بازدید 57356
بسته خبری «تابناک»؛

پاسخ میرحسین موسوی به علی مطهری/ واکنش لاریجانی به ادعای اعطای پایگاه نظامی به روسیه/ احضار«امیرتتلو» به دادسرا / بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد!/ اصلاح طلبان پای عهدشان هستند؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند «چند درصد اعدام ها مربوط به مواد مخدر است؟»،«جزئیات متوقف‌کردن خودروی مشکوک»،«گزینه های جایگزین عارف در ریاست شورای عالی اصلاح طلبان»،«برادر وزیر احمدی نژاد شهردار شد»و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۱۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 17 August 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

برادر وزیر احمدی نژاد شهردار شد

در ۱۳۱مین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر اردبیل «اکبر نیکزاد» با ۱۰ رأی موافق و ۳ رأی مخالف به‌عنوان شهردار جدید اردبیل انتخاب شد.پیش از این «حمید لطف الهیان» شهردار اردبیل بود با استیضاح شورای شهر با ۹ رأی از سمت شهرداری اردبیل برکنار و «قدرت سیفی» معاون ترافیک شهرداری اردبیل به‌عنوان سرپرست شهرداری اردبیل انتخاب شد.این انتخاب در حالی انجام شد که فرمانداری اردبیل بصورت رسمی استیضاح شهردار سابق اردبیل را تائید نکرده است.گفتنی است برادر این شهردار، وزیر مسکن و شهرسازی دولت سابق بود.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

نخستین واکنش اینستاگرامی سوریان پس از باخت در المپیک

قهرمان المپیک لندن اولین پست خود را پس از شکست در المپیک ریو قرار داد.

حمید سوریان در اینستاگرام خود نوشت:

گاهی نمی خواهی ولی می شود

گاهی نمی شود که نمی شود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است

گاهی نگفته قرعه فال به نام تو می شود

گاهی گدای گدایی و بخت نیست

گاهی تمام شهر گدای تو می شود

گاهی گمان نمی کنی و می شود؛ گاهی نمی شود که نمی شود!!

خطاب به مردم پرمهر کشورم می گویم که با تمام وجود خواستم که دلهایتان را شاد کنم اما نشد که نشد!

در شادی هایم مشت هایتان را گره کردید و عشقتان را به سمت و سویم روانه. و حالا که ناخواسته مسبب تلخکامی تان شده ام بر خود می دانم که وظیفه ام را در حقتان ادا کنم و خواستار آن باشم که عذرم را پذیرا باشید.

 

 اصلاح طلبان پای عهدشان هستند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تخریب رییس جمهوری را بی نتیجه خواند و گفت: اصلاح طلبان تا آخر، پای عهدشان با روحانی هستند.سهیلا جلودارزاده درباره جریان سازی برخی مبنی بر عبور اصلاحات از روحانی افزود: ما هستیم بر آن عهد که بستیم و با آقای روحانی همراه خواهیم بود.وی افزود: ما از آقای روحانی به دلیل تغییری که در شرایط سیاسی داخلی و بین المللی و گشایش هایی که ایجاد کرد، تقدیر می کنیم و امروز باید به ایشان اجازه دهیم برنامه هایش را کامل کند.این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: هم اکنون فروش نفت به دو برابر قبل رسیده است، بسیاری از تشنجات بین المللی با تدبیر در حال حل شدن است و سرمایه گذاری افزایش یافته است که این ها نتیجه اقدامات مثبت دولت است.جلودار زاده ادامه داد: من بر اساس اخلاقی که در اصلاح طلبان می بینم و وجود دارد آنان هیچ گاه از روحانی عبور نمی کنند، وقتی عهد می بندند تا آخر پای عهدشان هستند و تا انتها با روحانی می مانند.وی تصریح کرد: البته ممکن است شرایط اجتماعی باعث شود برخی کاندیدای دیگر هم در صحنه انتخابات حضور یابد و طبیعتا باید در این میدان رقابت کند.این مطلب در ایرنا منتشر شده است

 

روس‌ها حتی فاضلاب پوتین را جمع‌آوری می‌کنند!

کرمی استاد بیوتکنولوژی پزشکی معتقد است: « تمام رئیس جمهورهای آمریکای جنوبی که با ما دوست هستند، سرطان دارند. عرفات را با پلوتونیوم 210 کشتند. رئیس جمهور اوکراین را یع دی اکسین الوده و می‌خواستند حذف کنند. ظاهرش را به هم ریختند تا رای نیاورد. بیمارش کردند. خب کسی به این رای نمی‌دهد. با بیوتروریسم می توانند حکومت عوض می‌کنند.»او در توضیح اهمیت موضوع بیوتروریسم در بین شخصیت‌های سیاسی توضیح می‌دهد: « بعد از سفر رئیس جمهور روسیه به ایران حتی فاضلاب‌های پوتین را برگرداندند. می‌دانید چرا؟ از ادرار و مدفوع می‌شود همه بیماری‌های فرد را تشخیص داشت. یکی از روسای جمهور آمریکای لاتین را به همین روش اسکن کردند و فهمیدند که سرطان روده بزرگ دارد و به زودی می‌میرد. شروع به کار کردند برای انتخاب جایگزینش. آقای پوتین می‌داند ممکن است نمونه‌هایش چه کاربردهایی داشته باشد. همین چاوزی که این اواخر ترور شد؛ وقتی به ایران می‌آمد آبش را هم با خودش از ونزوئلا می‌آورد.»این مطلب در خبرگزاری دانشجو منتشر شده است.

 

احضار«امیرتتلو» به دادسرا

امیر حسین مقصودلو(معروف به امیر تتلو) خواننده زیر زمینی سابق که حالا بیشتراز گذشته در انظارعمومی ظاهر می شود به دلیل آنچه که تشویق نمودن جوانان به فسادوفحشا خوانده شده به دادسرا احضار شده است.

 پاسخ میرحسین موسوی به علی مطهری/ واکنش لاریجانی به ادعای اعطای پایگاه نظامی به روسیه/ احضار«امیرتتلو» به دادسرا /  بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد!/ اصلاح طلبان پای عهدشان هستند؟

گزینه های جایگزین عارف در ریاست شورای عالی اصلاح طلبان

شورای عالی سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان با تصمیم شورای مشورتی خاتمی قرار شده است که با تغییراتی برای انتخابات سال ۹۶ همچنان فعال بماند.با توجه به مشغله ی محمدرضا عارف در ریاست فراکسیون امید مجلس، به نظر می رسد یکی از تغییرات شورای عالی برای انتخابات جدید، انتخاب رییسی جدید برای آن است.محمدعلی نجفی که ریاست کمیته ی انتخابات شوراها را در سال ۹۲ برعهده داشته و برای انتخابات سال ۹۶ نیز این مسوولیت را بر عهده دارد، از محتمل ترین گزینه های ریاست شورای عالی سیاست گذاری انتخابات آتی است.همچنین، عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات که جزو هیات رییسه ی این شورای در انتخابات ۷ اسفندماه بود، دیگر گزینه ی محتمل برای ریاست در دور جدید فعالیت است.این مطلب در انصاف نیوز منتشر شده است.

 

واکنش شدید مطهری به لغو کنسرت ها در مشهد

علی مطهری درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نسبت به اجرای کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی گفت: درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند.نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار و نظر، غلط و نادرست است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید زیربار این موضوع می رفت.وی تصریح کرد: معنی ندارد بگوییم که یک استان از قانون مستثنی است. در اینجا وزیر ارشاد عقب‌نشینی کرده و کارش هم درست نیست و حتی می شود مورد سوال در مجلس واقع شود.مطهری درخصوص شرایط خاص شهر مشهد نیز گفت: این موضوع از کجا آمده است؟ چنین چیزی اصلا معنی ندارد. اگر یک کنسرتی اشکال شرعی دارد، در هیچ جا مجاز نیست و نباید اجرا شود و اگر اشکال شرعی ندارد، برای همه شهرها قابل اجراست.نایب رییس مجلس درخصوص اظهاراتی پیرامون حریم امام رضا (ع) درمورد اجرای کنسرت‌ها تأکید کرد: چیزی به نام حریم امام رضا (ع) وجود ندارد.این مطلب در خانه ملت منتشر شده است.

 

مفسد اقتصادی در گلستان دستگیر شد

طی روزهای گذشته یکی ازمفسدان اقتصادی استان گلستان توسط اطلاعات سپاه نینوا دستگیرگردید.وی دارای دوسیلو و کارخانه آردبزرگ در استان بوده وجرائم و تخلفات متعددی در حوزه آرد و گندم مرتکب شده بود.این مطلب در دانا منتشر شده است.

 

پرواز جدید جنگنده های روسیه از فرودگاه همدان

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: جنگنده های سوخو 34 با پرواز از فرودگاه همدان در غرب ایران، مراکز داعش در سوریه را بمباران کردند. این مطلب در آر تی روسیه منتشر شده است.

 

بازداشت و برکناری رئیس یکی از سازمان‌های وزارت جهاد به اتهام زمین خواری

رئیس یکی از سازمان‌های تابعه وزارت جهاد که به اتهام زمین خواری بازداشت شده بود در یک ماه اخیر بی سر و صدا از سمت خود برکنار شد.در یک ماه اخیر ق- الف، رئیس یکی از سازمان‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی بی سر و صدا و بدون برگزاری مراسم تودیع و معارفه از سمت خود برکنار شد.این آقای مدیر که چندین سال در سمت خود فعالیت می‌کرد، قبل از برکناری به اتهام زمین خواری یک هفته بازداشت شده بود و پس از آن به قید وثیقه آزاد شد.این مطلب در فارس منتشر شده است.

 

عشق هاشمی این بود که منتظری قائم مقام رهبری شود

حمید روحانی در گفت و گویی بیان داشت:« جریان دیگری که به دنبال سوءاستفاده از آقای منتظری بود یک جریان داخلی بود که از یک سو آقای هاشمی رفسنجانی است که عشق او این بود که آقای منتظری قائم مقام رهبری شود و نظر امام را در این زمینه نادیده گرفت برای این بود که آقای هاشمی رفسنجانی دریافت که با روش امام نمی‌تواند برنامه خود را پیش ببرد، او خیلی برنامه‌ها و نقشه‌ها داشت اما امام به صورت قاطع آنها را رد می‌کرد. آقای هاشمی احساس می‌کرد که اگر آقای منتظری بعد از امام به عنوان رهبر تعیین شود ایشان می‌تواند کارها را در دست بگیرد و در حقیقت کارگردان باشد. فار س این گفت و گو را منتشر کرده است.»

 

بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد!

رضا لاری‌پور در گفت‌وگویی، در ارتباط با آخرین جزئیات پرونده مرحوم کیارستمی اظهار داشت: تاکنون چهار جلسه با حضور معاون وزیر و قائم مقام وزیر بهداشت و سازمان نظام پزشکی درارتباط با این پرونده تشکیل شده و 30 نفر عضو پزشک، پزشک و هیأت علمی جزو کارشناسان در بررسی این پرونده بوده‌اند. وی خاطرنشان کرد: در مورد اینکه گفته می‌شود مسئولان بیمارستان اطلاع نداشته‌اند که فرد مورد نظر برای جراحی مرحوم کیارستمی بوده است، گفت: متخصص بیهوشی در جراحی ایشان، امید روحانی یکی از چهره های معروف در حوزه بازیگری بوده است.

 

احضار منتشر کننده فایل صوتی آیت الله منتظری به دادسرا

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت ایت الله منتظری پیگیری قضایی انجام شده است یا خیر ؟ پاسخ داد فردی که این کار را انجام داده است به دادسرا احضار شده است.وی تصریح کرد: بررسی نشان می‌دهد این فرد دستگیر شده وابسته به بیت آن آقا است.دادستان کل کشور گفت: البته رسیدگی به این پرونده تمام نشده است و در حال بررسی است البته فرد متخلف به دادسرا تعهدات لازم را داده است.

 

واکنش لاریجانی به ادعای اعطای پایگاه نظامی به روسیه

علی لاریجانی در تذکر فلاحت پیشه در مورد حضور جنگنده‌های روسیه در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان گفت: اخطار شما ناظر به اصل 146 قانون اساسی است که طبق آن‌ استقرار هرگونه پایگاه نظامی خارجی در کشور ممنوع است که بر این اساس پایگاهی در اختیار هیچ کسی قرار ندادیم.وی ادامه داد: اینکه ما با روسیه به عنوان متحد در مسائل منطقه به خصوص در سوریه همکاری داریم به معنای این نیست که پایگاهی به روسیه از نظر نظامی دادیم لذا اگر کسی این موضوع را در رسانه های مطرح کرده تکذیب می‌شود.رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با روسیه همکاری داریم و آن‌ را به صورت علنی مطرح کرده ایم گفت: این همکاری به خاطر بحران تروریستی است که برخی کشور های مخرب منطقه و آمریکایی‌ها راه انداخته‌اند، می باشد. آن‌ها شرایطی را در منطقه ایجاد کرده اند که فکر می‌کنیم در این وضعیت روسیه تلقی درستی از منطقه پیدا کرد و در یک سال اخیر همکاری‌اش را با ما در زمینه حل بحران تروریستی در منطقه آغاز کرد.لاریجانی با بیان اینکه همکاری ایران و روسیه در مسئله سوریه نزدیک است گفت: فکر می‌کنیم بعد از این مدت روشن شد که نظرات ایران از ابتدا در مورد سوریه درست بود به طوری که مقاومت می‌کرد که بحران آفرینی‌ها در سوریه باعث جرقه زدن آتش در کل منطقه می شود.وی با ابراز خوشنودی از اینکه روسیه در مسئله یمن نیز توجه بیشتری دارد گفت: آرای ما در حل بحران تروریستی در منطقه با روسیه نزدیک است و همکاری می کنیم اما به هیچ وجه هیچ پایگاه نظامی نه به روسیه نه به کشور دیگری در ایران داده نشده است.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

 

جزئیات متوقف‌کردن خودروی مشکوک

در پی متوقف کردن خودرویی مشکوک توسط نیروهای اطلاعات سپاه کردستان در شهرستان سقز، مشخص شد سرنشینان آن دو تبعه و دیپلمات برجسته فرانسوی و انگلیسی در ایران هستند.یک مقام امنیتی اطلاعات سپاه کردستان گفت: در تاریخ 23 مرداد ماه نیروهای امنیتی سپاه کردستان رفتار مشکوک یک خودروی پاجیرو پلاک سیاسی را در شهرستان سقز زیر نظر گرفته که در نهایت این خودرو در نزدیکی روستای "ایرنخواه" سقز متوقف شد.وی افزود: نیروهای سپاه سقز فیلم برداری‌های مشکوک این خودرو از مجموعه‌های نظامی را زیر نظر گرفته بودند و هنگامی که دستور ایست به خودرو را دادند، از محل فیلم برداری متواری شدند.این مقام امنیتی اطلاعات سپاه ادامه داد: در طول مسیر این خودرو 3 ایست بازرسی را بدون توقف رد کرد که در نهایت در نزدیکی روستای ایرانخواه سقز در تور امنیتی اطلاعات سپاه گرفتار شد و مجبور به متوقف کردن خودرو شدند.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است. وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که سرنشینان خودرو توقیف شده یک مرد به‌نام "سباستین سورن" و یک زن به‌نام "شارلوت لوپز وارونه والر" هستند که به‌ترتیب رایزن سیاسی فرانسه و دبیر دوم سفارت انگلیس در تهران هستند که بدون هماهنگی و مجوز به‌صورت غیرقانونی در برخی مناطق استان کردستان تردد می‌کنند. این مقام امنیتی اطلاعات سپاه امنیت کردستان را خط قرمز سپاه خواند و تأکید کرد: سربازان گمنام اطلاعات سپاه کردستان همواره در راستای تأمین امنیت استان تلاش کرده و با هرگونه مخل امنیت برخورد جدی خواهند کرد.

 

انتقاد رسایی به تصویر انیمیشن همجنسگرایان روی بستنی

حمید رسایی در کانال تلگرامی خود نسبت به تصویر روی جلد یک بستنی واکنش نشان داد و نوشت: "تصویردخترروی جلداین بستنی نه تنها برخلاف ضوابط است که مربوط به انیمیشنFrozen است که کارشناسان آن را یک فیلم همجنسگرا میدانند! وظیفه وزارت ارشاد نظارت برچاپ این محصولات است!"گفتنی است؛ انیمیشن ۱۰۸ دقیقه‌ای والت دیزنی که در اواخر ۲۰۱۳ اکران شد، با فروش بالای ۳۰۰ میلیون دلار در ماه اول اکران، پرفروش‌ترین کار والت دیزنی از زمان شیرشاه و محبوب‌ترین آنها از زمان داستان اسباب‌بازی‌ها محسوب می‌شود. با این حال، بیشترین نقدهایی که درباره این کارتون به چشم می‌خورد، نگرانی‌ برخی منتقدین و والدین آمریکایی نسبت به محتوای همجنس‌گرایانه آن است.

 پاسخ میرحسین موسوی به علی مطهری/ واکنش لاریجانی به ادعای اعطای پایگاه نظامی به روسیه/ احضار«امیرتتلو» به دادسرا /  بازیگری که کیارستمی را بیهوش کرد!/ اصلاح طلبان پای عهدشان هستند؟

چند درصد اعدام ها مربوط به مواد مخدر است؟

به دنبال انتشار گزارش بی اساس وزارت امور خارجه انگلستان در مورد وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در شش ماهه اول سال 2016، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه به منظور تنویر افکار عمومی و افشاء چهره واقعی انگلیس در حوزه حقوق بشر جوابیه مستدل و جامعی را صادر نمود.در بخشی از این بیانیه می خوانیم:« بیش از 93 درصد از اعدام ها در ایران مربوط به حوزه مواد مخدر می باشد. تلاش جمهوری اسلامی ایران بر شناسایی عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر می باشد و در عمل نیز عاملین بزرگ و با سابقه مرتکب جرائم مکرر در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر به اعدام محکوم می گردند. متأسفانه کشورها و سازمانهایی که از مجازات اعدام برای جرائم مواد مخدر انتقاد می کنند، کمکی تاکنون به فرآیند مبارزه با مواد مخدر نکرده اند. طبیعتاً چنانچه این سازمانها و کشورها در این مسیر همکاری نمایند، اقدامات مؤثرتری در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر به طور مشترک انجام خواهد شد.»

 

پاسخ میرحسین موسوی به علی مطهری

علی مطهری در گفت‌وگویی، با اشاره به مصاحبه اخیر محمدرضا باهنر و سخنان او درخصوص ارسال پیغامی برای میرحسین موسوی مبنی بر رفع حصر او و دیگر محصوران درصورت توقف ادامه فعالیت‌های سیاسی آن‌ها، اظهار کرد: به نظر می‌رسد، بهتر بود که ایشان برای حل مشکل پیشنهاد می‌دادند که اتهام‌های همه طرف‌های موثر در حوادث سال ۸۸ مورد رسیدگی قرار بگیرد و به محصوران نیز اجازه دفاع داده شود تا با مشخص شدن سهم هر کدام از طرفین، این پرونده برای همیشه بسته شود. عضو فراکسیون امید در مجلس همچنین با اشاره به اقدام خود برای حل مشکل حصر، خاطرنشان کرد: حدود دو سال پیش از طریق دختر آقای موسوی پیغامی ارسال کردیم که درصورت آزادی، در ادامه چه برنامه‌ای خواهند داشت که ایشان پاسخ بسیار خوبی دادند. او با بیان این‌که باتوجه به گذشت زمان نسبتاً طولانی دوساله از ارسال این پیغام برای محصوران، پاسخ دقیق آن‌ها را به خاطر ندارد، گفت: فحوای کلام محصوران این بود که به انقلاب علاقمند هستند و به آن پیغام، پاسخ مثبت و خوبی داده بودند که حاکی از حمایت ایشان از وحدت ملی و خیرخواهی برای انقلاب اسلامی بود و در آن، هیچ نشانه‌ای از اعتراض یا تفرقه وجود نداشت.

 

زیباکلام: گور بابای مصدق!

صادق زیباکلام در مناظره‌ای که در خبرگزاری خبرآنلاین با حضور دکتر محمود کاشانی فرزند آیت الله کاشانی برگزار شد، درباره علل واقعه ۲۸ مرداد، گفت: مصدق به دموکراسی و آزادی اعتقاد داشت و به هیچ وجه حاضر نمی شد علیه آیت الله کاشانی و همفکرانش، حزب توده و حتی فدائیان اسلام که در روز روشن دکتر فاطمی را ترور کردند اقدامی کند چون با تمام وجود به قانون و آزادی اعتقاد داشت. این استاد دانشگاه تأکید کرد: بغض و کینه مرحوم آیت الله کاشانی از مرحوم دکتر مصدق و دولت ملی اینقدر زیاد شده بود که حاضر بود خیلی راحت دستش را در دست شاه و زاهدی بگذارد و این کار را کرد یعنی دستش را در دست شاه و زاهدی گذاشت. یک سئوالی که مطرح می شود این است «گور بابای مصدق، آیت الله کاشانی مگر نمی دید دارد کودتا می شود چرا جلو نیامد، چرا سکوت کرد، چرا روی خودش را بر گرداند؟» یعنی آیت الله کاشانی نمی دید که روز ۲۸ مرداد دارد چه اتفاقی می افتد؟ بله آیت الله کاشانی می دید و اتفاق خیلی خوب می دانست دارد چه اتفاقی می افتد منتها بغض و کینه و نفرتش آنقدر نسبت به مصدق زیاد بود که حاضر بود دولت ملی سقوط کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر