بازدید 4166

دستور وزیرعلوم درباره تغذیه‌دانشجویان در ماه‌رمضان

برنامه ریزی در خصوص ارایه سحری و افطاری به دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برعهده دانشگاه ها است
کد خبر: ۵۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 01 June 2016
رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با امتحانات دانشگاهی وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها تاکید کرد در این ایام در بحث غذا به بهترین نحو عمل کنند.

به گزارش مهر، ذوالفقار یزدان مهر گفت: با توجه به همزمان شدن ایام امتحانات دانشجویان با ماه مبارک رمضان، محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جلسه با روسای دانشگاه ها که روز گذشته در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، تاکید کرد تا دانشگاه ها خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنند.

وی درباره ارایه سحری و افطاری به دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان افزود: برنامه ریزی در خصوص ارایه سحری و افطاری به دانشجویان خوابگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برعهده دانشگاه ها است، و خود دانشگاه ها دراین زمینه برنامه دارند در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد صندوق رفاه دانشجویان ورود کرده و کمک خواهد کرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: وزیر علوم خطاب به روسای دانشگاه ها تاکید کرد، دراین ایام در بحث غذا و خدمات رفاهی به بهترین نحو عمل کنند تا دانشجویان بتوانند هم به اعمال عبادی خود برسند، و هم امتحانات خود را به خوبی طی کنند.

به گزارش مهر، ماه مبارک رمضان از ۱۸ خرداد آغاز می شود و امتحانات دانشگاه‌ها براساس تقویم آموزشی که  ارایه شده با این ایام همزمان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر