بازدید 31697
بسته خبری «تابناک»؛

تهدید شدید روحانی توسط یک اصلاح طلب!/ آمار تکان دهنده از میزان بیکاری فارغ التحصیلان/ چینش‌های خانوادگی در یک شرکت نفتی/ گواهی وزیر کشور درباره رئیس جمهور!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«درخواست نایب رئیس مجلس از روحانی»،«کنایه سنگین نماینده مجلس به نامه احمدی‌نژاد»،«جزئیات دستگیری «ابوحر» در مشهد»،«تصمیم عجیب نفر اول کنکور زبان برای ادامه تحصیل!»،«روایتی از علاقه شدید رهبر انقلاب به امام خمینی (ره)»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۱۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 09 August 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

آمار تکان دهنده از میزان بیکاری فارغ التحصیلان

سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران گفت، مالکیت فردی و خانوادگی همه‌اش در صنایع کوچک از بین رفته است؛ تمام خانه‌ها رهن بانک‌ها شده است و بیشتر از 50 نفر این جمع را می‌دانم که خانه‌هایشان را از دست داده‌اند.از هر 5 خانوار یک خانوار بیکار است و از طرفی 50 درصد از فارغ‌التحصیلان با بیکاری دسته و پنجه نرم می کنند.اکثر کارخانه‌ها حقوق کارگران‌شان را ندارند که پرداخت کنند.آقای یزدانی (معاون وزیر صنعت معدن تجارت) شما الان می‌خندید و من هم دوست دارم بخندم و البته برخی اوقات هم می‌خندم اما خنده من از گریه تلخ‌تر است و کار ما از گریه گذشته.

 

انتقاد بروجردی از نحوه نگارش نامه احمدی نژاد

بروجردی به خبرنگار عصر ایران می گوید: نامه به رییس جمهور آمریکا توسط آقای احمدی نژاد باید با رعایت شان و عزت ملت ایران نوشته می شد به این معنی که احمدی نژاد باید تحت عنوان رییس جمهور سابق ایران امضا می کردند و نه خادم ملت.نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: درست است همه مقامات رسمی دولت ایران مطابق نگاه مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) این ادبیات داشته و دارند و خادم ملت بودن را افتخار خود می دانند اما زمانی که در مقابل بزرگ ترین دشمن حرف می زنیم باید از عناوین رسمی استفاده کنیم.وی تاکید کرد:خادم ملت هستیم اما تنها در برابر ملت و به حق تواضع می کنیم اما مطابق فرمایش حضرت مبنی بر التکبر "مع المتکبر عباده"،فرهنگ اسلامی ما حکم می کند در مقابل دشمن از موضع اقتدار صحبت کنیم و از عناوین مقتدارنه استفاده کنیم .رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این امضا از نظر بنده اشکال دارد.

 

درخواست نایب رئیس مجلس از روحانی

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا حمایت اصلاح طلبان از روحانی مشروط خواهد بود یا نه به عصرایران گفت: به هر حال آقای روحانی باید کسانی را که از وی پشتیبانی و دفاع کردند و او را قبول کردند مورد حمایت قرار دهد و در واقع رییس جمهور باید هوای کسانی که خواهان وی بوده و هستند داشته باشد .

 

واکنش عارف به نامه احمدی نژاد به اوباما

محمدرضا عارف در گفت و گو با جمهوریت می گوید: از محتوای نامه ایشان اطلاعی ندارم اما به طور کلی در مورد انتقادی که درباره لزوم هماهنگی این اقدام با وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی مطرح می شود، باید گفت که از اساس شخصیت های سیاسی کشور چه فعلی و چه سابق، باید هماهنگی های لازم را با نهادهای ذی ربط فعالیت کنند به خصوص اگر این فعالیت ها جنبه خارجی داشته باشد.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این خصوص تاکید کرد:توجه به سیاست ها و منافع ملی باید در اولویت باشد.

 

کنایه یک استاندار به کیهان و شریعتمداری

استاندار کرمانشاه افزود: «آرزوی مدیریت ارشد استان این است که آن مصونیت آهنینی که روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری از آن برخوردار است و با آن برخوردی نمی‌شود و دیگر سایت‌های محلی مانند خبرگزاری مهر و وب‌سایت خبری مرصاد از آن برخوردارند، دیگر نشریات نیز از آن برخوردار باشند».رازانی درباره طرح این موضوع که مانع حضور خبرنگار خبرگزاری مهر در نشست خبری رئیس‌جمهور شده‌اند، گفت: «ای‌ کاش حداکثر برخورد با اصحاب مطبوعات در کشور در همه دوره‌ها به این موارد محدود می‌شد». او افزود: «از جانب دولت تدبیر و امید و مدیریت ارشد استان، هیچ‌گاه چنین برخوردهایی با اهالی رسانه نخواهد شد».این مطلب در شرق منتشر شده است.

 

تهدید شدید روحانی توسط یک اصلاح طلب!

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نيا در گفت و گو با «آرمان» گفت؛ جريان اصلاحات با توجه به شرايط خاص انتخابات مجلس شوراي اسلامي تصميم گرفت با حاميان دولت ائتلاف كند و در يك جبهه قرار بگيرد. بدون شك حزب اعتدال و توسعه جدا از جريان اصلاحات نیست. نزديكي اعتدال و توسعه به جريان اصلاحات باعث شده كه مردم براي اين حزب احترام قائل شوند. اگر اصلاح‌طلبان از آقاي روحاني حمايت نكنند حزب اعتدال و توسعه نمي‌تواند به تنهايي بار حمايت از آقاي روحاني را به دوش بكشد. بنده به برخي از دوستان هشدار مي‌دهم كه نه خود دچار توهم شوند و نه آقاي روحاني را دچار توهم كنند. جريان اصلاحات يك حزب نيست بلكه يك انديشه، تفكر و گفتمان سيال و مواج است كه در ميان اقشار مختلف مردم داراي جايگاه و ارزش دارد. هنگامي كه اصلاح‌طلبان از آقاي روحاني حمايت كنند به معناي اين است كه اكثريت مردم از آقاي روحاني حمايت مي‌كنند. به همين دليل اگر آقاي روحاني از فرصت حمايت اصلاح‌طلبان از خود استفاده نكند دچار يك اشتباه تاريخي شده است. متاسفانه آقاي روحاني دراغلب استان‌ها حداقل انتظارات اصلاح‌طلبان بومي را محقق نكرده است. از سوي ديگر برخي از وزراي كابينه ايشان عملكرد قابل قبولي نداشته‌اند. برخي از وزراي دولت كه خاستگاه اصلاح‌طلبي داشتند پس از اينكه از مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد گرفتند به همه‌چيز و از جمله دوستان خود پشت كردند و پس از مدتي پشت سر خود را نيز نگاه نكردند. در نتيجه آقاي روحاني بايد يك ارزيابي و تجديد نظر جدي و جسورانه در رويكرد مديريتي خود انجام دهد و يك خانه تكاني جدي در دولت به وجود بياورد. اگر آقاي روحاني در جريان اصولگرايي ذوب شود به صورت طبيعي بين آقاي روحاني و جريان اصلاحات فاصله ايجاد مي‌شود. در چنين شرايطي اصلاح‌طلبان از آلترناتيو خود استفاده خواهند كرد.

 

کنایه سنگین نماینده مجلس به نامه احمدی‌نژاد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به نامه نگاری محمود احمدی نژاد با باراک اوباما اظهار داشت: آقای احمدی نژاد در حال حاضر پست و جایگاهی ندارد و به صرف اینکه عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام است و نباید بدون هماهنگی با شورای عالی امنیت و وزارت امور خارجه دست به نامه نگاری می زد. وی با تاکید بر اینکه احمدی نژاد دچار توهم شده است، گفت: او در مقامی و صلاحیتی نیست که نامه نگاری کند و درباره چپاول پولی صحبت کند که دولتش مقصر اصلی غارت 2 میلیارد دلار شده است. جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص برداشت 2 میلیارد دلاری آمریکا از اموال ایران، توضیح داد: در سال آخر دولت اصلاحات که هنوز تحریم ها اعمال نشده بود، معاملاتی انجام شد و پولی از ایران در حساب آمریکایی قرار گرفت، از آنجایی که تحریمی وجود نداشت این اقدام ایرادی نداشت.

 

نظر بادامچیان درباره لیست انگلیسی انتخابات

روزنامه اعتماد در گزارشی به نشست حزب مؤتلفه با خبرنگاران پرداخته است که در بخشی از آن می‌خوانید؛در ايام انتخابات مجلس دهم اصولگرايان بخش عمده‌اي از بار تبليغاتي خود را بر تخريب رقيب استوار كردند. آنها با طرح موضوع موهوم ليست انگليسي وانمود كردند كه سياست‌هاي انگلستان حمايت از فهرست انتخاباتي اصلاح‌طلبان است و بر پايه همين توهم از مردم خواستند تا به اصولگرايان راي دهند. با اين حال نتيجه انتخابات در تهران به گونه‌اي رقم خورد كه ديگر جايي براي دفاع از آن راهبرد تخريبي باقي نگذاشت. بنابراين اصولگراياني كه در ايام انتخابات هيچ حرفي در رد بي‌اخلاقي همفكران‌شان نداشتند و گاهي با لبخندي از سر رضايت، تخريب رقيب را نظاره مي‌كردند مجبور شدند ژست مخالفت با تخريب بگيرند. حبيبي در پاسخ به سوال ديگر «اعتماد» مبني بر بحث ليست انگليسي بودن اصلاح‌طلبان در تهران كه تعدادي از اعضاي حزب موتلفه درباره آن سخن گفته بودند، اظهار داشت: ما معتقد نيستيم كه آن ليست سي نفره تهران انگليسي بوده و ما هم‌ چنين چيزي نگفته‌ايم و آن حرف را باطل مي‌دانيم چرا كه امكان ندارد شوراي نگهبان صلاحيت كساني را تاييد كرده باشد كه وابسته به انگليس هستند؛ از اين رو مواضع رسمي موتلفه هر هفته توسط دبيركل اعلام مي‌شود. هر كسي هم از موتلفه چنين اظهارنظري كرده اشتباه كرده است.

 

مردم عربستان مخالفان برگزاری کنسرت در کشورشان هستند

براساس نتایج نظرسنجی یک شبکه تلویزیون محلی، اکثریت مردم عربستان سعودی مخالف برگزاری کنسرت موسیقی عمومی در این پادشاهی محافظه کار هستند. در این نظرسنجی که از سوی کانال ۱ گروه تلویزیونی MBC عربستان برگزار شد بیش از ۹۰ هزار زن و مرد شرکت کردند و حدود ۶۵ درصد آنها مخالفت خود را با برگزاری کنسرت موسیقی در این کشور ۳۱ میلیون نفری اعلام کردند.شفقنا این خبر را منتشر کرده است.

 

چینش‌های خانوادگی در یک شرکت نفتی

روزنامه جوان در صفحه اقتصادی خود نوشت: پس از تغییر و تحولات مدیریتی در صنعت نفت از سال 92 مدیران زیادی به سمت‌های مدیریتی منصوب شدند که در نخستین اقدام اقوام خود را بر سفره نفت نشانده‌اند. مدیران جدید این شرکت پس از اطلاع از وجود شرکت‌های تابعه که در زمان مدیریت قبلی تأسیس شده بودند و بررسی سایر شرکت‌ها که در شرکت مادر تحت نظارت آنها سهامدار بودند، به این نتیجه رسیدند که بسیاری از این شرکت‌ها می‌تواند محل ریخت و پاش و گعده‌های خانوادگی باشد به طوری که مدیرعامل سابق این شرکت که هم اکنون نیز مدیرعامل در سایه آن است، فرزند خود را در یکی از این شرکت‌های اقماری به وظیفه امور خرید و بازرگانی گمارده است. جالب‌تر آنکه یکی از یاران مدیرعامل سابق و فعلی نیز برادر خود را به شرکت «پ. ک» فرستاده تا با همکاری پسر دوست خود به تجارت کالاهای نفتی مشغول باشند. این در حالی است که شرکت مادر مذکور قصد دارد در نیمه دوم سال 25 درصد از نیروهای خود را تعدیل کند تا مزاحم حقوق‌های نجومی و کاسبی مدیرانش نشود. نکته دیگر در این شرکت، نقش‌آفرینی فردی جوان به نام «م» است که پیشتر با مدیرعامل سابق در شرکت «پ» همکار بوده است و یک‌شبه به سمت مدیریت شرکت «پ. ک» در زیرمجموعه‌های اقماری شرکت مادر منصوب شد. وی بدون یک روز تجربه فعالیت در حوزه تخصصی زنجیره تأمین و لجستیک حفاری، حلقه اصلی زنجیره مدیران و اقوامشان است که با چیدمان دقیق آنها در بخش‌های مختلف انحصار فوق‌العاده‌ای را برای تجارت فراهم کرد.

 

به بنده می‌گویند عُرضه آب‌پاشی نداری

معصومه ابتکار در نشستی که امروز با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن همایش‌های سازمان محیط زیست برگزار شد تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این چند سال مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت موضوع گردوغبار بود که بعضی دوستان خیرخواهانه یا غیرخیرخواهانه سعی می‌کنند موضوع را ساده تلقی کنند. به عنوان مثال به بنده می‌گویند خانم ابتکار عُرضه آب‌پاشی نداری و یا می‌گفتند یا عُرضه نداری جلوی طوفان را بگیری، باید در جواب این افراد بگویم خواسته شما مانند این است که ما وعده دهیم طرحی را اجرا کنیم که خورشید به جای طلوع از شرق از غرب طلوع کند. وی افزود: ما کانون‌های گردوغبار زیادی در کشور داریم که با حرکت باد از روی این کانون‌ها ذرات گردوغبار بلند می‌شوند. به عنوان مثال بخش‌هایی از کرمانشاه و ایلام درگیر این موضوع شدند و طوفانی را تجربه کردند که ارتفاع آن تا 8 کیلومتر هم می‌رسید بنابراین ابعاد این مسأله بسیار گسترده است. فارس این خبر را منتشر کرد.

 

جزئیات دستگیری «ابوحر» در مشهد

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد از دستگیری ابوحر و سه تن از یارانش در مشهد خبر داد. قاضی حیدری اظهار داشت: فردی معروف به "ابوحر" که ادعای حضور و نبرد به‌عنوان مدافع حرم را داشت، به همراه 3 فرد دیگر در مشهد دستگیر شدند. سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد خاطرنشان کرد: جرم این افراد این بوده که سعی در جلب توجه جوانان داشتند و در این راستا قصه‌هایی دروغین نیز از حضور خود در جبهه نبرد تعریف می‌کردند. وی بیان کرد: این افراد همچنین لباس‌هایی شبیه مدافعان حرم می‌پوشیدند و تلاش داشتند احساسات و عواطف جوانان را با خاطره‌گویی‌های خود تحریک کنند. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

رونمایی از جایگزین جهانگیری در شورای مرکزی کارگزاران

حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگویی، در خصوص خبر استعفای اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری از حزب کارگزاران سازندگی گفت: آقای جهانگیری از موسسان و از اعضای فعلی حزب کارگزاران سازندگی هستند.وی ادامه داد:‌ آقای جهانگیری به دلیل مسئولیتی که در دولت دارند علاقمند بودند عضو شورا نباشند بنابراین بین آقای جهانگیری و شورا توافق شد که ایشان در شورا نباشند چراکه در حال حاضر حزب در ابعاد مختلف فعال شده و شورای مرکزی کارگزاران ریاست افتخاری‌اش را به آقای جهانگیری داده بود.عضو ارشد حزب کارگزاران تصریح کرد:‌ در حال حاضر آقای محسن هاشمی به عنوان جایگزین آقای جهانگیری در شورای مرکزی مشغول شده‌اند.فارس این خبر را منتشر کرده است.

 

بودجه عمرانی کشور 30 هزار میلیارد تومان؟

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: بودجه عمرانی کشور در بهترین حالت ممکن 30 هزار میلیارد تومان است، گفت: مخالفتی با در نظر گرفتن برخی ردیف‌ها در بودجه برای حل مشکلات منطقه‌ای ندارم.فارس این اظهارات را منتشر کرده است.

 

سلفی ورزشکاران کره شمالی و جنوبی و خطر اعدام!

ژیمناست کره‌ شمالی که در بازی‌های المپیک ورزشکاری از کره جنوبی را در آغوش گرفته و با او عکس سلفی گرفته است، ممکن است در بازگشت به کشور خود شدیدا تنبیه شود.عکس سلفی لی اون جو، ورزشکار کره جنوبی و هونگ اون جونگ، ژیمناست کره شمالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این عکس در مرکز ژیمناستیک ریو گرفته شده است.این عکس نشان دهنده اتحاد بین دو کشوری است که سال‌ها از هم جدا هستند. بین آنها تنش وجود داشته است. کره شمالی و جنوبی به دلیل مسائل مربوط به انرژی هسته‌ای سال‌ها است که با هم مشکل دارند. ممکن است ژیمناست کره شمالی در بازگشت به خانه شدیدا تنبیه شود و یا حتی اعدام شود.در کشور کره اتفاقات ساده‌ای تاکنون باعث مرگ افراد شده و جرم محسوب می‌شود. برای مثال تماشای فیلم‌های کره جنوبی یا داشتن انجیل در این کشور جرم محسوب می‌شود. کسانی که با افرادی از کره جنوبی دوستی داشته باشد، در کره شمالی معمولا توبیخ می‌شوند.یک روزنامه‌نگار که در زمینه کره شمالی کار می‌کند، در این باره گفت: در کره جرم‌های عجیبی وجود دارد. برای مثال فعالیت‌های مذهبی، داشتن تلفن همراه، دزدیدن غذا و ... جرم محسوب می‌شود.رهبر کره شمالی قبل از بازی‌های المپیک اعلام کرده است از ورزشکاران این کشور پنج مدال طلا می‌خواهد. این کشور تاکنون تنها یک مدال نقره کسب کرده است.

 تهدید شدید روحانی توسط یک اصلاح طلب!/ آمار تکان دهنده از میزان بیکاری فارغ التحصیلان/ چینش‌های خانوادگی در یک شرکت نفتی/ گواهی وزیر کشور درباره رئیس جمهور!

تصمیم عجیب نفر اول کنکور زبان برای ادامه تحصیل!

نسترن رئیسی نفر اول کنکور گروه آزمایشی زبان خارجی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: تنها دقایقی پیش از سوی دوستانم از این خبر مطلع شدم و هنوز حتی از خوشحالی خانواده‌ام اطلاع ندارم.وی تصریح کرد: از اینکه نفر اول شدم، خرسندم؛ فکرش را هم نمی کردم که اول بشوم. ولی قصد ندارم که در رشته های زبان‌های خارجی ادامه تحصیل بدهم.رئیسی ادامه داد: رشته اصلی من در کنکور، گروه آزمایشی تجربی بود و در آینده در هر رشته‌ای که در آن گروه قبول شوم، ادامه می دهم. صرفا برای امتحان و بدون آمادگی قبلی در رشته زبان های خارجی شرکت کردم.

 

میزان منابع صندوق توسعه ملی به روایت رئیس

احمد دوست‌حسینی رئیس صندوق توسعه ملی در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که هم‌اکنون صندوق توسعه ملی چقدر منابع دارد، اظهار داشت: هنوز نمی‌دانم، دقیقاً نمی‌توانم کل منابع صندوق توسعه ملی را اعلام کنم.وی در پاسخ به این سوال که اعضای هیأت عامل صندوق چه زمانی معرفی می‌شوند، گفت: گفته‌ام این موضوع تسریع شود.رئیس صندوق توسعه ملی در پاسخ به این سوال که ایا برای انتخاب اعضای هیأت عامل جدید به رئیس‌جمهور پیشنهاداتی داده‌اید یا خیر، تصریح کرد: بنده که پیشنهاد دهنده نیستم اما در عین حال برای انجام این موضوع کمک‌هایی کرده‌ام.دوست‌حسینی در پاسخ به این سوال که از صندوق توسعه ملی چه مقدار حقوق دریافت می‌کنید، اظهار داشت: هنوز حقوق بنده در صندوق توسعه ملی تعیین نشده و هر زمانی که حقوقم تعیین شد، آن را اعلام می‌کنم.فارس این خبر را منتشر کرده است.

 

تعداد دریافت کنندگان حقوق‌های نامتعارف

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز ظهر در نشست خبری مبنی بر اینکه رویکرد و عملکرد دولت در برخورد با فیش های حقوقی را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: در پرداخت حقوق باید عدالت رعایت شود و دولت از اینکه عده ای حقوق غیر متعارف گرفته اند، دفاع نمی‌کند.وی افزود: رئیس جمهور به محض اطلاع، دستور بررسی ریشه‌ای موضوع را داد و اینکه کسانی که حقوق‌های غیرمتعارف گرفتند، برکنار شوند. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در دولت تعداد افرادی که حقوق غیر متعارف گرفته‌اند کمتر از ۵۰ نفر است.

 

تکذیب میانجی گری فرانسه برای پیگیری حقوقی منا

سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم امضای تفاهم نامه این سازمان با بانک ملت گفت: اخبار منتشره در خصوص میانجی گری کشور فرانسه برای پیگیری حقوقی منا صحت ندارد.

 

گواهی وزیر کشور درباره رئیس جمهور

عبدالرضا رحمانی فضلی روز سه شنبه در آئین معارفه و تودیع روسای جدید و قدیم سازمان ثبت احوال اظهار کرد: براساس رابطه ای که رییس جمهوری با رهبری تعیین کردند گواهی می دهم ارتباط ایشان از نظر قلبی و اجرایی واقعا به رهبری نزدیک است، براساس آنچه در جلسات خصوصی و مشورت ها و تعاملاتی که در تحلیل مسایل روز داریم همیشه احساسم این بوده که ایشان دقیقا در همه مسایل خودشان را با رهبری تنظیم می کنند و این جزو امتیازات بسیار خوبی است که باید آن را قدر بدانیم.

 

روایتی از علاقه شدید رهبر انقلاب به امام خمینی (ره)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خاطره‌ای به یکی از دیدارهایشان با امام خمینی (ره) در سال 42 اشاره می‌کنند و در این باره می‌فرمایند:"...رفتیم داخل در یک اتاقی نشستیم. یک‌دفعه دیدم حاج آقا وارد شد. من افتادم به پای حاج آقا؛ یعنی از چیزهایی که یادم می‌آید، این است که افتادم پای حاج آقا را بببوسم؛ از بس عاشق آقای خمینی بودم من. واقعا عجیب محبت این مرد همیشه در دل ما بود. ایشان ناراحت شد و نگذاشت ما پایشان را ببوسیم. بعد نشستیم، من گریه ام گرفته بود، حرف نمی‌توانستم بزنم. ناراحت هم بودم که حالا ایشان خیال می‌کند که من چون زندان بودم گریه‌ام آمده، تصور نمی‌کند که مثلا به خاطر شوق دیدارایشان است." نسیم این خبر را منتشر کرده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۲۲
درست گفته منتجب نیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
توهم زده
دیگه 250 هزار تا رای که انقدر خط و نشان کشیدن نداره .
احمدی نژاد دچار توهم شده است؟ احمدی نژاد دچار توهم بوده است
آقای احمدی نژاد اول باید از پیشگاه ملت ایران طلب بخشش کنند .
ایشون رئیس جمهور قبلی بوده و هنوز هم طرفداران زیادی داره. مخصوصا با مشخص شدن پوچ بودن ادعاهای ذولت فعلی.
با منتجب نیا موافقم. بین اعتدال و انفعال فرقی هست.
وقتی منافع ملی تعریف نشه و کسی هم متولی منافع ملی متولی نداشته باشه این میشه آدمی با این سابقه مشعشع که مملکت رو به فلاکت انداخت برای رییس جمهور امریکا روضه مینویسه که اونها هم این رو چاپ کنند و بگن این رییس جمهور سابق این مملکت بوده ببینین با کی ها طرفیم مگه این مملکت وزارت امور خارجه و شورای امنیت نداره که همینطور یه نفر به این شکل آبروی مملکت رو حراج کنه.
تا زمانیکه دلار رایگان در اختیار مردم هست بیکاری فارغ التحصیلان ادامه دارد دلار باید به نرخ واقعی 8000 تومان عرضه شود تا اقتصاد نجات یابد.
به نظر ميرسد هرچقدر به انتخابات نزديكتر ميشويم ،به خاطر ضعف مديريت سه ساله دولت ،احزاب و گروهها به درستي از دولت فاصله گرفته و مواضع معقولانه تري نسبت به امور ميگيرند، همين پنجاه درصد بيكار تحصيل كرده ها با فارغ التحصيلي دانشجويان جديد افزايش خواهد يافت و البته اكثر شاغلين داراي مدارك دانشگاهي در شغلي غيرمرتبط با رشته خود در حال كار ميباشند.
خنده من از گریه تلخ‌تر است و کار ما از گریه گذشته
من به شخصه راضی نیستم امدی نژاد از طرف من (به عنوان عضوی از این ملت) نامه نگاری کنه و منافع کشورم مثل خیلی از ندانم کاری های قبلی به خطر بیاندازه
از تابناک خواهشمندم یک نظر سنجی توی سایتش بذاره تا معلوم شه چند نفر مثل من از این موضوع ناراضی هستن
دوست ندارم حتی یه نفر هم به خاطر این نامه به دید تمسخر به ایرانیها نگاه کنه که توی کشور ایران هرکه به هرکیه که هرکه بخواد به عنوان (عوام فریبانه خادم مردم ایران) بهانه تمسخر دست دشمنان بده
یَوم تُبْلی السرائِر؛ روزی که پرده‏ ها کنار می‏رود و اسرار فاش می‏شود (۹ طارق)
یاد نامه ی زیبا کلام به اوکراین افتادم
خخخخخ
"همیشه" را جا انداختی.!
بیکاری بیداد می کند خوابید مگر؟؟؟
یعنی چه م.ک و .... کامل معرفی کنید تا همه این کنه هارو بشناسن
یکی میره 70 هزار تومن دزدی میکنه تا ایل و تبار و عکس طرف را نشون میدن برا مراسم اعدامشم فرخوان میزنن.
اینا مگه چه فرقی با دیگران دارن
عشق است محمود
اگر میخواید متهم به اعمال فشار به شرکتهای مذکور نشید لطفن شفاف بگید منظورتون از ک و پ و م وفلان وفلان چیه خوب اگه فسادی در نفت که مهمترین سرمایه ملی ماسیت انجام میشه همه مدیونید که بگیدذ
سلام

احسنت خبرنگاران با عرضه ، يكي نيست بپرسد كه منشا و باعث و باني اين ريزگردها و غبار ها چيست مگر غير از اين است كه هزاران هكتار مراتع و منابع طبيعي و جنگل در كشور ما نابود مي شود و ما همه تماشاگريم و معدود خبر نگاري جرات پيدا مي كند از آن يك گزارش ناقص تهيه كند ، صدها هزار هكتار مرتع توسط مردم و 12 هزار مرتع را در سرخس تخريب كردند همكار شما جرات نداشت كوچكترين گزارشي بدهد
ناشناس تو کی هستی که در باره دوم شخص مملکت سابق به خود اجازه می دهی این طور حرف بزنید. یکی از کارهای بد روحانی همین است. فردای روز همین حرف ها که کس و ناکس به احمدی نژاد می زنند به خود روحانی می زنند
دیگه همه دنبال رشته های علوم تجربی هستند
هرچه احمدی نژاد را بیشتر تخریب کنید محبوب تر می شود .شاید نمی دانید دارید به شعور حداقل 24 میلیون ایرانی توهین می کنید .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار