بازدید 3726
۵
رئیس سابق سازمان نظام مهندسی :

نظام مهندسی ماهی ۲ میلیارد تومان سود بانکی می‌گیرد

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی استان تهران با تاکید بر اینکه این سازمان ماهانه بالغ بر ۲ میلیارد تومان سود از بانک شهر دریافت می‌کند،گفت: اتهام اختلاس هیات مدیره سابق نظام مهندسی را رد می کنم چرا که اختلاس زمانی رخ می‌دهد که پولی جابه‌جا شود.
کد خبر: ۶۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 16 July 2016

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی استان تهران با تاکید بر اینکه این سازمان ماهانه بالغ بر ۲ میلیارد تومان سود از بانک شهر دریافت می‌کند،گفت: اتهام اختلاس هیات مدیره سابق نظام مهندسی را رد می کنم چرا که اختلاس زمانی رخ می‌دهد که پولی جابه‌جا شود.

به گزارش فارس، سعید غفرانی در پاسخ به اظهارات مطرح شده از سوی ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی کشور مبنی بر اینکه هیأت مدیره سابق نظام مهندسی تهران میلیاردها تومان اختلاس کرده‌اند، گفت: حرف‌هایی بدون قاعده به هر حال عنوان می‌شود و صحت ندارد، چرا که اختلاس زمانی رخ می‌دهد که پولی جابه‌جا شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر پول‌های مورد بحث (حدود 40 میلیارد تومان) در حساب نظام مهندسی تهران است و ماهانه نزدیک به 2 میلیارد تومان سود دریافت می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که ترکان عنوان می‌کند که هیأت مدیره سابق نظام مهندسی تهران از بابت پول‌هایی که در بانک‌ها سپرده‌گذاری کرده است تسهیلات برای یک شرکت‌ دیگر دریافت کرده‌اند، گفت: تسهیلات هم اگر گرفته شده باشد آنها وثیقه گذاشته‌اند،وامی را به هر حال هیأت مدیره مصوب و پولی را در نزد بانک شهر سپرده‌گذاری کرد، سود آن را هم گرفته و در حال حاضر هم دوره جدید نظام مهندسی این سود را دریافت کند.

وی ادامه داد: به هر حال آن شرکت هم که می‌گویند تسهیلات گرفته است، وثیقه گذاشته است و کار غیرقانونی انجام نداده است.

غفرانی خاطرنشان کرد: هیچ تخلفی در این رابطه صورت نگرفته است، سال 93، چهل میلیارد تومان در بانک شهر سپرده‌گذاری شد که این بانک هم ماهانه به طور منظم حدود 2 میلیارد تومان سود آنرا پرداخت کرده است.

وی با بیان این‌که تخلفی که برخی از آن نام می‌برند مربوط به وثیقه‌گذاری برای نوسازی بافت فرسوده تهران است، تصریح کرد: اصل پول سپرده‌گذاری شده در بانک موجود است و نه تخلف، نه تبانی و نه سوء استفاده‌ای در این زمینه روی نداده است. این مسئله از سوی سازمان نظام مهندسی در حال پیگیری است و هیچ تخلفی در این زمینه اتفاق نیفتاده است.

چندی پیش ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در جمع خبرنگاران گفته بود در هیئت مدیره دوره قبل سازمان نظام مهندسی استان تهران 40 میلیارد تومان از اموال سازمان نظام مهندسی به بانک سپرده شده که این مبلغ، وثیقه دریافت تسهیلات برای یک شرکت خصوصی قرار گرفته است


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
با سلام. جناب آقای غفران بفرمایند با اجازه کدوم یک از اعضا و ناظرین پول آنها رو بردند بانک شهر سپرده گذاری کردند و سود میگرفتند میخوردند؟ ایشان اگر دلسوز اعضا بودند پول تک تک ناظرین را به حساب تک تک آنها نزد بانک سپرده گذاری میکرد و سود آن برای تک تک اعضا صاحب پول میشد. نه اینکه پول ناظرین را طبق یک مصوبه بیجا بصورت درصدی اونم در طی چندسال پرداخت نمایند. بنده به عنوان یکی از ناظرین اصلا رضایت ندارم و باید این رویه پرداخت درصدی به ناظر کلا جمع شه.
پول مردم را سودش را آقايان مي گيرند بعد ميگويند اصل پول هست . يعني چي
اصلا پول نظارت مهندس ها چرا باید دست نظام مهندسی باشه که یه عده با سود پول خودمان به ضرر خودمان قانون وضع کنن و اختلاس کنن!
اصلا پول نظارت مهندس ها چرا باید دست نظام مهندسی باشه
یعنی سود 60 درصدی؟؟؟!!!!!
آخه شنیده بودم که سود سپرده ها شده سالیانه 15 درصد. پس این 60 درصد چیه؟
سود 40 میلیارد تومان سپرده با نرخ 15 درصد سالیانه عبارت خواهد بود از : 493 میلیون تومان و نه 2 میلیارد تومان.
یکی این وسط اشتباه میکنه.


685ر150ر493=(30/365)*.15%*000ر000ر000ر40*
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان