بازدید 15236
۴
در دویست و سی و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛

«خطای پزشکی» این بار جان نوزاد را در بدو تولد گرفت!/سردرگمی سهامداران پلی اکریل اصفهان/ صدوربخشنامه عجیب توسط ایرلاین ایرانی

«ساعت صفر» زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها. «ساعت صفر» برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: مهاجرت بازیگرها به شبکه‌های ماهواره‌ای؛ کشیدن دندان با پیش‌درآمد کتک؛ را بشنوند.
کد خبر: ۶۰۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷ 25 July 2016
در دویست و سی و ششمین «ساعت صفر» خواهید شنید؛«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. «تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در دویست و  سی و ششمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.

مهاجرت بازیگرها به شبکه‌های ماهواره‌ای
کشیدن دندان با پیش‌درآمد کتک
«خطای پزشکی» این بار جان نوزاد را در بدو تولد گرفت!
سردرگمی سهامداران پلی اکریل اصفهان 
علت صدوربخشنامه عجیب «ایران ایر» چیست؟

 
تعداد بازدید : 19

دانلود با کیفیت 256

دانلود با کیفیت128

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۴
تابی اینقد به پزشکا گیر نده.معلومه عمدی داری اینکار رو میکنی!!!ارزشت زیر سوال میره تابی جون
یا تیتر هم نزنید یا خلاصه خبرها را حداقل بنویسید.
برای اینترنت خیلی کم سرعت.اینجوری ساعت صفر و +تابناک بیشتر استرس دارند تا خبر
سلام اینکه بعضی از اخبارتان بصورت آدیو یا ویدو است ونوشتاری ندارد خیلی بداست باتوجه به اینکه آدیو و ویدو وقت گیر است بهتر است دراین موارد انتخاب نوشتاری هم داشته باشد . با تشکر
به خداوند قسم جان انسانها و فرزندانمان برای اینان پشیزی ارزش ندارد. باید توی کارهای روزانه در کنارشون باشی تا بفهمی فقط بفکر پول جمع کردن و سرمایه گذاری اونور آب هستند، چون میدانند این رویه ای که پیش گرفته اند را ثباتی نیست و خشم خدا و ملت دامانشان را میگیرد.
ساعت صفر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل