارم شیرازی داشته است.حسام الدین آشنا که اکنون به جای مولانا در جایگاه مشاور رئیس جمهور قرار گرفته است در مهرماه سال 1387 جزوه مفصلی علیه حمید مولانا آماده کرده و در رسانه ها توزیع کرد.این مطلب در سایت پارس منتشر شده است.

بهروز نعمتی: نمی دانم کنایه عارف به چه کسی است
بهروز نعمتی می گوید نمی داند مخاطب سخنان اخیر عارف در مورد عدم وفاداری برخی اعضای لیست امید چه کسی بوده است.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتخاب علی لاریجانی بعنوان رییس مجلس گفت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردم و قبلا هم گفتم ایشان بعنوان رییس مجلس برگزیده شدند. در واقع، من انتظاری جز این نداشتم.وی در پاسخ به این سوال که مخاطب سخنان عارف در مورد عدم وفاداری برخی از اعضای لیست امید، گفت: منظور آقای عارف را متوجه نمی‌شوم و نمی‌دانم کنایه شان به چه کسی است، ولی این را به خوبی می‌دانم که بعضی از افراد تفکراتی داشتند که ما نباید ضامن تفکراتشان باشیم. ما آن چیزی را که صلاح می‌دانیم و به نفع کشور باشد، انجام می‌دهیم. ریاست مجلس کار سخت و مشکلی است و باید شرایط کشور را در اولویت قرار دهیم.نعمتی ادامه داد: تا به امروز مشخص است که این دوره از مجلس، مجلس اعتدال و به دور از تنش داریم و نباید بگذاریم با این حرفها کار به جاهای باریک بکشد.این نماینده مجلس با اشاره به نتایج انتخابات ریاست مجلس خاطرنشان کرد: عالم سیاست این غافلگیری‌ها را دارد و مثل صفحه شطرنج است، بنابراین هر آن ممکن است ببازید.نعمتی افزود: آقای عارف مرد بسیار محترم و انقلابی است، ولی باید فضای منفی را هم برای خودش می‌سنجید و کمی با دقت به اطراف نگاه می‌کرد.وی تاکید کرد: ما باید در این مجلس همراه و همسوی دولت رفتار کنیم و نباید حواشی را در کارهایمان دخالت بدهیم.این مطلب در انتخاب منتشر شده است.

استقبال از رئیس جمهور به چهار زبان
شهیندخت مولالوردی در توئترش نوشت: این چهار دختر در فرودگاه ارومیه به چهار زبان ترکی، فارسی، کردی و آشوری به رییس‌جمهور خوش‌آمد گفتند.

بسته سه شنبه


جنجال خالکوبی فمینیستی ترانه علیدوستی
انتشار تصاویری از خالکوبی دست ترانه علیدوستی در نشست خبری شب گذشته فیلم فروشنده جنجال ساز شد. در حالی که برخی خبرگزاری‌ها با ادیت عکس علیدوستی خالکوبی روی دست او را محو کرده بودن انتشار برخی تصاویر از سوی عکاس‌های حاضر در مراسم شب گذشته نشان می‌داد که بازیگر فیلم فروشنده نشان گروه pro choice که جنبشی است برای قانونی کردن سقط جنین را روی دستش خالکوبی کرده بود. واکنش‌های مختلف به این تصویر موجب شد تا ترانه علیدوستی در حساب توئیترش به این مسئله واکنش دهد و ضمن به اشتراک گذاشتن پست یک سال پیشش درباره تعریف دقیق فمنیست بنویسد: Keep calm and YES I'm a feminist

بسته سه شنبه

برخی به هر بهانه اقدام به موضع گیری علیه سخنان رهبری می کنند
حجت الاسلام  والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: متاسفانه بعضی ها، قلم و زبان دشمن شدند و به هر بهانه اقدام به موضع گیری علیه سخنان رهبری انقلاب و ولی فقیه می کنند و حتی در بعضی مواقع خود را در جایگاه ولی فقیه می دانند وسخنان نابجایی مطرح می کنند.انتخاب این خبر رو منتشر کرد.

یک سفیر سنی کافی نیست
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در دیدار مردمی با مردم شهرستان مهاباد با تأکید بر اینکه تمام مردم مسلمان از جمله شیعه و سنی در حقوق شهروندی عین هم و مساوی هستند، اظهار کرد: نباید بین مذاهب و اقوام تبعیض قائل شویم و اصل اساسی در مسئولیت‌ها باید شایستگی باشد و هر کس در هر منطقه‌ای دارای شایستگی بالاتر است باید متناسب با توانایی‌هایش زمینه فعالیت و بالندگی برای او مهیا شود. روحانی خاطرنشان کرد: برای من کافی نیست که در میان سفرای ما یک سفیر از اهل سنت و کردستان داشته باشیم و یا در وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت نفت یک معاون کرد فعالیت کند چرا که برای ما بین ترک، کرد، فارس، بلوچ و عرب و دیگر اقواممان هیچگونه تفاوتی نباید وجود داشته باشد.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

قالیباف باجگیران شورا را معرفی کند
غلامرضا انصاری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با انتقاد ازعملکرد شهردار تهران، گفت: کاش جناب شهردار به جای لابی‌های سیاسی و جلسات باندی، همت خود را به منظور رفع چالش‌های بزرگ تهران به کار می‌گرفت. وی افزود: شهردار تهران که در دو دوره قبلی شورای دوم و سوم شهر فعال بودند در این دوره نیز به مدد حضور نگاه کارشناسی و دیدگاه کلان‌نگر اعضای شورا، به پاسخگویی در قبال عملکرد زیرمجموعه خود بارها فرا خوانده شده است که در یک اقدام فراگیر و دیرهنگام اعضای شورای شهر را متهم به باج‌خواهی کرده که اگر قالیباف چنین سخنی را به زبان آورده باید به سرعت و شخصا تکذیب می‌کرد که متاسفانه در فضای عمومی تاثیر سوء این بیان کاملا مشهود است و به عنوان منتخب مردم تهران با قاطعیت از قالیباف درخواست می‌کنم که رانت‌خواران و باجگیران را رسما و علنا معرفی کنند و جای سوال است چرا در طول سه سال گذشته مهر سکوت در قبال این حرکت غیرقانونی بر لب گذاشته است؟ ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

عارف به کدام کمیسیون مجلس می‌رود؟
محمدعلی وکیلی، سخنگوی فراکسیون امید در رابطه با علت پیروزی علی لاریجانی در جریان انتخابات رییس مجلس بر عارف گفت: بالاخره رقابت است و یک نفر باید در آن پیروز شود ،به هر حال نمایندگان رای دادند. البته خود اصلاح طلبان نیز در این زمینه کم کاری کرده‌اند و جریان مقابل نیز پرکاری داشتند. وی درباره اینکه چه جایگاهی باید برای عارف در مجلس دهم در نظر گرفته شود به  عصر ایران اظهار داشت: آقای عارف ریس فراکسیون امید است و بعید است که مسولیت ریاست کمیسیونی را به عهده بگیرد و احتمالا عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهند شد.عصر ایران این خبر را منتشر کرده است.

شرط احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات
مصطفی داننده در نامه نیوز می‌نویسد: خود احمدی نژادی‌ها می‌گویند که او هیچ برنامه‌ای برای حضور در عرصه سیاست به ویژه انتخابات ندارد. آنها اینگونه القا می‌کنند که تنها هدف احمدی نژاد در سال‌های پیش رو، تبیین اندیشه امام خمینی است.  دراین میان اما به نظر می‌رسد احمدی نژاد به دنبال حضور در صحنه سیاسی کشور به ویژه انتخابات است. سفرهای استانی او در این ماه‌ها به خوبی بیانگر همین معناست. احمدی نژاد برای حضور نه به دنبال جریان‌های سیاسی است نه دعوت شخیصت‌ها بلکه برای حضور او یک شرط مهم و اساسی دارد و آنهم دعوت مردم است. آنگونه که از شواهد است پیداست او و دوستانش به دنبال اجرای برنامه‌ای مدون برای حضور در عرصه سیاسی هستند. شنیده‌ها حکایت می‌کند که احمدی نژاد شرط حضور خود در انتخابات را دعوت حضوری مردم می‌داند و تنها به این واسطه حاضرخواهد شد در عرصه انتخابات حضور داشته باشد. حضور جمعیت گسترده در میدان نارمک و فریاد حمایت از احمدی نژاد و دعوت از او برای حضور در انتخابات سال آینده بخشی از این برنامه است.

اشتباهی که عارف کرد
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس در خصوص انتخابات هئیت رئیسه موقت مجلس دهم گفت: عارف متاسفانه تسلیم فضای خارج از مجلس شد و اشتباه کرد. وی باید فضای درون مجلس را در نظر می‌گرفت.  در شرایط کنونی لاریجانی گزینه بهتری برای ریاست است و اتفاق خاصی نیافتاده است. او هم یک لیست امیدی است و باید دانست که یک لیست امیدی به ریاست مجلس رسیده، لاریجانی بهتر می‌تواند تندروها را مهار کند.نامه نیوز این خبر را منتشر کرده است.

دستگیری 62 زن و مرد دیگر در پارتی شبانه
عصرخبرنوشت:  با گزارش مردمی مبنی بر برپایی جشن مختلط (پارتی) به پلیس بندرعباس، پلیس امنیت اخلاقی بندرعباس با رعایت موازین اخلاقی و امنیتی وارد عمل شد. بر این اساس 23 مرد و 39 زن با پوشش نامناسب و نیمه عریان و در حالت غیرطبیعی (مستی) در حال رقص و پایکوبی بودند که دستگیر شدند.

جوانفکر از همین الان صحت انتخابات 96 را زیر سوال برد
علی‌اکبر جوانفکر گفت: آقای روحانی در جایگاه ریاست جمهوری، سه بار سوگند جلاله خورده است؛ باور کنید دولت قبل بازنخواهد گشت!! سوال این است که آیا چنین اظهاراتی از سوی رئیس جمهور، جایگاه و موقعیت ایشان را به عنوان مسئول اجرای انتخابات با یک چالش بزرگ و اساسی مواجه نمی‌سازد؟ دغدغه‌هایی که این‌گونه اظهارات غیرمتعارف می‌تواند در مردم و به‌ویژه نخبگان در خصوص حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش ایجاد کند، چگونه مرتفع خواهد شد؟ یکی از تئوریسین‌های حامی دولت یازدهم نیز در تشریح روح برجام یا ضمائم پنهان آن، فاش کرده است که بر اساس چارچوب طراحی شده در برنامه جامع اقدام مشترک، بازگشت دکتر احمدی‌نژاد و تفکر احمدی‌نژادی غیرممکن است. به راستی چه ارتباطی میان سوگند رئیس جمهور به عنوان مجری انتخابات با چارچوب تعیین شده در برجام برای کشور وجود دارد؟ اگر فرض را بر صحت این اظهارات قرار دهیم آیا نباید این حق را برای مردم قائل شویم که نگران دخالت بیگانگان در سرنوشت خویش باشند؟ این حرف‌ها در گفت‌وگوی جوانفکر و دولت بهار منتشر شده است.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۱۰
ریاضیات آقای حق شناس نم کشیده است:
25+80=105!
بیا عزیزم بیا ! بیا اون کار نیمه کاره رو تموم کن . نه تنها مردم نارمک بلکه خیلی ها دل خجسته ای دارند و توی واقعی را نشناخته اند .
تفکرات اصلاح طلبان این است که حاضر هستند برای ارتباط با غرب همه چیز خود فدا کنند.
ار قول آقای مدبر نلل شده است که: کی‌روش دلسوزتر از ما برای ایران شده!...
جناب مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، متاسفانه واقعیت همین است. اکثر مدیران یا فقط به منافع شخصی و گروهی فکر میکنند و یا اگر هم معدود مدیری پیدا شود که به فکر منافع ملی باشد فاقد تجربه یا تخصص و علم در آن موضوع است و بایستی از مشاوره افراد آگاه و آشنا به علم آن موضوع استفاده کند و متاسفانه در این زمینه هم ضعیف عمل کرده ایم در مورد استفاده از تجارب و قابلیت های این مربی نیز سهل انگاری شده است و ارزش استفاده از دانش و تجربیات ایشان را ندانستیم. ضمناً با توجه به عملکرد آقای کی روش بسیاری از ایرانیان ایشان را ایرانی تر از خیلی از مربیان ایرانی سال های اخیر تیم ملی میدانند.
چرا کسانی را که در پارتی ها شرکت میکنند گردن نمیزنند
نه همون حاج آقا نقدی خوبه
یکی به اینم آقای مدبر بگوید دل آقای کیروش برای اعتبار جندین و جند ساله اش می سورد که با بدختی بست آورده اما حالا به دلیل بی خیالی اشخاصی نظیرجنابعالی از نظر افکار بین المللی باید زیر سئوال برود
شما اگر دلتان به حال این ملت می سوخت ابتدا از توانمندی های خود ارزیابی می کردید بعد این سمت را می پذیرفتید
درود بر احمدي نژاد.احمدي نژاد بيا و ما را از چنگال اينهايي كه مردم را رعيت و خود را ارباب ميدانند برهان.
احمدی نژاد شرط گذاشته؟ ایشان تشریف بیاورند محله ما تا با گوجه و تخم مرغ یه املت حسابی از او بسازیم. او باید بخاطر 8 سال تخریب محاکمه شود.
ما به داشتن استاد شجریان افتخار میکنیم الحق که ایشان از نوابغ عصر و مایه مباهات ما ایرانیها در سراسر دنیاست اما جایگاه تو کجاست مدیر مسئول کیهان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر